Moduły | Mechanika | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Moduły
W całej grze pojawiają się tzw. Moduły. To z nich składa się większość zagadek logicznych. Są to również jedyne obiekty, których ładunki można dowolnie zmieniać, a niektóre pomagają również w walce z przeciwnikami.
Poniżej znajduje się lista wszystkich modułów znajdujących się w grze, wraz z opisem ich działania.
Żółta kostka/Cube - Standardowy moduł w postaci kostki, pojawiający się na niemal każdym poziomie. Jest wielofunkcyjny. Może być przyciągany przez większe obiekty, wystrzeliwany z wyrzutni, czy służyć jako transport. Można go dowolnie przenosić i przerabiać na małe kostki.
Mała kostka/Mini Cube - Moduł o podobnym działaniu co jego większy kuzyn, jednak z mniejszym polem magnetycznym i znacznie mniejszej masie. Może być pozyskany z żółtej kostki. Można skakać podczas przenoszenia.
Wybuchowa kostka/Explosive Cube - Jedyny moduł, stanowiący realne zagrożenie dla otoczenia. Przy niewielkim wstrząsie może dojść do eksplozji. Moduł przydatny przy niszczeniu różnych obiektów i wrogich form życia. Szczególnie skuteczny w połączeniu z wyrzutnią.
Moduł pola magnetycznego/Magnetic Field Module - Moduł ten, zazwyczaj przyczepiony do jakiejś powierzchni, stanowi nieruchomy "zbiornik" pola magnetycznego. Przydatny w połączeniu z mobilnymi modułami.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie