Little Nightmares 2: Zagadka z szachami - jak zdobyć klucz? Little Nightmares 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 marca 2021
Na tej stronie naszego poradnika do Little Nightmares 2 dowiesz się, jak zdobyć klucz w 2 rozdziale gry. Aby się do niego dostać, musisz odpowiednio ułożyć figury na szachownicy.
Król
Twoim zadaniem w tej lokacji jest poprawne ułożenie figur na szachownicy.
Aby dostać się do góry króla, musisz wskoczyć na szafkę. W tym celu musisz przynieść górę wieży i umieścić ją na niepełnym pionku. Wskocz na wieżę, a z niej na szafkę. Chwyć górę króla i zrzuć go na dół. Nie zepsuje się podczas tego rzutu.
Król powinien znajdować się na samym środku szachownicy.
Skręć w prawo, aby upewnić się w swoich działaniach. Aby odkryć plan szachownicy, musisz po prostu schować plakat, który wisi na ścianie.
Wieża
Wróć do szachownicy. Weź górę wieży i umieść ją na figurze po prawej stronie.
Goniec
Wróć do korytarza po prawej stronie. Znajduje się tam szafka, na której stoi goniec.
Weź górę tej figury i umieść ją na pionku po lewej stronie.
Klucz
Jeśli poprawnie ułożyłeś figury, zobaczysz, że zapaliła się lampka. Wskocz po wieży na górę i pociągnij za jej uchwyt.
Gdy pociągniesz za lampkę, otworzy się przejście do tajemniczego pomieszczenia. Klucz do drzwi leży na krześle. Wystarczy, że się na nie wespniesz, a otrzymasz należną Ci nagrodę.