Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jaskinie Nostradamusa | CZĘŚĆ II | Lionheart Legacy of the Crusader poradnik Lionheart: Legacy of the Crusader

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Jaskinie Nostradamusa

Na dobry początek kolory przeciwników, które obowiązują we wszystkich lokacjach:

Czerwony - Hudżark Tarczownik

Błękitny - Wojownik Hudżarków

Zielony - Hudżark Akolita

Żółty - Hudżark Mistrz Ostrza

Biały - Czarny Wilk (tylko w lokacji Wejście Ognistego Serca)

Biały - Wężowiec Żmija (w pozostałych lokacjach)

Szary - Szary Wilk

Pomarańczowy - Brązowy Wilk

Jasnofioletowy - Hudżark Asassin

Różowy - Wężowiec Miażdżyciel

Pojawisz się w [1] - Jaskinie Nostradamusa | CZĘŚĆ II | Lionheart Legacy of the Crusader - Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Pojawisz się w [1]. W [2] zaczepi cię Dzierżyciel i powie, jak wygląda sytuacja. Pamiętaj, że ogry tutaj są twoimi przyjaciółmi - jeden taki walczy z przeciwnikami w [3]. Możesz mu pomóc, ale nic z tego nie wyniknie. W [4] znajduje się kryształ - gdy go dotkniesz, dostaniesz +1 do Magii Plemiennej (patrz zadanie Znajdź pięć Kryształów Dróg ). I to wszystko, co ciekawe w tej jaskiń. Musisz dostać się do Klanu Ręki (wejście w [A]).

To będzie krwawa przeprawa - Jaskinie Nostradamusa | CZĘŚĆ II | Lionheart Legacy of the Crusader - Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

To będzie krwawa przeprawa. Możesz od razu iść do wyjścia w [E] (prowadzi do Ucisku Bólu) lub przeszukać jaskinie. Większość punktów tutaj to zastawione przez przeciwników pułapki. Jaskinia w [B] prowadzi do Siedliska Ogrów. Gdy wybijesz tam wszystkich, to w [1] będzie zasadzka: Hudżark Asassin i trzech Wężowców Miażdżycieli. Wejście w [C] prowadzi do Schronienia Klanów. Gdy stamtąd wyjdziesz, w [2] pojawi się kolejna zasadzka: dwóch Hudżarków Tarczowników i jeden Hudżark Akolita. Wejście w [D] prowadzi do Małej Komnaty. Tam w [3] Dierżyciel walczy z Hudżarkiem Tarczownikiem. Jeśli go uratujesz, to przy wyjściu w [4] pojawi się kolejna grupa zasadzkowa: dwóch tarczowników i jeden asassin. W [5] wokół ogrodzenia jest siedem kulek many, w okolicy mogą z ziemi podnosić się ghule, więc uważaj. Gdy już nic nie będziesz miał tu do roboty, idź do [E] by wejść do Ucisku Bólu.

Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie