Dark Young | Akt III | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Dark Young
Następny poziom jest stosunkowo łatwy i opiera się, przede wszystkim, na walce ze swego rodzaju mini-bossem.
Idź przed siebie, aż dojdziesz do pierwszej kostki. Postaw ją na module magnetycznym, po czym zmień ładunek modułu na czerwony, wskocz na kostkę i odpal zielony ładunek.
Gdy tylko znajdziesz się na arenie, rozpocznie się nierówna walka. Twoją jedyną bronią, są, jak zwykle, wybuchowe kostki. Pierwszą znajdziesz po lewej stronie. Od razu umieść ją na wyrzutni, zmień ładunek modułu na czerwony i poczekaj, aż Twój oponent zbliży się na kilkanaście metrów (obrazek powyżej). Wystrzel kostkę, używając zielonego ładunku.
Niestety, by unicestwić bestię, potrzeba czterech takich trafień. Przy czym przeciwnik, niszczy każdą użytą wyrzutnię. Nie tracąc więc czasu, zeskocz na skałę po lewej i podejdź do poziomej platformy. Zmień ładunek jej modułu na czerwony, wskocz na nią i użyj zielonego ładunku.
Gdy dojedziesz do pierwszej wysepki, przeskocz na nią, po czym wystrzel czerwony ładunek w silnik magnetyczny, znajdujący się po lewej stronie. Następnie obróć się w prawo i zmień ładunek jego platformy na czerwony.
Wskocz na przejeżdżającą platformę i spójrz w prawo. Wyceluj w znajdujący się tam moduł, a następnie wystrzel czerwony ładunek.
Po dojechaniu do samego końca, wskocz w przejście po prawej, po czym wejdź na górę. Czeka tu na Ciebie kolejna wyrzutnia. Umieść na niej kostkę, poczekaj na dogodny moment i wystrzel ładunek, po czym natychmiast wróć się na swoją platformę.
Następnie zmień jej ładunek na zielony i to samo zrób z modułem po przeciwnej stronie (obrazek powyżej). Gdy dojedziesz do wysepki, wskocz na nią, po czym wjedź na górę, używając pionowej platformy.
Tu musisz narzucić podwójne tempo, ponieważ masz tylko kilka sekund, nim bestia Cię dopadnie. Postaw kostkę na wyrzutni i odpal zielony ładunek. Zeskocz na dół, a następnie wskocz na poziomą platformę.
Zmień jej ładunek na zielony, a środkowego modułu na czerwony. Dzięki temu skręcisz w prawo i dojedziesz do ostatniej wysepki.
Zabierz znajdującą się na niej żółtą kostkę i postaw na wyrzutni obok. Wskocz na kostkę, po czym odpal zielony ładunek.
Po wylądowaniu, natychmiast ustaw wybuchową kostkę na wyrzutni, wyceluj, a następnie zmień ładunek kostki na zielony. To powinno posłać bestię z powrotem na drugą stronę.
Skoro droga jest już oczyszczona, możesz zacząć się wspinać po ścieżce prowadzącej do góry.
Na samym szczycie, czeka na Ciebie kolejny portal. Wskocz do środka i przejdź na następny poziom.