Little Nightmares 2: Przejście przez miasto - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja
Rozdział 4 - Dojście do Wieży - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 12 marca 2021
Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 4 etapu rozgrywki - Dojście do Wieży (Enter the Tower) - znajdziesz tutaj solucję zadań do wykonania, idąc przez miasto. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby przejść przez windy i dostać się do transmisji.
Pierwsza winda
Ten rozdział rozpoczniesz od krótkiej przejażdżki windą, wydarzy się to zaraz po spaleniu przeciwnika w piecu.
Aby wydostać się ze szpitala, musisz po prostu dotrzeć do drzwi. Są one otwarte, możesz po prostu je minąć i przedostać się dalej.
Twoim kolejnym zadaniem jest otwarcie okna. Samotnie tego nie zrobisz, ale Six z chęcią Ci pomoże.
Po wyjściu na zewnątrz musisz przygotować się na intensywne opady deszczu. Nie przejmuj się jednak, w żaden sposób nie wpływają ona na ruchy postaci. Możesz jednak zaobserwować, jak próbują osłonić się dłońmi jeśli zatrzymasz się w miejscu.
W końcu dotrzesz na zniszczoną klatkę schodową. Wejdź na górę, aż zatrzymasz się przez zniszczone schody.
Trafisz na otwarte drzwi do jednego z mieszkań. Możesz bez problemu przebiec przez nie, aby dostać się dalej.
Dotrzesz na dach. Musisz wdrapać się na drabinę (po lewej), aby z jej szczytu przeskoczyć na drugi dach i wejść do kolejnego mieszkania.
W mieszkaniu nikt Cię nie zaatakuje, musisz po prostu pobiec do otwartych drzwi, znajdujących się na prawej stronie pokoju.
Twoim kolejnym zadaniem jest otwarcie drzwi do łazienki. Tam ktoś bierze kąpiel, ale nie zwróci na Ciebie uwagi. Po prostu dobiegnij do szybu wentylacyjnego i wydostań się z mieszkania.
Trafisz do szybu windy. Musisz wykonać tutaj kilka zadań, aby przedostać się do na kolejne piętro.
Six pokaże Ci jak wskoczyć do windy. Twoim zadaniem jest wejście do windy i uruchomienie dźwigni. W ten sposób dotrzesz na kolejne piętro.
Gdy dojedziesz na górę zauważysz jednak, że nie możesz się tak po prostu wydostać z windy. Potrzebujesz klucza.
Poruszając się windą w dół, zobaczysz przejście po prawej stronie. Wyskocz z windy i wdrap się po deskach, aby dostać się do dziury w ścianie.
Dzięki temu przejściu dostaniesz się na właściwe piętro. Musisz jednak zdobyć klucz, aby wypuścić Six. Bez niej nie dasz rady iść dalej.
Klucz
Od razu udaj się do pokoju znajdującego się po lewej stronie.
Twoim zadaniem jest otwarcie szuflady. Tam od razu zobaczysz klucz, który posłuży Ci do otwarcia windy i wypuszczenia Six.
Udaj się do Six i wypuść ją z windy. Ona umożliwi Ci wykonywanie dalszych zadań.
Six podrzuci Cię do dźwigni, abyście mogli uruchomić kolejny raz windę.
Tym razem musisz wskoczyć na windę, a nie do niej.
W ten sposób wjedziecie na samą górę. Skręć w prawo, aby wydostać się z tego budynku.
Droga po dachach
Ponownie wyjdziecie na ulewę. Waszym zadaniem jest przedostanie się do kolejnego mieszkania.
Najpierw jednak musisz pokonać kilka pułapek i rozwiązać kilka zagadek. Twoim pierwszym zadaniem jest wdrapanie się na dach. Zrobisz to, korzystając z drewnianej ozdoby zaraz obok drzwi.
Następnie musisz chwycić za dźwignię i przesunąć wieszak tak, aby Six mogła się go chwycić.
Gdy Six złapie się wieszaka musisz przekręcić dźwignią w drugą stronę, aby przetransportować ją na balkon.
Nie bój się, nie zostawi Cię samego. Musisz po prostu rozpędzić się i wyskoczyć tak, aby złapać ją za dłoń.
Następnie czeka Cię chwila wdrapywania się po drabinach. Jeśli Six gdzieś utknie, po prostu ją zawołaj.
Gdy skończą się drabiny, skorzystaj z rynny. Bez problemu wdrapiesz się na kolejny balkon. Nie martw się, waga Mono nie przeciąży tej konstrukcji.
Twoim zadaniem jest dostanie się do okna, które jest po prawej stronie.
Ponownie musisz po prostu biec w prawo, przeskakując przez dziury i otwierając okoliczne drzwi.
Transmisja
Czeka Cię jednak chwila grozy. Musisz przebiec przez walący się budynek. Biegnij stale, nie zerkając w tył.
Dotrzesz do pokoju, w którym napotkasz kolejną transmisję, tym razem będzie ona ciut inna niż te wcześniejsze.
Jak zwykle podejdź do ekranu i wyostrz obraz.
Wpadniesz do dobrze znanego Ci korytarza. Brnij do przodu, aby dotrzeć do drzwi.
Ostatecznie dotrzesz do drzwi i będziesz mógł je otworzyć. Za nimi spotkasz swojego kolejnego przeciwnika.
Teraz bardzo ważna rzecz - gdy wypadniesz z ekranu, potwór wyjdzie za Tobą. Musisz od razu zacząć uciekać.
Rusz biegiem do wyjścia, zanim przeciwnik wydostanie się z telewizora.
Wbiegnij do pokoju dziecięcego i schowaj się pod łóżkiem. Tylko w ten sposób unikniesz śmierci.