Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja
Rozdział 2 - Dom dziecka - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 11 marca 2021
Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 2 etapu rozgrywki - Dom Dziecka (Orphanage) - znajdziesz tutaj solucję zadań w Bibliotece. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby wydostać się z biblioteki.
Ucieczka
Gdy tylko wejdziesz do biblioteki musisz liczyć się z licznymi niebezpieczeństwami. Pojawiają się w niej nie tylko pułapki, ale również liczne ilości przeciwników.
Zacznijmy od spokojnego zejścia z półki. Musisz zeskoczyć na książki leżące po prawej stronie, w ten sposób nie stanie Ci się krzywda. Jeśli skoczysz bezpośrednio z regału, to od razu umrzesz.
Aby przedostać się dalej musisz przestawić drabinę. Nie jest ona za ciężka, więc bez problemu ją przesuniesz.
Dosuń drabinę maksymalnie w prawo. W ten sposób zeskoczysz z niej dalej.
Gdy wdrapiesz się na szczyt drabiny możesz skoczyć na półkę, Mono bez problemu się jej złapie.
Czas iść dalej. Musisz się skupić. Gdy przeskoczysz pomiędzy półkami czeka Cię szaleńczy bieg. Jeśli zatrzymasz się choćby na chwilę stracisz życie.
Szybko wskocz na wyższą półkę.
Nie zatrzymuj się, wbiegnij prosto pomiędzy książki.
Ta sekwencja na pierwszy rzut oka może wydawać się spokojniejsza. Musisz jednak uważać, na każdy swój ruch.
Zacznij od wdrapania się na sam szczyt pierwszego stosu książek.
Skupiają się na dźwiękach oraz na kobiecie w tle musisz wyczuć odpowiedni moment, aby przeskoczyć na drugi stos książek.
Głowa kobiety będzie cię szukać. Musisz, więc skupić się na jej ruchach. Przesuwaj się tak, aby Cię nie zauważyła.
Gdy odpuści i wróci na swoje miejsce po prostu zeskocz z książek na barierkę. Tam będziesz bezpieczny.
Otwarcie drzwi
Aby dostać się dalej musisz otworzyć drewniane drzwi. Nie doskoczysz do nich, a wokół nie ma innego przejścia dalej.
Z pomocą przyjdzie ci skrzynia z książkami, która leży w kącie sali. Musisz ją chwycić i dociągnąć do drzwi.
Wskocz na książki, z nich wybij się wyżej i doskocz do klamki. W ten sposób otworzysz drzwi i będziesz mógł iść dalej.
Poszukiwanie klucza
Trafisz do pomieszczenia ze skodami oraz drzwiami zamkniętymi na klucz.
Twoim zadaniem jest wejście na górę i udanie się w prawo. Tam czeka Cię zagadka, którą musisz rozwiązać.
Jeśli chcesz dowiedzieć się jak rozwiązać tę zagadkę zajrzyj na stronę - Zagadka z szachami. Tam podaliśmy dokładne rozwiązanie.
Aby wejść do pokoju musisz podnieść górę wieży i umieścić ją na pionku. W ten sposób wskoczysz na figurę i dosięgniesz klamki.
Po wejściu do środka zobaczysz szachownicę. Musisz odpowiednio ułożyć na niej figury, aby dostać się do klucza.
Jeśli chcesz poznać zasady tej zagadki musisz odsłonić rysunek, który ktoś pozostawił na ścianie.
Jeśli prawidłowo ułożysz figury otworzy się przejście, które odsłoni Ci klucz.
Z kluczem udaj się na dół. Włóż go w drzwi, aby wydostać się z pomieszczenia.