Little Nightmares 2: Ucieczka - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja
Rozdział 3 - Szpital - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 17 marca 2021
Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 3 etapu rozgrywki - Szpital (Hospital) - znajdziesz tutaj solucję ucieczki przed wrogiem. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby bezpiecznie uciec z sideł przeciwnika.
Sale szpitalne
Ta sekwencja to głównie ucieczka przed potworem. Twoim zadaniem jest wykonywać wszystkie interakcje na tyle szybko, aby nie zostać schwytanym.
Na samym początku jesteś jeszcze bezpieczny. Musisz przejść przez kraty, idealnie nada się do tego materiał, który wisi na przejściu.
Następnie podnieś rurę. Jest ona niezbędna do pokonania dłoni, która na Ciebie wyskoczy.
Dłoń musisz uderzyć dwa razy. Dopiero, gdy się jej pozbędziesz, Six przyjdzie Ci pomóc.
Po pozbyciu się dłoni, Six pomoże Ci wyrwać deskę. W ten sposób przedostaniesz się do kolejnego pomieszczenia.
Spotkasz swojego przeciwnika, który będzie gonił Cię już do końca tego rozdziału. Twoim zadaniem jest chowanie się pod półkami, tak, aby nie mógł Cię chwycić.
Idąc dalej, wykorzystuj wszystkie osłony, aby schować się przed przeciwnikiem. Jeśli kucniesz za kartonem, to nie będziesz dla niego widoczny.
Dostań się do przejścia w ścianie, aby przejść dalej.
Gdy trafisz na salę z łóżkami, musisz uzbroić się w cierpliwość. Sugerujemy schowanie się za wózek, aby nie narażać się na niepotrzebne ataki przeciwnika. Pamiętaj, że jeśli Cię zauważy, to już od niego nie uciekniesz.
Twoim zadaniem jest przedostanie się po klocek, który leży przy samej ścianie. Chowaj się pod łóżkami, aby uniknąć złapania przez przeciwnika.
Z klockiem musisz wrócić do drzwi, położonych po prawej stronie, Twoim zadaniem jest rzucenie w przycisk otwierający przejście.
Gdy drzwi się otworzą schowaj się pod łóżkiem. Pozwól przeciwnikowi pójść przodem, inaczej Cię zabije.
Aby na chwilę uciec przeciwnikowi, musisz przejść przez dwa szyby. W ten sposób trafisz do kostnicy.
Kostnica
W kostnicy jesteś względnie bezpieczny. Musisz po prostu zdobyć klucz, aby przedostać się do kolejnej części szpitala.
Six musi przepchnąć Cię na drugą stronę kostnicy. Po prostu wejdź do jednej z szuflad i poczekaj, aż Six popchnie ją tak, abyś wylądował na drugiej stronie.
Zacznij od wyciągnięcia noszy leżących po lewej stronie, tych na dole.
Z dolnych noszy wybij się na górne. W ten sposób wysuniesz element, który umożliwi Ci przejście dalej.
Następnie skieruj się na prawą część kostnicy. Zacznij od wyciągnięcia noszy w prawym dolnym rogu.
Wskocz na zwłoki, dzięki temu dosięgniesz klamki, z której spadniesz na drewniany blat.
Z blatu rozpędź się tak, aby doskoczyć do półki. Z niej możesz wdrapać się na samą górę, aby przedostać się dalej.
I to już łatwa droga do klucza, po prostu zeskocz z półki i złap potrzebny Ci przedmiot.
Z kluczem wróć do Six.
Czas otworzyć kolejne drzwi, aby znowu stanąć twarzą twarz z przeciwnikiem.
Aby dostać się do tego szybu wentylacyjnego, musisz wdrapać się po szafce (omijając otwarte szuflady), a następnie wskocz na łóżka, z których rozpędzisz się tak, aby wybić się dalej.
Bezpiecznik
W tej części musisz zdobyć bezpiecznik, aby przedostać się dalej. Nie jest to trudne zadanie, ale wymaga chwili uwagi.
Zacznij od przeskoczenia dalej, oczywiście pomoże Ci w tym Six.
Następnie wdrap się na górę (korzystając z drabiny) i zeskocz tak, aby wpaść na dźwignię.
Wykorzystując odwróconą uwagę przeciwnika, przemknij ponownie do kostnicy.
Wysuń dolne nosze i wskocz po bezpiecznik.
Z bezpiecznikiem udaj się do skrzyni; gdy go w niej umieścisz, to otworzą się kolejne drzwi.
Piec
Ostateczna ucieczka wcale nie jest taka łatwa. Musisz stale biec i ani na chwilę się nie zatrzymywać.
Dotrzecie do pieca. Bez zastanowienia wskocz do środka. To jedyna opcja na pozbycie się przeciwnika. Nie miej litości, pamiętaj, że on też jej nie posiada.
Przemknij dołem do krat. Six pomoże Ci otworzyć wyjście, abyś nie spalił się razem z przeciwnikiem.
Gdy tylko się wydostaniesz, użyj dźwigni, aby rozpalić ogień w piecu. To spali Twojego przeciwnika, a Tobie oszczędzi kolejnych problemów.
Po pozbyciu się przeciwnika musisz po prostu uruchomić windę. Gdy z niej skorzystasz, zakończy się trzeci rozdział gry.