Little Nightmares 2: Six - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja
Rozdział 5 - Wieża Sygnałowa - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 12 marca 2021
Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 5 etapu rozgrywki - Wieża Sygnałowa (The Signal Tower) - znajdziesz tutaj solucję zadań związanych z Six. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby przeżyć starcie z Six.
1 uderzenie
Sekwencja z Six jest dość specyficzna. Musisz zrobić wszystko, aby zniszczyć jej pozytywkę. Kilkukrotnie będziesz się do tego przymierzać, aż padnie przy ostatnim ciosie.
Najpierw musisz ją po prostu zawołać, wtedy odsunie się od walizki. Póki jej nic nie zrobisz, nie rzuci się na Ciebie.
Wyjmij młot z walizki i zbliż się do pozytywki.
Twoim zadaniem jest uderzenie w pozytywkę. Jeśli przypadkiem trafisz Six, nic się nie stanie, po prostu Cię odepchnie.
Ucieczka
Gdy zaatakujesz pozytywkę Six, staniesz się jej wrogiem. Musisz przed nią uciekać. Pamiętaj, że ma znacznie dłuższe ręce od Ciebie, więc jeśli się zatrzymasz, to zginiesz szybką śmiercią.
Gdy wbiegniesz do pokoju, schowaj się za stołem i grzecznie czekaj. Six po zbadaniu pomieszczenia przejdzie przez drzwi, w ten sposób otworzy je dla Ciebie.
Siekiera
Aby przedostać się do kolejnej części potrzebujesz siekiery. Jest ona wbita w drzwi, znajdujące się po prawej stronie pomieszczenia.
Zza drzwi wydobywa się fioletowe światło. Musisz wyrwać siekierę z desek i zniszczyć drzwi, aby przedostać się dalej.
2 uderzenie
Tym razem również nie będzie za trudno. Musisz po prostu rozproszyć Six. Gdy jej uwaga będzie skupiona na lewej stronie, po prostu uderz pozytywkę za pomocą siekiery.
Drzwi
Nagle trafisz do czarnej przestrzeni. Będzie się ona rozświetlać tylko w twojej okolicy. Kieruj się na północy zachód, aby dotrzeć do drzwi.
Drzwi są oświetlone; gdy się do nich zbliżysz, zauważysz ich poświatę.
Wyrwij siekierę z drzwi, a następnie zniszcz je, aby przedostać się dalej.
3 uderzenie
Po przebiciu się przez drzwi trafisz do kolejnego pomieszczenia. W nim Six jest już na ciebie okropnie zdenerwowana i próbuje Cię zabić najszybciej, jak tylko się da. Musisz ją manipulować tak, aby dostać się do siekiery.
Six zawsze podąży za Tobą. Staraj się więc wbiegać w takie portale, aby odciągać jej uwagę.
Po zdobyciu siekiery ponownie odwróć uwagę Six. Szybko doskocz do pozytywki i mocno w nią uderz. To pozbawi Six sił.
4 uderzenie
Ostatni cios w pozytywkę wykonasz po krótkim filmiku. Po prostu unieś siekierę i uderz nią prosto w pozytywkę.