Zadania cz.3 | Zadania | Mount & Blade poradnik Mount & Blade
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Escort Caravan
Zleca Wioska: Zadanie analogiczne do powyższe z tym, że karawanę chronimy idąc obok niej, a nie jak w przypadku damy, trzymając w Oddziale.
Nagrody:
- Polepszenie stosunków z daną wioską. (Jedyne, co się liczy.)
- Marne grosze.
Negatywne skutki:
- Brak.
Ransom Girl from Bandits
Zleca Wójt: Wójt w mieście zleci nam, byśmy przekazali bandytom okup i przetransportowali porwaną dziewczynkę całą i zdrową z powrotem do miasta. Możemy albo dać bandytom pieniądze i bezpiecznie odejść lub zmieść ich z powierzchni ziemi zatrzymując denary przy sobie.
Nagrody:
- 3 do renown.
- Polepszenie relacji z miastem.
- 1000 denarów z okupu, jeśli zdecydujemy się zabić bandytów + 100 denarów za ukończenie zadania.
- 770 doświadczenia.
Negatywne skutki:
- Takowych brak.
Incriminate Lord
Zleca Król: Naszym zadaniem jest podrzucić do wrogiego króla anonimowy list mówiący o tym, że jeden z podległych mu lordów jest zdrajcą. Jednak żeby list był faktycznie anonimowy, musi to zrobić jedna z naszych jednostek. Król decyduje, która. Z reguła jedna z tych najdroższych w utrzymaniu. Wpierw zbliżamy się całą armią do wyznaczonego miasta, a następnie korzystając z opcji Rozmawiaj , rozkazujemy swemu posłańcowi wyruszyć samodzielnie. Na pewno z niej nie wróci.
Nagrody:
- Relacje z królem podnoszą się po rozpoczęciu zadania o +3, natomiast po jego zakończeniu o kolejne +5.
- 300 denarów.
Negatywne skutki:
- Tracimy jeden punkty honoru.
Bring Back Runaway Serfs
Zleca Lord: Jeden z lordów informuje nas o tym, że część chłopów pracujących w wiosce należącej do niego, chce uciec do miasta. Bardzo zależy mu na tym, żeby jednak zostali, ponieważ zbliżają się żniwa i potrzeba jak najwięcej rąk do pracy. Chłopi są w pewnym sensie jego własnością, więc należy chłopakowi pomóc. Trzy grupki chłopów pojawią się niedaleko fortu, w którym rozmawialiśmy z lordem. Nie poruszają się zbyt szybko, więc nie będzie problemu z dogonieniem ich. Mamy dwa wyjścia. Albo wykonać zadanie i zyskać to, co zaraz napiszę, albo dać chłopom uciec, przez co podniosą się nasze relacje z wioską, do której przynależą. Podchodzimy, zatem do każdej grupki i rozkazujemy, aby udali się z powrotem do wiochy, bo w przeciwnym wypadku może się to skończyć tragicznie. Oni grzecznie godzą się na to, lecz jeżeli tylko zbyt oddalimy się od nich, znów zwrócą się ku miastu, do którego uprzednio uciekali. Trzymajmy się, więc blisko, aż do chwili, gdy dojdą do wioski.
Nagrody:
- Relacje z danym lordem rosną o +4.
- 300 denarów.
- 300 doświadczenia.
Negatywne skutki:
- Pogarszają się nasze relacje z daną wioską.