Królestwo Swadii | Ewolucja jednostek | Mount & Blade poradnik Mount & Blade
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Królestwo Swadii
![]() | Swad. Rekrut Poziom: 4 Podstawowa jednostka. Od niej wszystko się zaczyna. | ![]() | Swad. Rekrut Poziom: 4 Podstawowa jednostka. Od niej wszystko się zaczyna. | |
![]() | Swadiański Milicjant Poziom: 9 Pieszy z włócznią i tarczą. | ![]() | Swadiański Milicjant Poziom: 9 Pieszy z włócznią i tarczą. | |
![]() | Swadiański Harcownik Poziom: 14 Pieszy z kuszą i berdyszem. | ![]() | Swadiański Piechur Poziom: 14 Włócznia, tarcza. | |
![]() | Swadiański Kusznik Poziom: 19 Kusza, miecz. | ![]() | Swad. Ciężki Piechur Poziom: 20 Mocna piechota. Wyposażona w miecz i tarczę. | ![]() |
![]() | Swadiański Strzelec Poziom: 24 Najlepszy swadiański kusznik. Ostatecznie jednak gorszy od rhodockiego. | ![]() | Swadiański Sierżant Poziom: 24 Silni pikinierzy. Doskonali do ataku na konnicę. | ![]() |
1.
Swadiański Zbrojny
Poziom: 20
Wstęp do najlepszej jazdy.
2.
Swadiański Rycerz
Poziom: 25
Najlepsza jazda. Istne czołgi średniowiecza. Wyposażeni w tarczę i miecz. Przy szarżach wyjmują lance.