Junior Test Driver (4) | Factory Driver w Need for Speed Porsche 2000 poradnik Need for Speed: Porsche 2000
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Zadanie 10: 360, część 2.
|
Teoretycznie zadanie powinno być średnio trudne, ale skoro masz już za sobą ćwiczenia z obrotami o 360 stopni (zadanie 4), to nic Cię tu nie zaskoczy. Mapa 10 to prawie to samo co 3, tyle że lekko rozszerzona, inny samochód i cena za potrącenie pachołka wzrasta do aż 4 sekund karnych. Mimo wszystko nie powinieneś mieć z nią żadnych problemów.
Zadanie 11: klient nasz pan.
|
Dieter powoli zaczyna słynąć z denerwujących, długich zadań. Tym razem masz do czynienia ze swoistym połączeniem zadania 8 z 9. Po tym pierwszym odziedziczył inne samochody chętne do pomocy w zezłomowaniu Twojego pojazdu, po drugim zaś charakterystyczną mapę. Teoretycznie można ją przejechać na kilka sposobów, to jednak tylko teoria. W praktyce co jakiś czas pojawiają się znane z 9 zadania strzałki wskazujące w którą stronę masz jechać - jesteś od nich uzależniony. Uważaj na stan swojego samochodu, gdyż bardzo łatwo możesz oblać to zadanie.
Zadanie 12: wyższa szkoła jazdy.
|
Ponownie slalom. Ponownie trudniejszy i dłuższy. Masz niecałą minutę by uporać się ze wszystkimi zakrętami. Jedź ostrożnie, błędy kosztują dwie karne sekundy. I powodzenia. Po uporaniu się z zadaniem 12 otrzymasz tytuł Test Driver.