Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (6) | CZĘŚĆ I | Lionheart Legacy of the Crusader poradnik Lionheart: Legacy of the Crusader

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Wspomóż konspiratora przeciwko Hiszpańskiej Armadzie

W Dzielnicy Portowej w Barcelonie udaj do Tawerny w Dzielnicy Portowej w [B]. Tam w [3] porozmawiaj z Guiterrezem i dokładnie powiedz, że stoisz po stronie Anglii. Wtedy powie ci, że spotkacie się poza miastem. Udaj się do Dzielnicy Bram w Barcelonie i idź pod mur do [25]. Guy Fawkes (bo tak naprawdę nazywa się szpieg) da ci pierwsze zadanie: poznanie planów Hiszpańskiej Armady. Wracaj do Dzielnicy Portowej w Barcelonie. Idź do [16] i porozmawiaj o planach z Kapitan Izabelą . Dowiesz się o wszystkim bez większych trudności. Z informacjami wracaj do Guy Fawkes'a . Dostaniesz za nie 700 doświadczenia i 100 złota. Drugie zadanie będzie polegało na zabiciu Księcia Medyny i Sydonii . Wracaj do Dzielnicy Portowej w Barcelonie i idź do [15]. Teraz masz dwie możliwości rozwiązania zadania (nie ma żadnego znaczenia na dalszy przebieg gry lub na karmę to, którą wybierzesz):

Możesz powiedzieć o wszystkim księciu, który rozkaże ci zabić spiskowca. Gdy zabijesz Guy Fawkes'a , dostaniesz 300 doświadczenia. Gdy powiadomisz o tym Księcia Medyny i Sydonii dostaniesz kolejne 500 doświadczenia i 250 złota.

Możesz wciągnąć księcia w pułapkę (nie wspominaj tylko o magii). Wtedy książę podejdzie do beczki prochu i zginie. Powiadom o tym Guy Fawkes'a . Dostaniesz 1000 doświadczenia i 350 złota. Co prawda druga opcja jest korzystniejsza, ale zabicie Księcia Medyny i Sydonii może kolidować z zadaniem Rozwiąż zagadkę śmierci Kapitana Moralesa . Więc albo najpierw je wykonaj, albo wybierz pierwszą opcję.

Wykonaj misję dla Chana i zabij łowcę nagród

By móc wykonać to zadanie, musisz koniecznie zabić Rzeczną Driadę w zadaniu Zabij rzeczną driadę dla goblina Grumdżuma . W sumie lepiej opłaca się jej nie zabijać, ale jeśli koniecznie chcesz pracować dla goblinów... Porozmawiaj z Plumdżumem stojącym w [10] w lokacji Jaskinie Goblinów (Obóz Goblinów). Twoim zadaniem będzie wyeliminowanie łowców nagród. Musisz wyjść z jaskini i iść do [B], do Obozu Łowców Nagród. Tam w [1] jest ich czterech: Raylark (wart 200 doświadczenia), Fenclaw (175) i dwóch Łowców Nagród (po 70). Fenclaw jest w sumie najgroźniejszy z całej grupy. Z daleka wymuś atak i po kolei zabijaj łowców nagród. Gdy wszyscy będą martwi, zabierz młot Wieczny i zanieś go Chanowi Plumdżumowi . Nagrodą będzie 200 lub 700 złota (zależnie od twoich umiejętności handlowych) i 250 doświadczenia. Dostaniesz także tytuł: Gobliński Mistrz .

Wyeliminuj goblińskich zwiadowców na Rozdrożach

Idź do Rozdroży. W [1] stoi Sir Esteban - porozmawiaj z nim o zagrożeniu ze strony goblinów i zgódź się pomóc. Uważaj, bo prawie natychmiast z [2] wyskoczy czterech Goblinów Mongolskich. Zabij ich i zabierz Krwawy Karwasz Goblinów . Teraz musisz po prostu udać się do [6]. Jest tam sześciu Goblinów Mongolskich - zabij ich wszystkich. Wróć się do Sir Estebana po odbiór nagrody: 150 złota, 700 doświadczenia i jakąś broń Rzezi (np. Łuk Rzezi , Miecz Dwuręczny Rzezi itp.). Teraz zbieraj Krwawe Karwasze Goblinów - za każdy dostaniesz od Sir Estebana 35 złota.

Zabij Chana Goblinów

Musisz dostać się do Lochów Inkwizycji. Tam zejdź lewymi schodami w [B] i powiedz Skarbnik Inkwizycji w [4], że pomyliły ci się drzwi. Teraz idź do [6] i porozmawiaj z Wielkim Inkwizytorem Torquemandą . Dostaniesz od niego to zadanie - przygotuj się na długą podróż do Obozu Goblinów. Zanim jednak tam wejdziesz wiedz, iż zabijając Chana goblinów już teraz nie wykonasz żadnego zadania, które mogą dać ci gobliny. Dlatego też najpierw uporaj się z nimi, a dopiero później wejdź do Jaskiń Goblinów w [C] i odnajdź Chana Plumdżuma w [10].

Możesz mieć problemy z jego zabiciem, gdyż jego pomocnicy regenerują jego siły. Dlatego też musisz się zająć najpierw nimi. Na początek ostrożnie, nie odsłaniając mapy podejdź i wywab szamana, potem ucieknij i poczekaj, aż sam przybiegnie - wtedy go zabij. Następnie wywab Chana, ucieknij na dół i zrób rundkę wokół słupowatej części skały zaraz obok wejścia do jaskini. Jeśli dobrze pójdzie, to Chan zostanie na dole, a ty będziesz mógł pobiec na górę i wykończyć łuczników. Następnie zabij Chana Plumdżuma .

Inne sposoby mogą polegać na kupieniu prochy od Wenga Choi lub zdobycie młota Wieczny (+25 przeciwko goblinom, patrz opis lokacji Obóz Łowców Nagród). Tak czy inaczej, za Plumdżuma dostaniesz 1070 doświadczenia. Gdy powrócisz do Torquemandy , wpadnie ci kolejne 1000 doświadczenia oraz 150 złota.

Zabij rzeczną driadę dla goblina Grumdżuma

Gdy wejdziesz do Lago Del Rio Ebro, idź do [2]. Jest tam goblin Grumdżum , który zleci ci zabicie Rzecznej Driady . Zgódź się pomóc i idź do [3], żółty kryształ tam umiejscowiony zaniesie cię do [4]. Rzeczna Driada stoi w [5]. Masz trzy wyjścia z sytuacji: możesz zabić driadę i jej pomocników (dwa Przegniłe Zombie). Dostaniesz za nią 750 doświadczenia, a od Grumdżuma 500 doświadczenia i Pierścień Ognistej Śmierci . Możesz zdecydować się zabić Grumdżuma (575 za jego zabicie), a wtedy wziąć od Rzecznej Driady zadanie Pozbądź się goblinów z lasu driady .

W pierwszym przypadku nie wykonasz zadania dla driady. W drugim - kolejnych zadań dla goblinów (w obozie). Da się jednak sprawę załatwić inaczej, musisz mieć tylko Retorykę na 55. Zgódź się zabić driadę, a rozmawiając z nią zmień zdanie i zasugeruj, by Grumdżuma wciągnąć w pułapkę. Dostaniesz nadal od niego Pierścień Ognistej Śmierci , a później 600 doświadczenia. Dzięki czemu będziesz mógł dalej wykonać zadanie i dla driady i później również dla goblinów.

Zadanie od Machiavelliego

W Dzielnicy Świątynnej w Barcelonie udaj się do domu w [9] i porozmawiaj z Machiavellim . Zgódź się mu pomóc, po czym wyjdź z domu. Zaraz po wyjściu usłyszysz krzyki z jego domu - zapisz grę i wróć się tam. Musisz zabić czterech wężowatych Asasynów, lecz zanim atakować tych pierwszych, biegnij do Machiavelliego i skup uwagę zabójców na sobie, gdyż czarodziej niezwykle łatwo ginie. Gdy zabijesz wrogów, porozmawiaj z magiem - dostaniesz 250 doświadczenia i 150 złota. Teraz pogadaj dalej z czarodziejem, okaże się że to on wydał cię łowcom niewolników. Możesz teraz albo go zabić (za 400 doświadczenia), pozwolić mu odejść lub (jeśli masz odpowiednie umiejętności) pozwolić odejść z jednoczesnym wyłudzeniem 200 złota.