Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zakon Rycerzy Saladyna | MNIEJSZE FRAKCJE | Lionheart Legacy of the Crusader poradnik Lionheart: Legacy of the Crusader

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Zakon Rycerzy Saladyna

Rycerze Saladyna obozują poza miastem, a dokładniej w [5] w Dzielnicy Bram w Barcelonie. Gdy tam się udasz, zauważysz walczących Farszada i Farszida , oraz proroka Amira . Porozmawiaj z nim o tym, czym jest zakon, a później o możliwości przyłączenia się. Co prawda nie możesz zostać rycerzem Saladyna, ale możesz za to nosić tytuł Wybrańca. Oto zadania, które musisz wykonać:

1 - Odszukaj Alego Hubana

Gdy skończysz rozmawiać z Amirem , porozmawiaj z walczącymi obok Farszidem i Farszadem , by wyciągnąć więcej informacji. Teraz idź do Dzielnicy Portowej w Barcelonie wejściem w [C], tam udaj się do Tawerny w Dzielnicy Portowej - [B]. W środku porozmawiaj ze stojącą w [1] Barmanką Consuelą , zapytaj się o Alego Hubana . Okaże się, że ona jest właśnie poszukiwanym jegomościem. Dostaniesz 100 doświadczenia oraz List do Amira . List zanieś oczywiście głównemu prorokowi w Dzielnicy Bram w Barcelonie w [5]. Dostaniesz 250 doświadczenia i kolejne zadanie.

2 - Odzyskaj Okruch Snów z rąk łowców niewolników

Musisz zdobyć pewien klejnot, o podanej nazwie. Dostaniesz wskazówkę co do jego lokalizacji - wybierz się do lokacji Na zewnątrz kazamatów niewolników i wejściem w [C] zejdź do Kazamatów Niewolników. Tam pokonaj przeciwników i dojdź do [10]. Spotkasz tam Kapitana, łowcę niewolników . Masz teraz kilka dróg wyboru, lecz zostały one podane przy opisie tej lokacji. Okruch Snów i tak dostaniesz, nieważne czy wypuścisz kapitana czy go zabijesz. Zwróć klejnot Amirowi , a dostaniesz 1200 doświadczenia oraz kolejne zadanie.

3 - Podaruj klejnot Rycerzom Saladyna

Musisz zdobyć jakiś drogocenny klejnot. Tutaj masz kilka możliwości. Możesz go zdobyć od Wenga Choi , od Rzecznej Driady za wykonanie zadania Pozbądź się goblinów z lasu driady . Najlepsze rozwiązanie to udanie się do Dzielnicy Portowej w Barcelonie. Tam w [6] wejdź do domu. Spotkasz Gomeza - powiedz mu, że nie trzymasz ze strażnikami. Możesz od niego kupić Klejnot , lepiej jednak po prostu zabij Gomeza i zabierz drogocenny kamień. Oddaj go Amirowi , a dostaniesz 150 doświadczenia. Zgódź się przejść próby Dżinna Snów , a zostaniesz przeniesiony do sfery eterycznej.

4 - Ukończ próby Dżinna Snów

Musisz przejść próbę Snów, masz do wyboru sprawdzenie twojego intelektu lub siły fizycznej. W pierwszym przypadku będziesz musiał odpowiedzieć na kilka zagadek. Powtarzają się one, oto niektóre z nich (pytania i odpowiedzi):

Chodzą po żywych... - Liście

Co jest potężniejsze od Boga... - Nie istnieje coś takiego.

Co porusza się, nie używając... - Woda

Co to jest? Dano ci je... - Imię

Co to jest? Talerz pełen... - Niebo

Kiedy mnie nazwiesz... - Cisza

Kogo Bóg nie widzi... - Kogoś, kto jest równy

Kupiec przychodzi do ciebie... - Trzeci Żebrak

Ma jeden kolor... - Cień

Siła i przemoc... - Klucz

Ten, kto to robi... - Trumna

Żywot mój... - Świeca

Jeśli dobrze odpowiesz na przynajmniej trzy, dostaniesz perka Mędrzec Półksiężyca (+1 do Inteligencji, +10 do Retoryki).

Jeśli wybierzesz natomiast próbę siły, to wtedy zostaniesz przeniesiony na wyspę. Będziesz musiał po kolei pokonywać przeciwników. Pierwsza bitwa będzie z dwoma goblinami szamanami, druga z dwoma gulami i dwoma zombie, trzecia z dwoma ogrami, a czwarta - z Koszmarem. Pomiędzy bitwami Dżinn Snów leczy twoje rany, ale leczy tylko +10 lub +20. Jednak w czasie, gdy mówi on do ciebie, gra nie jest zatrzymana - wtedy możesz spokojnie poczekać, aż regeneracja przywróci twe zdrowie. Gdy zdasz próbę siły, dostaniesz perka Derwisz Półksiężyca (+5 do każdej z umiejętności walki) oraz Święty Sejmitar (2-11 + 3 obrażeń, +10 do odporności na obrażenia kłute, +5 do szansy na Trafienie Krytyczne).

Którąkolwiek próbę byś nie wykonał, porozmawiaj z Amirem , gdy wrócisz na ziemię. Dostaniesz 2000 doświadczenia i tym ukończysz zadania dla Zakonu Rycerzy Saladyna.