Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Proving Grounds
Po wejściu do nowej lokacji, zostaniesz zatrzymany przez krótki przerywnik. Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, przejdź w stronę środka Sali.
Podnieś leżącą tu kostkę i przenieś ją w stronę czterech wyrzutni, znajdujących się po lewej stronie.
Twoim pierwszym celem, jest zniszczenie 3 generatorów, znajdujących się w tym pomieszczeniu. Dwa z nich możesz wyłączyć, używając tylko jednej kostki. Zacznij od umieszczenia żółtej kostki na wyrzutni, znajdującej się najbliżej wejścia. Następnie naładuj wspomniany moduł, oraz wyrzutnię naprzeciw, czerwonym ładunkiem, jak na obrazku powyżej. Zmień ładunek kostki na zielony.
Po zniszczeniu pierwszego generatora, zabierz kostkę i postaw ją na wyrzutni, znajdującej się najbliżej hipersześcianu (obrazek powyżej). Ponownie naładuj dwa moduły, stojące naprzeciw siebie, czerwonym ładunkiem, a kostkę - zielonym.
Gdy już zniszczysz drugi generator, odzyskaj swoją kostkę, a następnie wejdź z nią na szczyt metalowej kładki, znajdującej się po drugiej stronie pomieszczenia.
Natrafisz tu na dwa puste silniki magnetyczne. Umieść kostkę w tym, znajdującym się po prawej stronie, a następnie zmień jego ładunek na czerwony. Obróć się i wyceluj w platformę z wieżyczką strażniczą, przynależną do aktywnego modułu. Zmień jej ładunek na czerwony.
Umieść czerwonego Newton'a obok schodów i poczekaj, aż platforma zbliży się do niego. Gdy to się stanie, wyjmij kostkę z moduł, a następnie upewnij się, że Newton trzyma platformę w jednym miejscu, tak jak na powyższym obrazku.
Umieść kostkę w drugim silniku, po czym ponownie zmień ładunki modułu oraz jego platformy na czerwone. W momencie, gdy platforma zbliży się do wieżyczki, wyjmij kostkę i wróć się z nią na środek sali. Wieżyczka strażnica zostanie teraz zablokowana i nie będzie Ci już zagrażać (obrazek powyżej). Czas zająć się drugim działkiem.
Gdy znajdziesz się z powrotem na dole, włóż kostkę do wcześniej osłoniętego modułu, znajdującego się na podłodze. Zmień ładunek na czerwony i podejdź do umiejscowionej po prawej pionowej platformy.
Ściągnij platformę na dół, zmieniając jej ładunek i modułu na czerwony. Wskocz na nią i odpal zielony ładunek. Gdy platforma uniesie się na wysokość kilku metrów, szybko wystrzel czerwony ładunek w platformę drugiej wieżyczki.
Po zatrzymaniu, przeskocz na kolejną platformę, zmień jej ładunek na czerwony i zacznij się podciągać, używając czerwonego Newton'a.
Na górze czeka na Ciebie kolejna kostka. Zanim jednak wrócisz z nią na parter, wychyl się i namierz pionową wieżyczkę. Wystrzel w nią zielonym ładunkiem, zgarnij kostkę, po czym zeskocz z nią na sam dół.
Wyjmij pierwszą kostkę z modułu i postaw obie, jedna na drugiej, na oznaczeniu między wyrzutniami. Następnie zmień ładunki wszystkich wyrzutni oraz dolnej kostki na czerwone. Wyceluj w górną kostkę i odpal zielony ładunek (obrazek powyżej).
Po zniszczeniu ostatniego z generatorów, umieść kostki w dwóch, odsłoniętych teraz, pustych silnikach magnetycznych. Zmień ich ładunki na czerwone, a następnie podejdź do hipersześcianu.
Zmień ładunek jednej z bocznych ścian na czerwony, a ściany naprzeciw na zielony. Przejdź do odblokowanego pomieszczenia.
Następnie zamień ładunki bocznych ścian tak, by dwie zewnętrzne były naładowane zielonymi ładunkami, a wewnętrzne - czerwonymi. To spowoduje odpalenie dwóch, znajdujących się w pomieszczeniu przycisków i odsłonięcie ostatniej z platform.
Wskocz na platformę, zmień jej ładunek na czerwony, po czym zacznij się odpychać, używając do tego zielonego Newton'a.
Na samym dole, czekają na Ciebie drzwi wyjściowe. Przejdź przez nie, by ukończyć poziom.