Little Nightmares 2: Droga do domu dziecka - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja
Rozdział 2 - Dom dziecka - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 11 marca 2021
Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 2 etapu rozgrywki - Dom Dziecka (Orphanage) - znajdziesz tutaj solucję Drogi do domu dziecka. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby dotrzeć do domu dziecka.
Bar
Ten rozdział zaczniesz od wejścia do miasta. Twoim zadaniem jest przejście do domu dziecka.
Zacznijmy od tego, że na początku musisz po prostu skierować się w prawo, aż do pierwszej zagadki.
Zobaczysz ulicę, na której jednak nie będzie nic wartego twojej uwagi. Przebiegnij w prawo i wskocz przez okno, aby dostać się do kolejnej części miasta.
Dostaniesz się do baru, w którym znajduje się sporo ubrań, ale nie ma tam nic z czym możesz wejść w interakcję. Nie możesz wskoczyć na bar, ani za niego zajrzeć.
Idź dalej w prawo, aby dostać się do kolejnej części. Idealnie nada się do tego dziura w ścianie, przez którą możesz się przecisnąć.
Miniesz stertę zniszczonych telewizorów. Nie możesz nic z nimi zrobić, po prostu przybliż się do ściany po prawej stronie i, korzystając z pomocy Six, wskocz w dziurę.
Zagadka z telewizorami
W pewnym momencie dotrzesz do pokoju, w którym są ogromne dziury w podłodze. Musisz zrobić wszystko, aby dostać się na górę.
Wskocz na zniszczony telewizor znajdujący się po prawej stronie.
Z telewizora doskocz do pętli i mocno się jej chwyć.
Już prawie koniec, po prostu się rozhuśtaj i uderzaj nogami w telewizor po lewej - musisz zrobić wszystko, aby spadł.
Gdy telewizor spadnie uniesie cię na wyższe piętro. Rozhuśtaj się i wskocz na półkę po lewej stronie.
Jeśli jesteś już na górze musisz skręcić w lewo.
Aby przejść dalej potrzebujesz Six. Ta grzecznie czeka na ciebie na jednym z telewizorów. To dość proste. Musisz zepchnąć ten leżący na deskach, aby Six dostała się na wyższe piętra.
Six od razu pobiegnie podać ci rączkę. Musisz wbiec na schody, rozpędzić się i chwycić ją za rękę. To jedyny sposób, aby przeskoczyć na drugą stronę. Jeśli spadniesz to na nowo będziesz musiał powtarzać całą sekwencję.
Idąc dalej musisz po prostu przeskoczyć nad przepaścią. Jeśli spadniesz to od razu umrzesz.
Opuść to pomieszczenie przeciskając się przez wąską szczelinę w drzwiach.
Transmisja
Zaraz po przeciśnięciu się przez drzwi zobaczysz jasno świecący telewizor. Przyciągnie on uwagę Mono. Musisz się zbliżyć do tego obiektu, inaczej nie ruszysz dalej.
Przyłóż dłoń do telewizora i ustaw transmisję tak, aby obraz był jak najbardziej wyraźny.
Po ustawieniu obrazu trafisz do środka transmisji. Próbuj biec bezpośrednio do drzwi, będą się one stale oddalać, ale ty nie możesz przerwać swojego biegu.
W pewnym momencie zostaniesz wyrzucony z telewizora, a Six znajdzie się zaraz obok Ciebie.
Wejście do domu dziecka
Gdy wydostaniesz się z transmisji musisz udać się do okna. Dzięki niemu wyskoczysz z budynku i dostaniesz się do kolejnej części miasta.
Twoim kolejnym zadaniem jest odciągnięcie kosza na śmieci od płotu. Zaraz za nim jest dziura dzięki, której dostaniesz się na teren domu dziecka.
Na placu zabaw jest kilka obiektów, których możesz użyć. Możesz się pohuśtać, ale to w żaden sposób nie wpływa na grę. Six nie będzie za chętna do wspólnych zabaw.
Six zainteresuje jedynie ławka, stojąca na lewo od kosza na śmieci. Gdy zbliżysz się do ławki Six po prostu na niej usiądzie i będzie czekać na twój ruch.
Jeśli jednak zwiedzisz już wszystko na placu zabaw musisz udać się w prawy kąt tego terenu. Wisi tam pościel, po której możesz się wspiąć.