Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

The Outsider

Spaaaaaaaaace! - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Spaaaaaaaaace!

Witaj w... kosmosie. Lub czymś podobnym. Czymkolwiek by to miejsce nie było, musisz od teraz podwójne uważać. Wszystkie lokacje w trzecim akcie, umiejscowione są na różnej wielkości latających konstrukcjach. To oznacza, że w każdej niemal chwili możesz spaść w przepaść.

Pierwsza przeprawa - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Pierwsza przeprawa

Po odzyskaniu kontroli nad postacią, idź przed siebie, aż dojdziesz do rozładowanej platformy. Wskocz na nią, zmień ładunek na czerwony, a następnie zacznij się odpychać, stawiając zielonego Newton'a na ścianie.

Na tym poziomie czeka na Ciebie wiele nowości - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Na tym poziomie czeka na Ciebie wiele nowości

Gdy dojedziesz na drugą stronę, przejdź dalej przez drzwi, a trafisz do głównej części poziomu. Jednak zanim przystąpisz do swojego pierwszego celu, czyli zniszczenia generatora, warto zająć się drobnymi przygotowaniami.

Droga do wyjścia i awaryjnej ucieczki - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Droga do wyjścia i awaryjnej ucieczki

Najpierw zmień ładunki modułu i pionowej platformy, znajdujących się obok wejścia, na czerwone. Następnie obróć się i podejdź do pionowego promienia.

Spójrz w dół, a zobaczysz kolejną pionową platformę (obrazek powyżej) - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Spójrz w dół, a zobaczysz kolejną pionową platformę (obrazek powyżej). Zeskocz na dół, po czym wyjmij żółtą kostkę z silnika magnetycznego.

Po wyjęciu kostki, moduł przestaje działać - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Po wyjęciu kostki, moduł przestaje działać

Postaw zielonego Newton'a pod platformą, po czym wskocz na nią z kostką, a następnie odepchnij się, używając czerwonego Newton'a.

Trzymaj się środka - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Trzymaj się środka

Gdy znajdziesz się z powrotem na górze, postaw kostkę i idź do samego końca w prawo.

Najważniejsza część przygotowań - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Najważniejsza część przygotowań

Natrafisz tu na trzecią pionową platformę. Zmień ładunki silnika oraz platformy na czerwone i wróć się z powrotem na górę.

Umieść w nim kostkę, którą wyjąłeś z pierwszego modułu - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Umieść w nim kostkę, którą wyjąłeś z pierwszego modułu

Podnieś pozostawioną kostkę, a następnie umieść ją w pustym module, znajdującym się w środkowej części. Odpal czerwony ładunek.

Drugą kostkę, znajdującą się na module naprzeciw wejścia, umieść na poziomej platformie, stojącej obok niewielkiej kolumny - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Drugą kostkę, znajdującą się na module naprzeciw wejścia, umieść na poziomej platformie, stojącej obok niewielkiej kolumny. Zmień ładunek platformy na zielony i poczekaj, aż dotrze na drugą stronę (obrazek powyżej).

A za oknem nr. 1 znajduje się... - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
A za oknem nr. 1 znajduje się...

W międzyczasie, możesz podejść do okna znajdującego się po lewej stronie. Dzięki temu, zobaczysz co czeka na Ciebie w pomieszczeniu obok. Gdy już będziesz gotów, wyceluj w wysłaną na drugą stronę kostkę, po czym odpal czerwony ładunek.

Zniszczenie pierwszego generatora, spowoduje otwarcie drzwi do wspomnianego pomieszczenia - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Zniszczenie pierwszego generatora, spowoduje otwarcie drzwi do wspomnianego pomieszczenia. Będziesz miał dzięki temu okazję stoczyć walkę ze swoim pierwszym, prawdziwym przeciwnikiem (obrazek powyżej).

Gdy tylko Twój oponent pojawi się w drzwiach, obróć się, a następnie zeskocz na platformę znajdującą się poniżej - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Gdy tylko Twój oponent pojawi się w drzwiach, obróć się, a następnie zeskocz na platformę znajdującą się poniżej. Stań na niej i poczekaj, aż przeciwnik obejdzie swoją przeszkodę i znajdzie się kilka metrów przed Tobą (obrazek powyżej). Natychmiast odpal zielony ładunek na platformie.

Będziesz miał teraz kilka sekund, nim monstrum wymanewruje i wróci na górę - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Będziesz miał teraz kilka sekund, nim monstrum wymanewruje i wróci na górę. Bez chwili zwłoki, wbiegnij do pomieszczenia które odblokowałeś. Podnieś leżącą na drugim końcu pokoju wybuchową kostkę, a następnie umieść ją na wyrzutni. Zmień ładunek modułu na czerwony i poczekaj na odpowiedni moment. Gdy tylko monstrum pojawi się w drzwiach, tak jak na powyższym obrazku, odpal zielony ładunek na kostce. Jeden celny strzał i przeciwnik leży na ziemi.

Lepiej umieścić wybuchową na dole - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Lepiej umieścić wybuchową na dole

Gdy już minie radość z pokonania pierwszego przeciwnika, podnieś kolejną wybuchową kostkę, a następnie postaw ją na oznaczeniu przed drzwiami. Wróć się do modułu napędzającego i wyjmij żółtą kostkę. Umieść ją na wybuchowej, po czym zmień ładunek dolnej na czerwony, a górnej na zielony.

Xander jest niezadowolony - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Xander jest niezadowolony

Podejdź do pierwszej pionowej platformy, wskocz na nią, po czym odpal zielony ładunek.

Tak wyglądają drzwi między lokacjami w trzecim akcie - The Outsider | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Tak wyglądają drzwi między lokacjami w trzecim akcie

Przejdź przez odblokowane drzwi i wskocz w znajdujący się za nimi portal.