Królestwo Swadii | Ewolucja jednostek | Mount & Blade poradnik Mount & Blade
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Królestwo Swadii
Swad. Rekrut Poziom: 4 Podstawowa jednostka. Od niej wszystko się zaczyna. | Swad. Rekrut Poziom: 4 Podstawowa jednostka. Od niej wszystko się zaczyna. | |||
Swadiański Milicjant Poziom: 9 Pieszy z włócznią i tarczą. | Swadiański Milicjant Poziom: 9 Pieszy z włócznią i tarczą. | |||
Swadiański Harcownik Poziom: 14 Pieszy z kuszą i berdyszem. | Swadiański Piechur Poziom: 14 Włócznia, tarcza. | |||
Swadiański Kusznik Poziom: 19 Kusza, miecz. | Swad. Ciężki Piechur Poziom: 20 Mocna piechota. Wyposażona w miecz i tarczę. | |||
Swadiański Strzelec Poziom: 24 Najlepszy swadiański kusznik. Ostatecznie jednak gorszy od rhodockiego. | Swadiański Sierżant Poziom: 24 Silni pikinierzy. Doskonali do ataku na konnicę. |
1.
Swadiański Zbrojny
Poziom: 20
Wstęp do najlepszej jazdy.
2.
Swadiański Rycerz
Poziom: 25
Najlepsza jazda. Istne czołgi średniowiecza. Wyposażeni w tarczę i miecz. Przy szarżach wyjmują lance.