Pustynia | CZĘŚĆ II | Lionheart Legacy of the Crusader poradnik Lionheart: Legacy of the Crusader
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Pustynia
Na początek kolory przeciwników, które obowiązują we wszystkich lokacjach:
Zielony - Skorpion (Pustynny lub Monstrualny)
Czerwony - Asasyn
Błękitny - Gorliwy Asasyn
Pomarańczy - Siarczany Pożeracz Dusz
Biały - Większy Szkielet
Różowa - Wiedźma-Ghul
Jasnofioletowy - Ropiejący Upiór
Ciemnofioletowy - Zombie
Ciemnoniebieski - Przegniły Gangrenowiec
Żółty - Ghul
Teleport zaniesie cię do [A]. Jeśli zajdzie taka potrzeba, to możesz wrócić się. Ali Akbah stoi w [1], jest on kupcem. Jeśli twoja Retoryka wynosi 95, możesz otrzymać zniżkę na zakupy. Porozmawiaj też z nim o interesach i o Ludzi-Ptakach. Idź do nich - biegają sobie w [2]. Jeśli powiesz im, że do sprowadzeniu deszczu potrzebne jest złoto i krew Asasynów (wymagana Retoryka na 70 i Inteligencja na 6), to nie tylko dostaniesz 2000 doświadczenia i 2000 złota, ale także Duchy Piasku pomogą ci pokonać Asasynów (zaznaczeni na mapie czerwonymi i błękitnymi kwadratami). Możesz zabić potem Duchy Wiatru (każdy po 848 doświadczenia), ale walka z nimi jest niezwykle trudna. Gdy już wszystko zakończysz, idź do [B] - Ruchomych Wydm.
Tutaj są trzy ciekawe miejsca. Pierwsze to wrak statku ze skrzynią i nieumarłymi. W [1] znajduje się ostatni z Kryształów Dróg, po dotknięciu da ci +1 do wszystkich złodziejskich umiejętności. Po więcej szczegółów patrz do zadania Znajdź pięć Kryształów Dróg . Jeśli "zaliczyłeś" wszystkie pięć kryształów, to twoja ranga się zwiększy, dostaniesz też +5 do odporności na zimno, ogień i elektryczność. W [2] jest Rycerz Saladyna , który może się do ciebie przyłączyć - zostanie do końca gry. Wejście w [B] prowadzi do Siedliska Azi Dahaka.
Jeśli twoja Retoryka wynosi 130 to możesz przekonać smoka w [1], by opuścił to miejsce - dostaniesz wtedy 10000 doświadczenia. Inaczej będziesz musiał go zabić. Nie powinno być problemu, jeśli masz duże odporności na obrażenia miażdżące i te od ognia. Jest jedna taktyka, która pozwala wygrać walkę bez straty zdrowia, many i eliksirów. Nie możesz zanadto zbliżyć się do smoka, gdyż wtedy wykona powalający atak i odrzuci cię - zadając dotkliwe rany. By go pokonać, najpierw stój w pewnej odległości. Jak tylko zauważysz, że podnosi głowę by zionąć ogniem - szybko podbiegnij i uderz. Nie dostaniesz obrażeń od ognia, ale po jednym lub dwóch ciosach znowu się wycofaj - by smok zamiast bezpośredniego ataku zaczął zionąć ogniem - a wtedy znowu podbiegnij i uderz. Rób tak, aż smok padnie - dostaniesz 11000 doświadczenia. Możesz poszukać przedmiotów w [2]. Wejdź do [B], czyli do Fortecy Alamut.