Prolog | Evolution w Need for Speed Porsche 2000 poradnik Need for Speed: Porsche 2000
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Tryb Evolution jest nieco inny niż Factory Driver. Tutaj sam decydujesz, jaki samochód kupić, w którym rajdzie pojechać (niezupełnie - zazwyczaj istnieje restrykcja odnośnie samochodu, jakim można jechać w rajdzie, a który jest dostępny do kupienia dopiero po wygraniu poprzedniego rajdu) itp. Zwykle pojedyncze rajdy połączone są w kilka, tworząc konkretne wyścigi. Listę samochodów dostępnych do nabycia w tym trybie znajdziesz na początku poradnika. Rzecz jasna, nie wszystkie są od początku dostępne.
Z początku przy każdym rajdzie miała być osobna tabelka, z mapkami każdego wyścigu. Zrezygnowałem z tej koncepcji, ponieważ zajmowało to zbyt dużo miejsca. Mapę każdej trasy i jej krótki opis znajdziesz w dziale Trasy. Nie chciałem wrzucać dwa razy tych samych informacji. Po co w takim razie jest ten dział? Żeby wyliczyć kolejno wszystkie wyścigi. Informacje o każdym są wyjęte żywcem z gry. Od siebie dałem jedynie drobną informację o tym, jakim samochodem najlepiej jechać - jaki najlepiej kupić (w nawiasie cena i statystyka OVE).
W Classic Era możesz grać wyłącznie w Tournamenty, w Golden Era dochodzi Classic Race Club, w Modern Era - Golden Race Club, zaś po ukończeniu Modern Era - Modern Race Club. Po ukończeniu wszystkich trzech er nadal będziesz mógł grać we wszystkie trzy Race Clubs.