From Beyond | Akt III | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
From Beyond
Ten poziom, to niemal nieustanny bieg do samego końca z siedzącymi Ci na ogonie pięknościami. Gdy będziesz gotów, zacznij iść przed siebie, aż odpalisz krótki przerywnik.
Jak widzisz, już na samym początku spotkasz pierwszego przeciwnika. Nie próbuj z nim walczyć. Jedyny sposób na zabicie oponenta, to wybuchowa kostka, a tej niestety brak.
Pozostaje ucieczka. Od razu przenieś swój wzrok na wielką bramę, znajdującą się po lewej od monstrum. To nowy moduł - Magnetyczne wrota. Zasada ich działania jest prosta. Jeśli chcesz je otworzyć, odpalasz odmienne ładunki na dwóch częściach wrót, a przy zamykaniu - te same ładunki. W tym wypadku musisz je jak najszybciej otworzyć, więc zmień ładunek prawej strony na zielony, a lewej na czerwony (obrazek powyżej).
W momencie, gdy znajdziesz się między wrotami, odpal na prawej części czerwony ładunek. To spowoduje ich zamknięcie i da Ci odrobinę czasu. Wskocz na platformę po lewej, odpal czerwony ładunek, a następnie to samo zrób z silnikiem magnetycznym.
Za zakrętem po drugiej stronie, czeka na Ciebie dosyć irytująca przeszkoda - ściana z kostek. Zacznij strzelać w kostki czerwonymi i zielonymi ładunkami. Gdy tylko kilka z nich się poluzuje i zacznie odpychać nawzajem, wyjmij jedną lub dwie z samego środka. To powinna doprowadzić do ich zawalenia, jak na powyższym obrazku. Przeskocz na drugą stronę, a następnie podnieś jedną z kostek.
Ustaw ją na wyrzutni, zmień ładunek na czerwony, wskocz na kostkę, po czym odpal zielony ładunek.
Po wylądowaniu, zmień ładunki modułu i platformy na czerwone, wskocz na platformę i od razu zamień ładunek na zielony.
Tu zyskasz chwilę, by złapać oddech. Podnieś leżącą po prawej kostkę, po czym ustaw ją na module. Następnie zmień ładunek modułu na czerwony, wskocz na kostkę i zmień jej ładunek na zielony.
Gdy tylko znajdziesz się na ziemi, natychmiast zmień ładunek dolnej kostki na czerwony, wskocz na górną, po czym odpal zielony ładunek. Przeskocz nad skałami i biegnij w stronę wrót.
Zmień ładunek prawej strony na zielony, a lewej na czerwony. Zamknij je, zmieniając ładunek prawej na czerwony, gdy tylko znajdziesz się po drugiej stronie. To samo zrób z kolejnymi wrotami nie zapominając, by również je zamknąć.
Dzięki temu zyskasz kilka cennych sekund. Od razu po zamknięciu wrót, wyceluj w górną ścianę hipersześciany znajdującego się powyżej i wystrzel zielony ładunek (obrazek powyżej). Na dolnej ścianie odpal czerwony ładunek, po czym przeskocz po niej na drugą stronę i zamień jej ładunek na zielony.
Następnie musisz wspiąć się na górę, jednak przeszkodę stanowią spadające kostki. Trzymając się lewej strony, stawiaj przed sobą czerwonego Newton'a jak na obrazku powyżej, aż znajdziesz się za linią wodospadu kostek.
Biegnij w lewo do końca skały, po czym przeskocz na górną ścianę hipersześcianu.
Zignoruj jednak drogę znajdującą się przed Tobą i zmień ładunek ściany na czerwony.
Przeniesie Cię to na wyższe piętro. Zeskocz, a następnie biegnij do przodu.
Czas na zamianę ról. Podnieś wybuchową kostkę i umieść na wyrzutni. Zmień ładunek modułu na czerwony, a kostki na zielony. Wiedz jednak, że nie wyeliminuje to mackowatego monstrum, a jedynie spowolni je na kilka sekund.
Wykorzystaj to, wskakując w niewielkie przejście po lewej. Nie próbuj jednak biegu między eksplodującymi kostkami, bo zakończy się to nieprzyjemnie. Zamiast tego, zmień ładunek pierwszego modułu, znajdującego się na podłodze, na zielony. Odepchniesz w ten sposób spadające kostki i otworzysz sobie przejście.
To samo zrób z kolejnymi modułami, zmieniając ich kolory odpowiednio na zielony, czerwony i ponownie na zielony. Po przejściu na drugą stronę, podnieś leżącą tu kostkę, umieść na wyrzutni, a następnie wystrzel się, odpalając zielony ładunek.
Na kolejnej wysepce, znajdziesz moduł magnetyczny i wybuchową kostkę. Zmień ładunek modułu na czerwony, po czym postaw na nim kostkę, odpalając na niej zielony ładunek. Po oczyszczeniu drogi, powtórz procedurę, wskakując tym razem na kostkę.
Przeskocz na wyższą wysepkę, a następnie przejdź przez portal do następnej lokacji.