Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Starspawn

Cel znajduje się na samym szczycie - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Cel znajduje się na samym szczycie

W tej lokacji, czeka na Ciebie stary znajomy - Wieżyczka strażnicza. Musisz na nią uważać, przynajmniej w pierwszej części.

Póki nie będziesz biegł centralnie na wieżyczkę, nie powinieneś oberwać - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Póki nie będziesz biegł centralnie na wieżyczkę, nie powinieneś oberwać

Najpierw musisz przebić się przez niewielki przesmyk, będąc jednak cały czas pod ostrzałem. Biegnij od skały do skały, aż zbliżysz się do pierwszego hipersześcianu.

Bezpieczne miejsce - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Bezpieczne miejsce

Stań w bezpiecznym miejscu, tak jak na powyższym obrazku, a następnie zmień ładunek lewej ściany na czerwony, a prawej na zielony. To da Ci chwilową osłonę przed działkiem.

Tworzenie windy - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Tworzenie windy

Zmień ładunek górnej ściany na czerwony, a dolnej na zielony. Wskocz na nią i odpal czerwony ładunek.

Zapchane przejście - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Zapchane przejście

Po wjechaniu na górę, przeskocz na niewielką skałę, znajdującą się po lewej stronie. Zmień ładunek ściany blokującej przejście na zielony i wejdź w korytarz.

Jak zniszczyć wieżyczkę cz. 1 - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Jak zniszczyć wieżyczkę cz. 1

Idź przed siebie, trzymając się prawej ściany, aż trafisz na kolejne wgłębienie na hipersześcian. Ponownie zmień ładunek prawej ściany hipersześcianu na czerwony.

Gdy lewa ściana zatrzyma się przed działkiem, postaw przed nią czerwonego Newtona (obrazek powyżej) - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Gdy lewa ściana zatrzyma się przed działkiem, postaw przed nią czerwonego Newton'a (obrazek powyżej). Po chwili powinieneś usłyszeć metaliczny dźwięk. Tak pożegnała się z Tobą wieżyczka. Wróć do korytarza i idź dalej, trzymając się wciąż prawej strony.

Schody na drugi poziom - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Schody na drugi poziom

Po krótkiej przechadzce, trafisz na schody prowadzące na wyższe piętro. Wejdź po nich, a następnie skręć w prawo.

1 z 2 kostek - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
1 z 2 kostek

Zgarnij leżącą tu kostkę i podejdź z nią do krawędzi po lewej stronie.

Uważaj, by nie spaść i pamiętaj, że z kostka nie można skakać - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Uważaj, by nie spaść i pamiętaj, że z kostka nie można skakać

Postaw kostkę, a następnie wyceluj w naładowaną na zielono ścianę. Zmień jej ładunek na czerwony, podnieś kostkę i poczekaj, aż druga ściana znajdzie się pod Tobą.

Wjazd na trzecie piętro - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Wjazd na trzecie piętro

Zeskocz na nią, po czym wejdź na górną ścianę hipersześcianu i odpal zielony ładunek.

Zabawa z drugim hipersześcianem - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Zabawa z drugim hipersześcianem

Przeskocz na niewielką wysepkę po środku. Następnie zmień ładunek górnej ściany drugiego hipersześcianu na zielony, a dolnej - na czerwony. Wskocz na nią z kostką i odpal zielony ładunek.

Kolejny zator - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Kolejny zator

Gdy znajdziesz się na górze, otwórz hipersześcian, zmieniając ładunek bocznej ściany przed Tobą na czerwony, a ściany naprzeciw - na zielony. Przejdź na niewielką skałę, przylegającą do modułu.

Postaw kostkę, a sam przeskocz na drugą stronę - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Postaw kostkę, a sam przeskocz na drugą stronę. Rozładuj boczną ścianę blokującą przejście, strzelając w nią czerwonym ładunkiem. Poczekaj, aż wróci do hipersześcianu, a następnie zmień ładunek żółtej kostki na czerwony i rozstaw czerwonego Newton'a na ścianie obok, by ją przyciągnąć (obrazek powyżej).

2 z 2 kostek - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
2 z 2 kostek

Przejdź z kostką w prawo i postaw ją na znajdującym się tu oznaczeniu. Obróć się, a następnie zabierz drugą kostkę, znajdującą się na module respawnującym, po czym umieść na pierwszej. Zmień ładunek dolnej na czerwony, wskocz na górną i odpal zielony ładunek.

Upewnij się, że wylądujesz po lewej stronie, patrząc na hipersześcian - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Upewnij się, że wylądujesz po lewej stronie, patrząc na hipersześcian. Stań na krawędzi i zabierz odbijającą się kostkę. Idź cały czas przed siebie, aż dojdziesz do zielonego pola magnetycznego, widocznego na powyższym obrazku. Postaw kostkę na samym środku, wskocz na nią, a następnie odpal czerwony ładunek.

Portal do finałowej lokacji - Starspawn | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Portal do finałowej lokacji

Zeskocz na ostatnią wysepkę, po czym przejdź przez portal do następnej lokacji.