Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Intermediate Integration

Pierwszy poziom w którym postać może faktycznie zginąć - Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Pierwszy poziom w którym postać może faktycznie zginąć

Po krótkim i dosyć nieapetycznym przerywniku, odzyskasz kontrolę na postacią. Twoim zadaniem w tym miejscu jest, ponownie, zebranie 4 małych kostek.

1 z 4 kostek - Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
1 z 4 kostek

Najpierw skręć w lewo od wejścia, a następnie podnieś małą kostkę leżącą na krawędzi.

Obróć się i podejdź do niewielkiego przycisku - Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Obróć się i podejdź do niewielkiego przycisku. Postaw kostkę dokładnie na jego środku, tak jak widać na powyższym obrazku. To spowoduje opuszczenie szklanej zasłony.

Uważaj, by nie spaść. Ciecz na dole, oznacza szybki zgon - Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Uważaj, by nie spaść. Ciecz na dole, oznacza szybki zgon

Obróć się. Powinieneś zobaczyć sporych rozmiarów windę. Przeskocz nad przepaścią, lub obejdź ją dookoła, stań na windzie i aktywuj ją.

2 z 4 kostek - Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
2 z 4 kostek

Po chwili winda zatrzyma się na górze, a Ty będziesz mógł zgarnąć drugą kostkę. Postaw ją na windzie, a następnie zjedź na dół.

Możesz aktywować kładkę na drugą stronę, klikając na panel aktywacyjny - Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Możesz aktywować kładkę na drugą stronę, klikając na panel aktywacyjny

Wróć się na drugą stronę i postaw kostkę na środku okręgu, po lewej lub prawej stronie modułu w osłonie.

3 z 4 kostek - Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
3 z 4 kostek

Teraz przejdź przez kładkę znajdującą się po prawej stronie od modułu. Za szklanymi zbiornikami z roślinnością, znajdziesz trzecią kostkę. Zabierz ją i wróć do modułu.

Ustaw dwie kostki na środku okrągłych oznaczeń, a sam moduł, znajdujący się w centrum, naładuj czerwonym ładunkiem (obrazek powyżej) - Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Ustaw dwie kostki na środku okrągłych oznaczeń, a sam moduł, znajdujący się w centrum, naładuj czerwonym ładunkiem (obrazek powyżej).

Upewnij się, że kostki znajdują się dokładnie w środku okręgów, po czym zmień ładunki jednej i drugiej na zielone - Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Upewnij się, że kostki znajdują się dokładnie w środku okręgów, po czym zmień ładunki jednej i drugiej na zielone. To spowoduje ich przesunięcie i tym samym aktywowanie dwóch pionowych przycisków, tak jak na obrazku powyżej.

4 z 4 kostek - Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
4 z 4 kostek

Przyciski uruchomią ostatnią kładkę. Zbierz wszystkie cztery kostki, a następnie umieść je w module scalającym.

Tym razem nie wskakuj na kostkę - Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Tym razem nie wskakuj na kostkę

Postaw nowo otrzymaną kostkę na wyrzutni i zmień jej kolor na czerwony, a samej kostki na zielony. Kostka powinna trafić prosto w moduł napędzający, znajdujący się po drugiej stronie pomieszczenia.

Ostatnia prosta - Intermediate Integration | Akt I | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Ostatnia prosta

Obróć się i wejdź po pochylni na samą górę. Strzel w silnik magnetyczny czerwonym ładunkiem, a w platformę - zielonym. Poczekaj, aż platforma do Ciebie dotrze, wskocz na nią, a następnie zmień jej ładunek na czerwony. Gdy dojedzie do końca trasy, przeskocz na wystającą platformę i przejdź przez drzwi, kończąc tym samym pierwszy akt.