Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Captive
Następny poziom rozpoczniesz w celi, a dokładniej w nowym module - hipersześcianie. Z zewnątrz przypomina dużych rozmiarów kostkę, a od wewnątrz... pokój bez klamek.
Droga na zewnątrz, jest całkiem prosta. Naładuj górną ścianę czerwonym ładunkiem, a dolną, czyli tą na której stoisz, zielonym ładunkiem. To spowoduje otwarcie się modułu i opuszczenie ściany na której stoisz.
Po chwili platforma zatrzyma się na dole, a Ty będziesz mógł przeskoczyć na podłogę widoczną na powyższym obrazku.
Twoim celem jest zebranie 3 kostek i umieszczenie ich w silnikach magnetycznych, widocznych powyżej.
Przejdź kawałek dalej, a zobaczysz dwa moduły spawnujące, oddzielone zawalonymi panelami. Podnieś dwie znajdujące się tam kostki.
Postaw kostki - jedna na drugiej - na znaczniku naprzeciw modułów (obrazek powyżej).
Wskocz na znajdującą się po prawej od kostek platformę. Zmień ładunek silnika magnetycznego oraz platformy na czerwony.
Gdy dojedziesz na drugą stronę, odwróć się, a następnie strzel czerwonym ładunkiem w dolną kostkę, którą dopiero co ustawiłeś.
Spójrz na lustro znajdujące się obok silnika magnetycznego. Zobaczysz w nim odbicie trzeciej kostki. Wyceluj w to odbicie, po czym wystrzel zielony ładunek.
Następnie rozładuj silnik, strzelając weń czerwonym ładunkiem.
Obróć się i ponownie wyceluj w dwie kostki, tym razem w górną. Zmień jej ładunek na zielony, co spowoduje wystrzelenie kostki i przyciągnięcie trzeciego sześcianu, znajdującego się za ścianą (obrazek powyżej).
Ponownie naładuj silnik magnetyczny czerwonym ładunkiem, a platformę - zielonym. Jedź na platformie do momentu, aż przyciągnie ona naładowaną na zielono kostkę. Gdy to się stanie, zmień ładunek silnika na zielony.
Gdy zatrzymasz się po drugiej stronie, zeskocz z platformy, a następnie zajrzyj pod jej spód. Powinny znajdywać się tam dwie kostki. Zabierz je i postaw na platformie, po czym zmień ładunek platformy na czerwony.
Przetransportuj kostki na drugą stronę i zabierz wszystkie trzy do pustych silników magnetycznych, które widziałeś na początku.
Umieść kostki w trzech modułach, naładuj je czerwonymi ładunkami, po czym to samo zrób z platformą znajdującą się naprzeciw, jak na powyższym obrazku. Gdy platforma zatrzyma się przed silnikami, zmień jej ładunek na zielony i obserwuj piękną kraksę.
Wyjmij jedną z kostek, a następnie postaw ją na świeżo wystrzelonej platformie. Wskocz na kostkę i zmień jej ładunek na czerwony. Po dostaniu się na górę, przejdź w stronę drzwi, by ukończyć poziom.