Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zgromadzenie Złodziei | CZĘŚĆ I | Lionheart Legacy of the Crusader poradnik Lionheart: Legacy of the Crusader

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Zgromadzenie Złodziei

A - Wejście do Kanałów - Zgromadzenie Złodziei | CZĘŚĆ I | Lionheart Legacy of the Crusader - Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Wyjścia do innych lokacji:

A - Wejście do Kanałów

B - Siedlisko Złodziei (widoczne powyżej, obok lokacji głównej)

C - Loch B (widoczny powyżej, obok lokacji głównej)

D - Diabelski Loch (widoczny powyżej, obok lokacji głównej)

Ważniejsze punkty:

1 - Drzwi ukryte w murze prowadzące do tajnego pomieszczenia. Stąd można się dostać do Siedliska Złodziei wejściem w [B]. Jeśli nawet jesteś sprzymierzony ze złodziejami, to jeżeli tam wejdziesz, zaatakują cię.

2 - Kiedy otworzysz drzwi zaznaczone lewą dwójką, otworzą się również te zaznaczone prawą.

3 - Drzwi ukryte w murze prowadzące do tajnego pomieszczenia.

4 - Skulker . Sprzedaje mikstury i jest neutralny (nie stoi po żadnej ze stron). Nie zabijaj go, bo zdobędziesz złego perka.

5 - Juanita Suarez . Przywódczyni gildii złodziei. Po więcej informacji zapraszam do rozdziału "Kampanie Mniejszych Frakcji".

6 - Złodziej posiadający Krótki miecz Enrique . Po więcej informacji zapraszam do rozdziału "Kampanie Mniejszych Frakcji".

7 - Zagubiony Templariusz . Ten rycerz walczy ze złodziejami (i tylko z nimi, z żebrakami, czyli szczurołakami - nie), więc jeśli jesteś sprzymierzony ze złodziejami, to lepiej do niego nie podchodź. Po prostu wykonaj zadania dla złodziei (jeśli wykonujesz dla żebraków, to nie masz się o co martwić). Z rycerzem możesz zwiedzić lochy, a za wydostanie go na powierzchnię dostaniesz 50 doświadczenia. Po więcej szczegółów zapraszam do rozdziału "Kampanie Głównych Frakcji".

8 - Te dwie dźwignie musisz przesunąć, by dostać się do środkowego pomieszczenia (tego ze skrzyniami).

9 - Zamknięte drzwi. Można je otworzyć tylko z drugiej strony.

10 - Duży Przegniły Ghul. Nie jest zbyt trudnym przeciwnikiem, ale najpierw pozbądź się otaczających go wiedźm. Gdy go zabijesz, krata do krzyża się otworzy.

11 - Krzyż. Za każdym razem leży 25 obrażeń. Jest wokół niego dużo many.

Kolory przeciwników:

(Uwaga! Jeśli opowiesz się po stronie złodziei, to żaden złodziej cię nie zaatakuje)

Błękitny - Utopiec

Żółty - Pomiot Utopców

Pomarańczowy - Pies Strażniczy

Zielony - Złodziej Łucznik

Czerwony - Złodziej

Biały - Kruchy Szkielet

Jasnofioletowy - Przegniły Zombie

Ciemnofioletowy - Złodziej Wojownik

Różowy - Złodziej Mistrz Łuku

Szary - Słaby Przeżeracz

Jasnozielony - Wielki Kruchy Szkielet

Ciemnoniebieski - Cherlawa Wiedźma-Ghul