Junior Test Driver (3) | Factory Driver w Need for Speed Porsche 2000 poradnik Need for Speed: Porsche 2000
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Zadanie 8: dostawa, część 2.
|
Powiem szczerze: z tym zadaniem miałem nieco problemów. Nie przez limit czasowy, lecz przez policję i inne neutralne samochody, dzięki którym mój Boxster wyjątkowo często lądował zmiażdżony na ścianie. Na mapce niestety tego nie widać, ale na trasie znajdują się 3 skróty. Musisz jednak uważać - oprócz owych skrótów jest jedna ślepa uliczka, która z początku wygląda właśnie na skrót. Pierwsze dwa skróty można zauważyć po dużej, wolnej przestrzeni po prawej stronie (i wjeździe do jakiegoś tunelu - uważaj, wjazdy nierzadko są wąskie). Za trzecim razem gdy zobaczysz wolną przestrzeń po prawej - pod żadnym pozorem nie skręcaj, jedźcie prosto. To właśnie wspomniana wyżej ślepa uliczka. Chwilę później trafisz na jeszcze jedno skrzyżowanie. Po raz ostatni skręć w prawo. W ten sposób dojedziesz do mety. Mam nadzieję, że w miarę przystępnie wyjaśniłem co, gdzie i jak. Dla pomocy zamieszczam jeszcze screeny. Powodzenia i cierpliwości...
W tle widać wjazd na skrót 1
| Tu z kolei widzimy wjazd na skrót nr 2...
|
W prawo czy prosto? W prawo ślepa uliczka.
| Ostatni rozstaj. Trzeci skrót jest na prawo.
|
Zadanie 9: podtrzymywanie tradycji .
|
Po całej mapie porozrzucane są pachołki. Tym razem, dla odmiany, musisz je wszystkie strącić. Na dodatek we właściwej kolejności. Co Ty na to? Całe szczęście, że tu i ówdzie na skrzyżowaniach pojawiają się strzałki wskazujące w którą stronę do następnego pachołka. Tak więc, jeżeli co jakiś czas widzisz strzałkę sygnalizującą właściwy kierunek, jesteś na właściwej drodze. Odrobina szczęścia i za drugim lub trzecim razem zadanie będzie zaliczone.