Little Nightmares 2: Droga przez las - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja
Rozdział 1 - Las - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 11 marca 2021
Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 1 etapu rozgrywki - Las (Forest) - znajdziesz tutaj solucję Drogi przez las. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby dotrzeć do pierwszego domku.
Pierwsze kroki
Swoją przygodę z Little Nightmares 2 zaczniesz w lesie, zaraz obok telewizora. Staniesz za sterami Mono. Twoim zadaniem jest bezpiecznie przemierzenie drogi, musisz unikać wszelkich niebezpieczeństw oraz rozwiązywać wiele zagadek.
Gdy Mono podniesie się od razu rusz w prawo.
Na starcie musisz po prostu przeskoczyć nad małą przepaścią. Nic Ci się nie stanie jeśli spadniesz, możesz po prostu pobiegać po okolicy i eksplorować teren. Od tyłu jednak nie dostaniesz się na drugą część terenu.
Idąc dalej zobaczysz teren, który na pierwszy rzut oka może wydawać się nie do przejścia. Musisz jednak po prostu podejść do kraty, chwycić za nią i mocno ją pociągnąć. Gdy puści wybije się w górę, a ty będziesz mieć kilka sekund, aby wbiec do tunelu.
Schyl się, aby nie uderzać głową o sufit. Inaczej twoja postać stanie i nie będzie chciała iść dalej.
Idąc dalej natrafisz na nieprzyjemną dla oka pułapkę. Staraj się tym jednak nie przejmować. Po prostu miń worek pełen trupów i wskocz na kolejną część terenu.
Aby przeskoczyć nad przepaścią musisz po prostu wbiec na zniszczony konar. Gdy zeskoczysz z jego czubka na spokojnie dostaniesz się do kolejnej części.
Pułapki
Kontynuując swoją przeprawę przez las natkniesz się na sporo pułapek, nad niektórymi musisz po prostu przeskoczyć (tak jak w przypadku tej pokazanej na screenie powyżej), innym razem musisz wykorzystać pozostałe elementy, aby uruchomić pułapkę zawczasu.
Aby przedostać się dalej musisz zepchnąć pułapkę na niższy teren. Sprawdzi się idealnie, aby się z niej wybić.
Dopchnij skrzynię do ściany, wskocz na nią, a z niej na górę. Mono bez problemu podciągnie się, aby dostać się dalej.
Czas na pierwszą sekwencję z ucieczką, po prostu od razu zacznij biec. Jeśli będziesz zwlekał choćby sekundę nie przeżyjesz tej ucieczki.
Aby przedostać się dalej potrzebujesz dostać się do wisielczej pętli. Na pierwszy rzut oka może wydawać się to skomplikowane, ale to bardzo proste zadanie.
Nie biegnij do przodu, po prostu spójrz w dal. Zaraz obok stoi pusty konar, wbiegnij do niego i dostań się na górę.
To zadanie jest proste, musisz po prostu złapać się pętli i doskoczyć na drugą stronę. Jeśli jednak Ci się to nie uda Mono spadnie, a ty od nowa będziesz powtarzać tę sekwencję.
Gdy już będziesz na górze musisz użyć dźwigni. Zakręć nią tak, aby upuścić deski na wysokość swojej postaci.
Nie zwlekaj. Gdy tylko puścisz dźwignię musisz wskoczyć na deski i przeskoczyć na drugą stronę. Jeśli zostaniesz na skrzyni zabierze Cię na górę, jeśli stamtąd zeskoczysz - zginiesz.
Zniszczony most
Na pierwszy rzut oka most może być nie do przejścia. Prosimy jednak nie rzucać się w przepaść! To zakończy się szybką śmiercią Mono.
Przysuń się do liny wiszącej na krawędzi, w tym miejscu powoli się zsuń tak, aby zeskoczyć na niższe piętro.
Tam znajduje się bowiem skrzynia, która uratuje Ci życie. Dzięki jej wysokości spadniesz o wiele niżej, więc Mono nic się nie stanie.
Teraz już będzie prosto. Po prostu wespnij się na samą górę po zniszczonych deskach. Nie bój się, żadna z nich nie odpadnie w trakcie drogi.
Sidła
Idąc dalej natkniesz się na spory teren zastawiony sidłami/potrzaskami. Musisz ich unikać na różne sposoby.
Zacznijmy jednak od kolejnej pułapki. Podnieść jeden but (obojętnie który) i udaj się z nim wyżej.
Butem musisz rzucić w określone miejsce, aby uruchomić pułapkę. Jeśli Ci się nie uda nie próbuj wejść po buta i rzucać nim jeszcze raz. W ten sposób narazisz się na śmierć. Udaj się po prostu po kolejnego buta i spróbuj jeszcze raz, aż do skutku.
Zniszczenie tej pułapki umożliw Ci przejście dalej. Pamiętaj o tym, nie możesz po prostu przeskoczyć nad tym niebezpieczeństwem i biec dalej.
Twoim oczom ukaże się ścieżka, na której będzie ustawionych kilka sideł. Biegnij wokół nich, tak, aby ich nie uruchomić.
Aby przejść dalej potrzebujesz jednego ważnego przedmiotu - patyka, którego możesz wyjąć z zaciśniętych sideł.
Weź patyk i z całej siły uderz nim w sidła. W ten sposób umożliwisz sobie przejście dalej.
Nie próbuj przeskoczyć nad sidłami! Jeśli Ci się uda patyk zostanie na górze. Ten patyk będzie Ci jeszcze potrzebny.
Jeśli Ci się nie uda to skończysz jak nasz Mono, zaciśnięty w sidła.
Wskocz w konar i zjedź w dół, aby dostać się do kolejnej części lasu.
Czas ponownie chwycić za patyk i z całej siły okładać okoliczne liście. Musisz uruchomić sidła, która chowają się pod warstwą liści i mchu.
Teraz czas na szyszki. Rzuć kilkoma z nich w niby niewinne liście. W ten sposób uruchomisz sidła i utorujesz sobie drogę dalej.
Na samym końcu musisz wskoczyć na deski, aby wejść na górę. Uważaj, zaraz przed nimi czekają kolejne sidła. Gdy wskoczysz na deski jedna z nich się urwie i wpadnie w sidła. W ten sposób ta pułapka nie będzie Ci już zagrażać.
Wejście do domku
Tę sekwencję zakończymy wejściem do pierwszego domku. Musisz się do niego dostać, aby kontynuować grę.
Zacznijmy od wejścia po schodach, nie ma na nich żadnych pułapek.
Nie próbuj otwierać drzwi. Po prostu wskocz na skrzynię, a z niej na parapet. W ten sposób szybko dotrzesz do środka, a na twojej drodze nie będzie żadnych niebezpieczeństw.