Chief Test Driver (2) | Factory Driver w Need for Speed Porsche 2000 poradnik Need for Speed: Porsche 2000
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Zadanie 5: Alpy.
|
Ta mapa z kolei wygląda na niezbyt skomplikowaną. Tylko z początku. W praktyce jest inaczej. Limit czasu jest wyjątkowo niski. Kluczem do zwycięstwa jest doskonałe opanowanie nawrotów. Przede wszystkim: nie odbijaj się od każdej bandy po kolei. Po drugie, nie wiem jak wolisz, ale ja przy tych nawrotach nie używałem ręcznego hamulca. Po trzecie, musisz jechać płynnie, żeby nie stracić prędkości na kolejną prostą. Mam nadzieję, że te trzy rady pomogą Ci przetrwać. :)
Zadanie 6: wyścig po pracy.
|
Mapa niemalże identyczna jak ta z zadania 5 (Test Driver). Tyle, że odwrócona (pod tym względem podobna do zadania 7 z rozdziału Test Driver). Tym razem oponentów jest tylko dwóch: Frank i Billy. Obydwaj będą dotrzymywać Ci kroku. Co więcej, raczej nie popełnią błędu godnego odnotowania. Musisz jechać idealnie. Najprawdopodobniej Twój jeden błąd oznaczać będzie Twoją przegraną, więc postaraj się.
Zadanie 7: kręcimy spot...
|
Ta mapa to wyzwanie. A my lubimy wyzwania. :) Przede wszystkim, jedziesz na manualnej skrzyni biegów. Nie masz możliwości zmiany na automatyczną. Jest to wymagane do wykonania nowego elementu: dwóch 180-tek. Działa to mniej więcej tak: na drugim biegu podjeżdżasz do pierwszej 180, obracasz się o 180 stopni w prawo, w międzyczasie zmieniając na wsteczny. Na wstecznym jedziesz do drugiego odcinka między pachołkami i wykonujesz drugą 180, cały czas na wstecznym. Możesz już wrzucić normalny bieg i jechać dalej. Z 360 nie powinieneś mieć problemów. Mimo wszystko do wykonania obydwu 180-tek (szczególnie drugiej) potrzebujesz trochę wprawy, więc nie przejmuj się powtarzaniem zadania. Jak już wszystko wyjdzie, powinieneś zmieścić się w czasie około 40 sekund. Jeden potrącony pachołek kosztuje sekundę.
Zadanie 8: rajd.
|
Przed Tobą trudne zadanie. Musisz przejechać trzy zakręcone okrążenia delikatnym Porsche 911 GT1 bez jakichkolwiek zniszczeń, na dodatek w limicie czasowym. O ile z tym drugim raczej nie powinieneś mieć problemów, o tyle zniszczenia mogą przysporzyć Ci nieco kłopotów. Na pierwszy plan wychodzi tu ostrożność. Mapa jest tak pokręcona, że mógłbyś się rozbić na niej kilkanaście razy, tymczasem Ty nie możesz tego zrobić ani raz. :) Drobne stłuczki są, rzecz jasna, dozwolone, ale tylko drobne - a przy tak szybkim samochodzie trudno jest o drobną stłuczkę. Dlatego też często używaj hamulca (ale bez przesady). Ważne jest pierwsze przejechanie całej mapy bez zniszczeń - będziesz od tego momentu wiedział, gdzie zwolnić, a gdzie przyspieszyć. Na mapie nie ma żadnych skrótów.