Świątynia Druidów | CZĘŚĆ II | Lionheart Legacy of the Crusader poradnik Lionheart: Legacy of the Crusader
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Świątynia Druidów
Na początek kolory przeciwników, które obowiązują we wszystkich lokacjach:
Żółty - Angielski Żołnierz (Kapitan, Porucznik, Żołnierz, Sierżant, Strażnik, Królewski Strażnik itp.)
Różowy - Angielski Łucznik (Łucznik, Mistrz Łuku itp.)
Czerwony - Druid
Zielony - Golem Bojowy (Elektryczny, Lodowy, Ognisty)
Błękitny - Gorliwy Asasyn
Teleport zaniesie cię do [A]. Dostaniesz 3000 doświadczenia i nowe zadanie. Jeśli masz mało many, to możesz pozbierać kulki lezące nieopodal. Idź do [B] i wejdź do Świątyni Wtajemniczonych. W [1] powita cię Sir Roger Templeton - poprosi cię o przyłączenie się do ciebie. Zgódź się (dostaniesz 400 doświadczenia) a dopiero potem zadecyduj, czy trzymać go w swojej drużynie czy nie. Jeśli się zgodzisz, to zostanie z tobą do końca gry. Warto wspomnieć że tu i w następnych lokacjach są księgi, które działają tak, jakby były w nich cztery kulki many (są tak samo oznaczone - błękitnym kółkiem). W [2] szukaj ukrytych przejść w ścianach, np. musisz odkryć takie by dostać się do Komnaty Medytacji w [C]. Drzwi w [3] są zamknięte, otworzysz je dopiero mechanizmem w [4]. Do pokoju w [5] na razie się nie dostaniesz. Idź do [D], czyli do Kamiennych Komnat Żmijów.
Tutaj jest jeszcze mniej do roboty. Wielkie drzwi w [1] można otworzyć mechanizmami obok. Drzwi w [2] posiadają mechanizmy po drugiej stronie, więc by stanęły otworem, trzeba obejść lokację. Jeśli się nudzisz, możesz odwiedzić Komnaty Medytacji w [B] i [C], a także poszukać tajnych pomieszczeń (ściany w [3]). Najważniejsze jednak to zejście do Przedsionka Wiedzy.
Zejdziesz w [A]. We wszystkich lokacjach liczba [1] oznacza ukryte w ścianie przejście. Wejdź w [B] do Komnaty Kryształu. Gdy klikniesz na niego (jest w [2]), to dostaniesz +1 do Magii Boskiej (patrz zadanie Znajdź pięć Kryształów Dróg ). Wejdź do [C] - Sanktuarium Medytacji. W [3] są trzy mechanizmy opuszczające ściany. Za ścianami w [4] i [6] są przeciwnicy, natomiast za tą w [5] - skrzynie. Zejdź schodami w [D] do Komnat Wyniosłości. Tuż obok w [E] są schody do Świątyni Wtajemniczonych (pomieszczenia, do którego nie mogłeś się dostać, tego w [5]). Gdy otworzysz wielkie drzwi, zobaczysz rozmowę. W [7] jest Angielski Druid - porozmawiaj z nim. Po chwili przywoła cztery golemy. Najlepiej ucieknij na górę, a potem wróć się i wywabiaj je po kolei z sami. Będzie łatwo, jeśli masz duże odporności na elektryczność, ogień i lód. Sam druid jest łatwy do zabicia, choć rzuca mocne czary - dostaniesz za niego 1100 doświadczenia. Idź teraz do [8] i wyciągnij z pomnika Pierścień krwi Ryszarda Lwie Serce . Teraz wystarczy tylko teleportem w [F] przenieść się do sfery eterycznej, a potem kolejnym - w [G] - na pustynię.