The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
The Outsider
Witaj w... kosmosie. Lub czymś podobnym. Czymkolwiek by to miejsce nie było, musisz od teraz podwójne uważać. Wszystkie lokacje w trzecim akcie, umiejscowione są na różnej wielkości latających konstrukcjach. To oznacza, że w każdej niemal chwili możesz spaść w przepaść.
Po odzyskaniu kontroli nad postacią, idź przed siebie, aż dojdziesz do rozładowanej platformy. Wskocz na nią, zmień ładunek na czerwony, a następnie zacznij się odpychać, stawiając zielonego Newton'a na ścianie.
Gdy dojedziesz na drugą stronę, przejdź dalej przez drzwi, a trafisz do głównej części poziomu. Jednak zanim przystąpisz do swojego pierwszego celu, czyli zniszczenia generatora, warto zająć się drobnymi przygotowaniami.
Najpierw zmień ładunki modułu i pionowej platformy, znajdujących się obok wejścia, na czerwone. Następnie obróć się i podejdź do pionowego promienia.
Spójrz w dół, a zobaczysz kolejną pionową platformę (obrazek powyżej). Zeskocz na dół, po czym wyjmij żółtą kostkę z silnika magnetycznego.
Postaw zielonego Newton'a pod platformą, po czym wskocz na nią z kostką, a następnie odepchnij się, używając czerwonego Newton'a.
Gdy znajdziesz się z powrotem na górze, postaw kostkę i idź do samego końca w prawo.
Natrafisz tu na trzecią pionową platformę. Zmień ładunki silnika oraz platformy na czerwone i wróć się z powrotem na górę.
Podnieś pozostawioną kostkę, a następnie umieść ją w pustym module, znajdującym się w środkowej części. Odpal czerwony ładunek.
Drugą kostkę, znajdującą się na module naprzeciw wejścia, umieść na poziomej platformie, stojącej obok niewielkiej kolumny. Zmień ładunek platformy na zielony i poczekaj, aż dotrze na drugą stronę (obrazek powyżej).
W międzyczasie, możesz podejść do okna znajdującego się po lewej stronie. Dzięki temu, zobaczysz co czeka na Ciebie w pomieszczeniu obok. Gdy już będziesz gotów, wyceluj w wysłaną na drugą stronę kostkę, po czym odpal czerwony ładunek.
Zniszczenie pierwszego generatora, spowoduje otwarcie drzwi do wspomnianego pomieszczenia. Będziesz miał dzięki temu okazję stoczyć walkę ze swoim pierwszym, prawdziwym przeciwnikiem (obrazek powyżej).
Gdy tylko Twój oponent pojawi się w drzwiach, obróć się, a następnie zeskocz na platformę znajdującą się poniżej. Stań na niej i poczekaj, aż przeciwnik obejdzie swoją przeszkodę i znajdzie się kilka metrów przed Tobą (obrazek powyżej). Natychmiast odpal zielony ładunek na platformie.
Będziesz miał teraz kilka sekund, nim monstrum wymanewruje i wróci na górę. Bez chwili zwłoki, wbiegnij do pomieszczenia które odblokowałeś. Podnieś leżącą na drugim końcu pokoju wybuchową kostkę, a następnie umieść ją na wyrzutni. Zmień ładunek modułu na czerwony i poczekaj na odpowiedni moment. Gdy tylko monstrum pojawi się w drzwiach, tak jak na powyższym obrazku, odpal zielony ładunek na kostce. Jeden celny strzał i przeciwnik leży na ziemi.
Gdy już minie radość z pokonania pierwszego przeciwnika, podnieś kolejną wybuchową kostkę, a następnie postaw ją na oznaczeniu przed drzwiami. Wróć się do modułu napędzającego i wyjmij żółtą kostkę. Umieść ją na wybuchowej, po czym zmień ładunek dolnej na czerwony, a górnej na zielony.
Podejdź do pierwszej pionowej platformy, wskocz na nią, po czym odpal zielony ładunek.
Przejdź przez odblokowane drzwi i wskocz w znajdujący się za nimi portal.