Pireneje | CZĘŚĆ II | Lionheart Legacy of the Crusader poradnik Lionheart: Legacy of the Crusader
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Pireneje
Wykonasz tu jedno zadanie i pozbierasz kilka przedmiotów. Pojawiasz się w [1]. W [2] porozmawia z tobą Inkwizytor Diego i poprosi o rozprawienie się z Mrocznymi Inkwizytorami. Możesz się zgodzić i zabić ich (znajdują się w [7] i jest ich pięciu) lub nie, a wtedy mroczni poproszą cię o zabicie Diego . Za oba rozwiązania dostaniesz 1000 doświadczenia. W pierwszym dodatkowo 100 złota, Miksturę Dodatkowego Leczenia i Miksturę Eliksiru Ducha , w drugim natomiast otrzymasz tytuł Mrocznego Inkwizytora, a jeden z twoich zleceniodawców "otworzy sklep" z całkiem dobrymi przedmiotami.
Podróżując uważaj na trujące rośliny. Co prawda nie są one dla ciebie tak bardzo niebezpieczne, ale mogą wykończysz szybko twoich towarzyszy. Dlatego jeśli będziesz przeszukiwał teren to najlepiej zostaw towarzyszy za sobą. Są tu dwa przedmioty do zdobycia: Długi łuk skradania się w [3] i Mikstura Dodatkowego Leczenia w [4].
W [5] spotkasz grupę trzech Wynajętych łowców. Będą albo próbowali cię obrabować, albo ściągnąć długi. Najlepiej po prostu ich zabić - nie powinno być z tym problemu. Prócz tego w [6] znajduje się czerwony kryształ (po opis takich kryształów patrz do [2] w lokacji Wybrzeże Barcelońskie). W [8] natomiast stoi kupiec Mauldo , który ma parę ciekawych przedmiotów do zaoferowania. Wyjście w [A] prowadzi do Pirenejów. Kolory przeciwników:
Biały - Czarny Wilk
Zielony - Goblin Monngolski
Różowy - Goblin Łucznik
Żółty - Goblin Szaman
Prócz przeciwników i kulek many nie ma tu wiele ciekawego. W [1] brama jest zamknięta i nie otworzysz jej w żaden sposób. Musisz przedostać się jaskiniami. W jaskini w [B] nie ma nic ciekawego (mapa poniżej, wejście do niej oznaczone jest literką [A]). Musisz wejść do [C] i wyjść w [D]. Opis drogi przez jaskinię znajduje się także poniżej. Gdy wyjdziesz na powierzchnię, pokonaj przeciwników i za pomocą kryształu w [2] teleportuj się do Montaillou. Oto kolory przeciwników:
Żółty - Szary Wilk
Błękitny - Skalny Tytan
Pomarańczowy - Ogr
Zielony - Ogr Miotacz
Czerwony - Brutalny Ogr
Jaskinia z wilkami już została omówiona. Teraz zajmę się jaskiniami ogrów. W pierwszej, prócz przeciwników i kulek many, jedyną ciekawą rzeczą będzie pewien ogr w [1]. Powie ci, że odzywają się w jego głowie głosy każące cię zabić, ale opanuje się. Możesz go zabić - dostaniesz za niego tyle samo doświadczenia, co za każdego ogra. Wejdź do [C], w kolejnej jaskini utoruj sobie drogę. Nie możesz na razie się przedostać do [E], bo gdy wejdziesz w [2], to przeniesie cię i tak do [3] (tak, jakbyś wszedł wejściem w [D]).
W jaskini tej znajduje się kolejna dewa: Aka Manah . Jeśli twoja Retoryka wynosi 70 możesz ją przekonać, by opuściła to miejsce (bo jest zbyt potężna by komuś służyć) - dostaniesz 2500 doświadczenia. W innym przypadku będziesz musiał z nią walczyć. Trzy razy tworzy po dwa klony, słabsze i mniej wytrzymałe - gdy to zrobi, zabij je, a potem skup się na dewie. Za zabicie dostaniesz 2500 doświadczenia. Idź do [D], a następnie do wyjścia z jaskiń - [E]. Kolory przeciwników są identyczne jak te na górze (prócz Skalnego Tytana, którego w jaskiniach nie spotkasz).