Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Darkness

I stała się ciemność - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
I stała się ciemność

Ta lokacja nie posiada prawie żadnych zagadek logicznych, a wymaga jedynie odrobiny ostrożności. Od samego początku, idź cały czas przed siebie.

Kolejne zastosowanie dla naszego metalowego towarzysza - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Kolejne zastosowanie dla naszego metalowego towarzysza

Zaraz za pierwszym zakrętem, ścieżka stanie się trochę mniej stabilna. Rozświetlaj sobie drogę, stawiając na ziemi Newton'a. Idź wąską ścieżką, cały czas patrząc pod nogi.

Ścieżka jest odrobinę kręta, jednak niezbyt długa - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Ścieżka jest odrobinę kręta, jednak niezbyt długa

W pewnym momencie ścieżka się urwie. Rozstaw na jej końcu Newton'a, dzięki czemu zobaczysz kawałek innej podłogi oraz dzielącą was niewielką przepaść. Przeskocz na drugą stronę i idź przed siebie.

Na końcu promieni znajdują się moduły napędzające - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Na końcu promieni znajdują się moduły napędzające

Po chwili trafisz na osamotnioną platformę. Wskocz na nią, zmień jej ładunek na czerwony, a następnie zacznij ją przyciągać, rozstawiając z przodu czerwonego Newton'a. Alternatywnie, możesz strzelić czerwonym ładunkiem w silnik magnetyczny, znajdujący się na drugim końcu promienia.

Miejsce wygląda jak limbo dla kostek - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Miejsce wygląda jak limbo dla kostek

Po zatrzymaniu platformy, spójrz w lewo. Zobaczysz sporą przepaść i co chwile spadające do niej czerwone kostki. Podejdź do krawędzi.

Rozstaw czerwonego Newtona na jednej ze skał po drugiej stronie - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Rozstaw czerwonego Newton'a na jednej ze skał po drugiej stronie. Kostka musi przelecieć przez pole magnetyczne psiaka. Twój towarzysz najprawdopodobniej nie ściągnie kostki za pierwszym razem. Dlatego, gdy tylko zobaczysz, że kostka zmienia tor lotu, rozstaw kolejnego czerwonego Newton'a odrobinę pod nią (obrazek powyżej). Gdy kostka zostanie przyciągnięta, stawiaj czerwone Newtony po prawej, aż znajdzie się w polu magnetycznym platformy.

Uważaj, bo pod promieniem znajduje się tylko przepaść - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Uważaj, bo pod promieniem znajduje się tylko przepaść

Platforma przyciągnie do siebie kostkę. Podnieś ją, a następnie wskocz na platformę i strzel czerwonym ładunkiem w drugi moduł, znajdujący się po prawej stronie.

Możesz też wskoczyć na górę i podnieść kostkę osobiście. Grozi Ci jednak lekki ostrzał - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Możesz też wskoczyć na górę i podnieść kostkę osobiście. Grozi Ci jednak lekki ostrzał

Zeskocz z platformy i idź przed siebie, aż dotrzesz do odrobinę lepiej oświetlonego pomieszczenia. Postaw kostkę i spójrz w lewo. Na metalowej kładce powyżej, zobaczysz wybuchową kostkę. Zmień jej ładunek na czerwony, po czym ostrożnie ściągnij ją na dół, przy użyciu czerwonego Newton'a.

Postaw kostkę na oznaczeniu na podłodze, a następnie przenieś swój wzrok na ścianę nad wejściem - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Postaw kostkę na oznaczeniu na podłodze, a następnie przenieś swój wzrok na ścianę nad wejściem. Ujrzysz rozładowany moduł napędzający. Zmień jego ładunek na czerwony, a wybuchowej kostki na zielony (obrazek powyżej).

Nie próbuj wskakiwać na kostkę przed zniszczeniem działka. Zginiesz niemal natychmiast - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Nie próbuj wskakiwać na kostkę przed zniszczeniem działka. Zginiesz niemal natychmiast

Po zniszczeniu wieżyczki strażniczej, podnieś żółtą kostkę i postaw na tym samym oznaczeniu. Wskocz na nią i odpal zielony ładunek. Po znalezieniu się na metalowej platformie, przejdź przez drzwi wyjściowe.