Little Nightmares 2: Ucieczka przed myśliwym - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja
Rozdział 1 - Las - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 11 marca 2021
Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 1 etapu rozgrywki - Las (Forest) - znajdziesz tutaj solucję Ucieczki przed myśliwym. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby pokonać myśliwego.
- Spotkanie z myśliwym
- Pierwsza ucieczka
- Zniszczony most
- Druga ucieczka
- Trzecia ucieczka
- Pokonanie myśliwego
- Przepłynięcie na drugą stronę
Spotkanie z myśliwym
Po wyjściu z domku dotrzecie do kolejnego budynku. Wystarczy, że będziecie poruszać się bezpośrednio w prawo.
Po wejściu do środka zacznij pchać skrzynię. Six do Ciebie dołączy i wspólnie zrobicie sobie drogę do przejścia dalej.
Ze skrzyni wskocz do dziury w ścianie, bez problemu dosięgniesz ją, gdy podskoczysz.
W tym momencie zobaczysz myśliwego. Skradaj się i wymiń go tak, aby doskoczyć do wyjścia.
Aby wyjść z domu musicie popchnąć drzwiczki dla kota. Po prostu zacznij robić to sam, a Six szybko Ci pomoże.
Pierwsza ucieczka
Ucieczka przez myśliwym jest dość prosta jeśli zrozumiesz zasady:
- chowaj się za każdą możliwą skrzynią;
- zawsze odczekuj, aż myśliwy odda strzał;
- zaraz po strzale rusz biegiem do kolejnej skrzyni.
Gdy wpadniesz w dziurę po prostu się schowaj, w ten sposób ominiesz myśliwego.
Gdy znajdziecie się na polanie musisz unikać światła latarki. Jeśli w nią wbiegniesz to stań w miejscu i się nie ruszaj. Jeśli się ruszysz od razu w ciebie strzeli.
Gdy tylko zobaczysz dziurę pod drzewem rusz biegiem i wskocz w norę.
W norze musisz uważać. Myśliwy może włożyć lufę w dziurę i wystrzelić. Wbiegnij, więc od razu w korytarz, schyl głowę i uciekaj ile sił w nogach.
Zniszczony most
Przed tobą kolejny zniszczony most i tym razem - nie skacz w przepaść.
Musisz pociągnąć sznur tak, aby unieść fragment mostu, który umożliwi Six przeskoczenie na drugą stronę.
Six przeskoczy, a ty od razu ją zawołaj. Wyciągnie do Ciebie swoją rączkę, aby cię złapać. Rozpędź się i skocz tak, aby Cię złapała. To umożliwi wam przejście dalej.
Druga ucieczka
Ponownie trzymaj się tych samych zasad:
- chowaj się za każdą możliwą skrzynią;
- zawsze odczekuj, aż myśliwy odda strzał;
- zaraz po strzale rusz biegiem do kolejnej skrzyni.
W ten sposób dostaniesz się do kolejnego budynku. Wdrap się na górę. Zatrzymuj się, za każdą możliwą osłoną.
Twoim kolejnym zadaniem jest przebiegnięcie po drewnianym strychy. Myśliwy będzie strzelał, więc musisz się śpieszyć.
Ostatecznie wyskocz przez okno, aby uratować swoje życie.
Trzecia ucieczka
Po wyskoczeniu ze strychu dotrzesz na bagna. Schowaj się pod deskami, aby ukryć się przed myśliwym.
Gdy myśliwy się przesunie musisz przejść pod mostkiem. Wykorzystuj momenty, gdy myśliwy będzie się odwracać oraz staraj się nurkować, aby ukryć swoją obecność.
Wskocz na deski i wdrap się na samą górę. W ten sposób ominiesz kolejnych strzałów myśliwego.
Ponownie musisz chować się za skrzyniami. Grzecznie odczekuj na strzały, aby nie stracić życia. Nie przejmuj się Six, jej nikt nie skrzywdzi.
Pokonanie myśliwego
Six otworzy drzwi i wpuści Cię do środka. Szybko zamknie je za wami, aby myśliwy nie mógł od razu wpaść do środka.
Szybko chwyć za broń, która leży na podłodze. Six Ci pomoże i potrzyma lufę. Ty musisz nacisnąć spust i strzelić prosto w myśliwego.
Po zabiciu przeciwka wyskoczcie przez okno. To zakończy tę część zadania.
Przepłynięcie na drugą stronę
Aby przejść do kolejnego rozdziału musisz przepłynąć przez zbiornik wodny. Przepchnij pierw drzwi, które wpadną do wody.
Czeka Cię kilkunastosekundowa scenka podczas, której zobaczysz płynących bohaterów. Nic im się nie stanie, możesz spokojnie relaksować się chwilą.
Rozdział zakończy się, gdy wbiegniesz do budynku.