Cthulhu Rising | Akt III | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Cthulhu Rising
Ostatnia lokacja, to zasadniczo sama walka z głównym bossem. Nim jednak dostaniesz się na arenę ostatecznej potyczki, musisz pokonać jeszcze dwie przeszkody.
Pierwszą z nich, stanowi orbitująca asteroida. Dostrzeżesz na niej moduł, którego ładunek musisz zmienić na zielony (obrazek powyżej). Spowoduje to ściągnięcie kostki z przycisku i wysunięcie mostu po prawej stronie.
Następnie podejdź do wyrzutni, znajdującej się po drugiej stronie i zmień jej ładunek na zielony. Nim jednak wykonasz skok, musisz w odpowiedni sposób ustawić platformy. Zmień ładunki modułów napędzających, znajdujących się na prawej oraz lewej skale, na czerwone, a ich platform na zielone.
Pozostaje jeszcze zdobyć kostkę. Możesz tego dokonać w dwojaki sposób. Pierwszy, wymaga powrotu w okolice mostu, wyczekania momentu, aż asteroida znajdzie się nad ziemią i odczepienia od niej kostki. Drugi sposób, polega na zmianie ładunku kostki i posłaniu ją w przepaść. Po chwili kostka ponownie zrespawnuje się na guziku. Którego sposobu być nie wybrał, ustaw kostkę na wyrzutni, wskocz na nią, po czym odpal czerwony ładunek.
Po dotarciu na drugą stronę, przejdź przez drzwi, podnieś kolejną kostkę, spoczywającą po lewej stronie, umieść na module, po czym wystrzel się, odpalając zielony ładunek.
W tym momencie, zaczyna się finałowa walka. Całe działanie, składa się tak naprawdę z dwóch części: ogłuszania Xander'a i wspinaczki do przycisków. Pierwszego dokonujesz w znany Ci sposób, czyli stawiając wybuchową kostkę na wyrzutni i odpalając zielony ładunek. Musisz jednak uważać, gdyż Xander również korzysta z tej techniki.
Po wystrzeleniu pierwszej kostki i ogłuszeniu przeciwnika, podejdź do prawej krawędzi, a następnie spójrz w dół. Dojrzysz kawałek poruszającej się skały, jak na powyższym obrazku. Zeskocz na dół, gdy znajdzie się pod Tobą, a następnie przeskocz na wysepkę z przyciskiem, gdy tylko się do niej zbliżysz.
Tu zaczyna się drugi, najistotniejszy element potyczki. Twoim zadaniem, jest zniszczenie wszystkich komór, rozstawionych dookoła areny. Do każdego przycisku, są podłączone dwie takie platformy. Wchodząc na przycisk, dezaktywujesz pola siłowe, którymi są otoczone. To pozwala Ci naładować je odpowiednim ładunkiem (obrazek powyżej).
Gdy tylko staniesz na pierwszym przycisku, zmień ładunek komory znajdującej się po lewej stronie na zielony, a komory po prawej na czerwony. Latające odłamki zajmą się resztą.
Następnie zeskocz na niższą skałę i poczekaj na ruchomą platformę (obrazek powyżej). Wskocz nią, po czym przejedź na drugą wysepkę.
Xander powinien się już ocknąć, a przyciski możesz aktywować tylko wtedy, gdy on jest nieprzytomny. Po znalezieniu się na kolejnej wysepce, naładuj wyrzutnię wybuchową kostką, a następnie odpal zielony ładunek.
Gdy tylko Twój prześladowca ponownie odpłynie do krainy snów, podejdź do prawej krawędzi, poczekaj na odpowiedni moment, po czym zeskocz na ruchomą skałę.
Po chwili znajdziesz się na wysokości drugiej wysepki. Wskocz na przycisk, po czym zmień ładunki obu komór na czerwone. Zejdź na dół i wsiądź na ruchomą platformę, by dostać się na ostatnią wysepkę.
Ponownie naładuj wyrzutnię i odpal przy użyciu zielonego ładunku. Obróć się, a następnie podejdź do tylnej krawędzi.
Wejdź na obrotową skałę, gdy będzie w podobnej pozycji, jak na powyższym obrazku. Stań na jej początku i gdy tylko ów znajdzie się na wysokości wyższej wysepki, przeskocz na nią, po czym aktywuj ostatni przycisk.
Zmień ładunek lewej komory na czerwony, a komory, znajdującej się po drugiej stronie areny - na zielony.
Gdy tylko naładowane odłamki zniszczą ostatnie komory, nastanie finał, a Tobie pozostanie obejrzeć zakończenie tej zacnej historii. Gratuluje, ukończenia gry.