Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Proving Grounds

Jedno z bardziej wymagających pomieszczeń - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Jedno z bardziej wymagających pomieszczeń

Po wejściu do nowej lokacji, zostaniesz zatrzymany przez krótki przerywnik. Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, przejdź w stronę środka Sali.

1 z 2 kostek - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
1 z 2 kostek

Podnieś leżącą tu kostkę i przenieś ją w stronę czterech wyrzutni, znajdujących się po lewej stronie.

Twoim pierwszym celem, jest zniszczenie 3 generatorów, znajdujących się w tym pomieszczeniu - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Twoim pierwszym celem, jest zniszczenie 3 generatorów, znajdujących się w tym pomieszczeniu. Dwa z nich możesz wyłączyć, używając tylko jednej kostki. Zacznij od umieszczenia żółtej kostki na wyrzutni, znajdującej się najbliżej wejścia. Następnie naładuj wspomniany moduł, oraz wyrzutnię naprzeciw, czerwonym ładunkiem, jak na obrazku powyżej. Zmień ładunek kostki na zielony.

Po zniszczeniu pierwszego generatora, zabierz kostkę i postaw ją na wyrzutni, znajdującej się najbliżej hipersześcianu (obrazek powyżej) - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Po zniszczeniu pierwszego generatora, zabierz kostkę i postaw ją na wyrzutni, znajdującej się najbliżej hipersześcianu (obrazek powyżej). Ponownie naładuj dwa moduły, stojące naprzeciw siebie, czerwonym ładunkiem, a kostkę - zielonym.

Na górze czeka na Ciebie checkpoint - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Na górze czeka na Ciebie checkpoint

Gdy już zniszczysz drugi generator, odzyskaj swoją kostkę, a następnie wejdź z nią na szczyt metalowej kładki, znajdującej się po drugiej stronie pomieszczenia.

Ten moduł połączony jest z platformą wieżyczki strażniczej - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Ten moduł połączony jest z platformą wieżyczki strażniczej

Natrafisz tu na dwa puste silniki magnetyczne. Umieść kostkę w tym, znajdującym się po prawej stronie, a następnie zmień jego ładunek na czerwony. Obróć się i wyceluj w platformę z wieżyczką strażniczą, przynależną do aktywnego modułu. Zmień jej ładunek na czerwony.

Umieść czerwonego Newtona obok schodów i poczekaj, aż platforma zbliży się do niego - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Umieść czerwonego Newton'a obok schodów i poczekaj, aż platforma zbliży się do niego. Gdy to się stanie, wyjmij kostkę z moduł, a następnie upewnij się, że Newton trzyma platformę w jednym miejscu, tak jak na powyższym obrazku.

Umieść kostkę w drugim silniku, po czym ponownie zmień ładunki modułu oraz jego platformy na czerwone - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Umieść kostkę w drugim silniku, po czym ponownie zmień ładunki modułu oraz jego platformy na czerwone. W momencie, gdy platforma zbliży się do wieżyczki, wyjmij kostkę i wróć się z nią na środek sali. Wieżyczka strażnica zostanie teraz zablokowana i nie będzie Ci już zagrażać (obrazek powyżej). Czas zająć się drugim działkiem.

Moduł połączony z drugą wieżyczką - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Moduł połączony z drugą wieżyczką

Gdy znajdziesz się z powrotem na dole, włóż kostkę do wcześniej osłoniętego modułu, znajdującego się na podłodze. Zmień ładunek na czerwony i podejdź do umiejscowionej po prawej pionowej platformy.

Wieżyczka może Cię odrobinę ostrzelać - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Wieżyczka może Cię odrobinę ostrzelać

Ściągnij platformę na dół, zmieniając jej ładunek i modułu na czerwony. Wskocz na nią i odpal zielony ładunek. Gdy platforma uniesie się na wysokość kilku metrów, szybko wystrzel czerwony ładunek w platformę drugiej wieżyczki.

Kolejna wspinaczka - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Kolejna wspinaczka

Po zatrzymaniu, przeskocz na kolejną platformę, zmień jej ładunek na czerwony i zacznij się podciągać, używając czerwonego Newton'a.

Ty celujesz w wieżyczkę, a wieżyczka w Ciebie. - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Ty celujesz w wieżyczkę, a wieżyczka w Ciebie.

Na górze czeka na Ciebie kolejna kostka. Zanim jednak wrócisz z nią na parter, wychyl się i namierz pionową wieżyczkę. Wystrzel w nią zielonym ładunkiem, zgarnij kostkę, po czym zeskocz z nią na sam dół.

Wyjmij pierwszą kostkę z modułu i postaw obie, jedna na drugiej, na oznaczeniu między wyrzutniami - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Wyjmij pierwszą kostkę z modułu i postaw obie, jedna na drugiej, na oznaczeniu między wyrzutniami. Następnie zmień ładunki wszystkich wyrzutni oraz dolnej kostki na czerwone. Wyceluj w górną kostkę i odpal zielony ładunek (obrazek powyżej).

Jeden z odblokowanych modułów - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Jeden z odblokowanych modułów

Po zniszczeniu ostatniego z generatorów, umieść kostki w dwóch, odsłoniętych teraz, pustych silnikach magnetycznych. Zmień ich ładunki na czerwone, a następnie podejdź do hipersześcianu.

Odblokowywanie przejścia - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Odblokowywanie przejścia

Zmień ładunek jednej z bocznych ścian na czerwony, a ściany naprzeciw na zielony. Przejdź do odblokowanego pomieszczenia.

Ściany muszę zatrzymać się dokładnie na przyciskach - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Ściany muszę zatrzymać się dokładnie na przyciskach

Następnie zamień ładunki bocznych ścian tak, by dwie zewnętrzne były naładowane zielonymi ładunkami, a wewnętrzne - czerwonymi. To spowoduje odpalenie dwóch, znajdujących się w pomieszczeniu przycisków i odsłonięcie ostatniej z platform.

Newton w akcji - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Newton w akcji

Wskocz na platformę, zmień jej ładunek na czerwony, po czym zacznij się odpychać, używając do tego zielonego Newton'a.

Najlepiej ukryte drzwi wyjściowe w całej grze - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Najlepiej ukryte drzwi wyjściowe w całej grze

Na samym dole, czekają na Ciebie drzwi wyjściowe. Przejdź przez nie, by ukończyć poziom.