Test Driver (1) | Factory Driver w Need for Speed Porsche 2000 poradnik Need for Speed: Porsche 2000
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Zadanie 1: dostawa, część 3.
|
Kolejne zadanie w stylu Dietera. Policja na tej mapie wykazuje większą aktywność niż dotychczas, więc należy uważać. Uważaj również na pojawiające się tu i tam zabudowania (chyba jesteśmy we Włoszech?), które mogą skutecznie pomóc Ci w zniszczeniu pojazdu. Istnienia jakichkolwiek skrótów na tej mapie nie zaobserwowano.
Zadanie 2: testy.
|
Prościutka plansza, można by rzec, chwila wytchnienia przed następnym zleceniem od Dietera. :) Lekka zmiana scenerii, tym razem jedziesz w śniegu. Wystarczy tylko trzymać się trasy. Czas raczej nie powinien stanowić problemu, policji nie ma, nie oblejesz za zniszczenia... Czego chcieć więcej?
Zadanie 3: dostawa z powrotem.
|
Porównaj sobie mapkę tego zadania z mapką zadania 8 z poprzedniego rozdziału. Znajomo, prawda? No właśnie. To zadanie rozpoczynasz w miejscu, w którym znajdował się skrót w zadaniu 8, zmierzasz zaś tą samą drogą do miejsca, w którym niegdyś była ślepa uliczka. Jest to za mała przestrzeń, by pojawiły się skróty. Tym razem nie musisz już tak bardzo uważać na samochód - masz dowieźć tylko części, a nie wóz. Tak czy owak, po dotarciu do punktu dostawy musisz jeszcze wrócić. Ostrzegam, że na końcu powrotu (wjazd do tej hali, w której startowałeś) może być bardzo gorąco.
Zadanie 4: ćwiczenia czynią mistrza.
|
Mapa wygląda na skomplikowaną i taka w rzeczywistości jest. Kluczem do zwycięstwa jest przejazd po nawrotach bez utraty prędkości. Dodatkową trudność stanowi ograniczenie widoku - za pierwszym razem będziesz musiał się rozejrzeć zanim odnajdziesz kolejną strzałkę-wskazówkę. Potrącenie pachołka kosztuje 1 sekundę karną. Limit jest wyśrubowany i zapewne będziesz musiał kilka razy powtarzać tą planszę. Po raz kolejny życzę cierpliwości. :)