Zadania cz.2 | Zadania | Mount & Blade poradnik Mount & Blade
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Capture Soldiers
Zleca Lord: Szlachcic potrzebuje kilku wrogich jednostek, by móc wykupić zakładników, jakich przetrzymuje jego oponent. Musimy pokonać delikwentów i przyprowadzić ich żywcem, łapiąc jako więźniów. Należy pamiętać o tym, by ogłuszać przeciwnika.
Nagrody:
- Relacje z danym lordem podnoszą się o +1 po ukończeniu zadania.
- 500 denarów.
- 500 doświadczenia.
Negatywne skutki:
- Brak.
Assasinate Merchant
Zleca Lord: Okazuje się, że jeden z miejscowych kupców ma zbyt długi język. Zbyt głośno opowiada o tym, że jeden z lordów jest mu winien pewną sumę. Zatem zostajemy poproszeni przez lorda o to, by uciszyć niewygodnego jegomościa. Gra sama przenosi nas w cichy zaułek, gdzie szybko rozprawiamy się z uzbrojonym w nóż kupcem. Nie jest wymagającym przeciwnikiem.
Nagrody:
- Relacje z danym lordem po zakończeniu zadania rosną o +4.
- 600 denarów.
- 300 doświadczenia.
Collect Fief Taxes
Zleca Lord: Naszym zadaniem jest zebranie podatków z danej mieściny podlegającej protekcji lorda, który aktualnie jest zajęty czymś innym.
Nagrody:
- Relacje z danym lordem na początku +2, a po ukończeniu zadania +4.
- 600 denarów.
Negatywne skutki:
- Pogorszenie stosunków z daną wsią. Czyli m.in. wzrost cen ich towarów.
Hunt Down a Murderer
Zleca Lord: W pewnym miasteczku ukrywa się groźny morderca. Musimy go znaleźć i bezwzględnie zgładzić. Przeszukujmy wioskę tylko w dzień, ponieważ w nocy, bandyta zajęty jest mordowaniem i nie ma go w wiosce. Tajemniczy człowiek nazywa się Nerwowy Człowiek i stoi zaszczuty w jakimś mało widocznym miejscu. Krótki dialog, a potem egzekucja. Wracamy po nagrodę do lorda.
Nagrody:
- Relacje z lordem po wzięciu zlecenia rosną o +3, a po ukończeniu o +2.
- 300 doświadczenia.
- Denary lub, jeśli ich nie przyjmiemy, tłumacząc, że to pieniądze zbrukane krwią, jeden punkt honoru.
Negatywne skutki:
- Brak.
Escort Lady
Zleca Lord: Może się zdarzyć, że jeden z lordów poprosi nas o to, byśmy eskortowali jego małżonkę do miasta, do którego chce się udać. Misja szybka, łatwa i przyjemna. Nie zaskoczą nas żadni bandyci specjalnie uknuci dla tego zadania. Zadanie kończy się w momencie doprowadzenia damy do miejsca przeznaczenia.
Nagrody:
- Po ukończeniu zadania relacje z dostarczoną damą rosną o +2.
- 250 denarów.
- 300 doświadczenia.
Negatywne skutki:
- Brak.