Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Dark Young

Nie, Cthulhu nie jest tu bossem - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Nie, Cthulhu nie jest tu bossem

Następny poziom jest stosunkowo łatwy i opiera się, przede wszystkim, na walce ze swego rodzaju mini-bossem.

Wejście na arenę - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Wejście na arenę

Idź przed siebie, aż dojdziesz do pierwszej kostki. Postaw ją na module magnetycznym, po czym zmień ładunek modułu na czerwony, wskocz na kostkę i odpal zielony ładunek.

Gdy tylko znajdziesz się na arenie, rozpocznie się nierówna walka - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Gdy tylko znajdziesz się na arenie, rozpocznie się nierówna walka. Twoją jedyną bronią, są, jak zwykle, wybuchowe kostki. Pierwszą znajdziesz po lewej stronie. Od razu umieść ją na wyrzutni, zmień ładunek modułu na czerwony i poczekaj, aż Twój oponent zbliży się na kilkanaście metrów (obrazek powyżej). Wystrzel kostkę, używając zielonego ładunku.

Jedyny bezpieczny transport, to platformy - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Jedyny bezpieczny transport, to platformy

Niestety, by unicestwić bestię, potrzeba czterech takich trafień. Przy czym przeciwnik, niszczy każdą użytą wyrzutnię. Nie tracąc więc czasu, zeskocz na skałę po lewej i podejdź do poziomej platformy. Zmień ładunek jej modułu na czerwony, wskocz na nią i użyj zielonego ładunku.

Główna platforma - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Główna platforma

Gdy dojedziesz do pierwszej wysepki, przeskocz na nią, po czym wystrzel czerwony ładunek w silnik magnetyczny, znajdujący się po lewej stronie. Następnie obróć się w prawo i zmień ładunek jego platformy na czerwony.

Skręt w prawo - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Skręt w prawo

Wskocz na przejeżdżającą platformę i spójrz w prawo. Wyceluj w znajdujący się tam moduł, a następnie wystrzel czerwony ładunek.

Drugi strzał - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Drugi strzał

Po dojechaniu do samego końca, wskocz w przejście po prawej, po czym wejdź na górę. Czeka tu na Ciebie kolejna wyrzutnia. Umieść na niej kostkę, poczekaj na dogodny moment i wystrzel ładunek, po czym natychmiast wróć się na swoją platformę.

Następnie zmień jej ładunek na zielony i to samo zrób z modułem po przeciwnej stronie (obrazek powyżej) - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Następnie zmień jej ładunek na zielony i to samo zrób z modułem po przeciwnej stronie (obrazek powyżej). Gdy dojedziesz do wysepki, wskocz na nią, po czym wjedź na górę, używając pionowej platformy.

Trzeci strzał - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Trzeci strzał

Tu musisz narzucić podwójne tempo, ponieważ masz tylko kilka sekund, nim bestia Cię dopadnie. Postaw kostkę na wyrzutni i odpal zielony ładunek. Zeskocz na dół, a następnie wskocz na poziomą platformę.

Droga do ostatniej wyrzutni - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Droga do ostatniej wyrzutni

Zmień jej ładunek na zielony, a środkowego modułu na czerwony. Dzięki temu skręcisz w prawo i dojedziesz do ostatniej wysepki.

Tym razem to zwykła kostka - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Tym razem to zwykła kostka

Zabierz znajdującą się na niej żółtą kostkę i postaw na wyrzutni obok. Wskocz na kostkę, po czym odpal zielony ładunek.

Czwarty i ostatni strzał - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Czwarty i ostatni strzał

Po wylądowaniu, natychmiast ustaw wybuchową kostkę na wyrzutni, wyceluj, a następnie zmień ładunek kostki na zielony. To powinno posłać bestię z powrotem na drugą stronę.

Jeszcze odrobina wspinaczki... - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Jeszcze odrobina wspinaczki...

Skoro droga jest już oczyszczona, możesz zacząć się wspinać po ścieżce prowadzącej do góry.

Portal wyjściowy - Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Portal wyjściowy

Na samym szczycie, czeka na Ciebie kolejny portal. Wskocz do środka i przejdź na następny poziom.