Little Nightmares 2: Zakończenie - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja
Rozdział 5 - Wieża Sygnałowa - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 17 marca 2021
Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 5 etapu rozgrywki - Wieża Sygnałowa (The Signal Tower) - znajdziesz tutaj informacje o zakończeniu gry.
Gdy tylko zniszczysz pozytywkę, pojawi się nowy potwór. Musisz na niego uważać. Najlepiej będzie, jeśli nie zatrzymasz się nawet na chwilę. Ogromna masa będzie za Tobą podążać i wchłonie Cię, jeśli tylko wystarczająco się zbliżysz.
Przed Tobą będzie uciekać Six. Nie musisz się nią przejmować. Jest samodzielna i na pewno da radę uciec. Nie jesteś w stanie jej dogonić. Po prostu biegnij, ile masz sił w nogach.
Ostatecznie wbiegniesz na wąską ścieżkę, która przerwie się po ruchu Six. Dziewczynka wyciągnie do Ciebie rękę, aby Ci pomóc. Rozbiegnij się i chwyć ją, aby mogła Ci pomóc.
Six jednak nie będzie w stanie Cię utrzymać. Twoja postać się puści i spadnie prosto w przepaść. Nie jesteś w stanie tego naprawić. To rzecz, która jest określona fabularnie.
Pojawisz się w masie pełnej oczu. Wdrap się na szczyt, aby usiąść na krześle. To rozpocznie końcowy filmik oraz odpali napisy, których nie możesz ominąć.
Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie