Little Nightmares 2: Szkoła - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja
Rozdział 2 - Dom dziecka - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 10 marca 2021
Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 2 etapu rozgrywki - Dom Dziecka (Orphanage) - znajdziesz tutaj solucję zadań toczących się w szkole. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby przedostać się przez klasy i nie stracić życia.
Korytarz
Po wyjściu z części sypialnianej trafisz na szkolny korytarz. Jest w nim sporo pułapek. Cała szkoła to miejsce, w którym znajduje się ogrom pułapek i niebezpieczeństw. Cześć z nich musisz uniknąć, aby przedostać się dalej. Zawsze jednak musisz być czujny. W naszym poradniku opisaliśmy, każdą pułapkę, aby nie stała Ci się krzywda.
Już na starcie możesz dostać po głowie wiadrem. Jeśli rzucisz się na piłkę nie unikniesz ciosu w głowę. Musisz podbiec do drzwi i poczekać chwilę, aby wiadro opadło nie uderzając nikogo.
Idąc dalej musisz przecisnąć się pod lampą, a następnie wczołgać się w dziurę, pomiędzy szafkami.
I kolejna pułapka - patelnie. Musisz uważać, aby nie dostać nimi w głowę.
Twoja trasa nagle zmieni swój kierunek, nie musisz iść w prawo, a w głąb korytarza. Tam jednak musisz szczególnie uważać.
Gdy zbliżysz się do szafki opadnie ona prosto na twoją głowę. Musisz wykazać się refleksem i uciec szybko, gdy tylko zacznie się ona kiwać. Upadek tej szafki jest niezbędny do przejścia dalej.
Po upadku szafki wskocz na nią, z niej wybij się na kolejne szafki, aby przedostać się do nowej części korytarza. Six bez problemu skoczy za tobą.
W kolejnej części korytarza jest jeszcze więcej pułapek. Nie daj się zwodzić, jeśli coś się błyszczy to jak nic jest zagrożeniem. Wszystkie świecące się zabawki mogą być zwodnicze. W tej sytuacji, gdy zbliżysz się do kaczki, najprawdopodobniej dostaniesz lampą po głowie.
Jeśli skupisz się na zabawce to nie zdążysz uciec. Lampa może uderzyć Cię w tył głowy chyba, że zdążysz się schylić.
Potrzebujesz tej lampy, aby dostać się dalej. Musisz na nią wskoczyć, aby następnie wybić się na drewnianą ławkę. To jedyne przejście dalej.
Kolejna scena jest bardzo liniowa i nie możesz jej ominąć. Gdy zbliżysz się do szafki, padnie ona na twoją postać. Tym razem nie poniesiesz nagłej śmierci. Twoja postać jednak na chwilę utknie w szafce, a przeciwnicy odbiorą Ci Six.
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie