Introductory Cube | Akt I | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Introductory Cube
Kontrolę nad główną postacią przejmujesz w windzie. Nie masz tu zbyt wiele do zrobienia, z wyjątkiem poskakania dookoła i pooglądania projekcji holograficznych, służących za wprowadzenie do historii.
Już po kilku minutach holograficznego seansu i jednym ekranie ładowania, trafiasz do właściwej części gry i, tym samym, na pierwszą zagadkę logiczną. Urządzenie, które pojawia się w prawym dolnym rogu ekranu, to Mag Glove. Dzięki temu gadżetowi, możesz strzelać ładunkami magnetycznymi, jak również podnosić mniejsze przedmioty.
Pierwszy poziom jest bardzo prosty. Najpierw ściągnij na dół dwie kostki, umiejscowione na półkach pod sufitem. Możesz tego dokonać strzelając w jedną kostkę ładunkiem czerwonym, a w drugą zielonym, czyli odpowiednio LPM i PPM.
Następnie podnieś kostki (E) i umieść je, jedna na drugiej, pod generatorem, jak na obrazku powyżej. Strzel w dolną kostkę ładunkiem czerwonym, a w górną zielonym, wystrzeliwując ją tym samym w powietrze i niszcząc generator. Po całej operacji, przejdź przez prawe drzwi, prowadzące do następnego poziomu.