Na zewnątrz kazamatów niewolników | CZĘŚĆ I | Lionheart Legacy of the Crusader poradnik Lionheart: Legacy of the Crusader
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Na zewnątrz kazamatów niewolników
Wyjścia do innych lokacji:
A - Lago Del Rio Ebro
B - Jaskinia szczurołaka
C - Kazamaty niewolników
Ważniejsze punkty:
1 - Szczurołak Alfa. Nie wiadomo czemu ma akurat taką nazwę, gdyż niczym się nie wyróżnia i nie uczestniczy w żadnym zadaniu.
2 - Relikan . To jest zły dzierżyciel. Po więcej informacji patrz do "Kampanii głównych frakcji" oraz do zadania Znajdź lekarstwo dla Bramblesa .
3 - Chatka, w środku jest złoto na podłodze i skrzynia z pułapką.
4 - Jest tu skrzynia, a w niej księga Historia Upadłych Duchów . Księga nadaje się dla Wenga Choi (patrz zadanie Uzupełnij kolekcję ksiąg Wenga Choi ).
5 - Kryształ przenoszący cię do [7].
6 - Kryształ przenoszący cię do [9].
7 - Tu przeniesiesz się wchodząc do kryształu w [5].
8 - Szczurołak Aesma. Musisz go zabić w ostatnim zadaniu dla Gildii Żebraków (patrz rozdział "Kampanie Mniejszych Frakcji").
9 - Tu przeniesiesz się wchodząc do kryształu w [6].
10 - Kapitan, łowca niewolników . Przybiegnie do ciebie z roszczeniami i żądaniami (bo przecież mu uciekłeś). Masz kilka wyjść z tej sytuacji: możesz go od razu zabić (trochę złota i doświadczenia). Jeśli twoja Retoryka wynosi 50, możesz powiedzieć że jego straże nie żyją, a następnie by nie próbował żadnych sztuczek (200 doświadczenia, 100 złota). Najlepiej jednak zażądać skarbu, wtedy kapitan otworzy skrytkę w [11], ale później i tak zaatakuje. Zabij go tak czy inaczej, weź klejnot Okruch Snów (potrzebny dla Zakonu Rycerzy Saladyna, patrz "Kampanie Mniejszych Frakcji").
11 - Skrytka, którą kapitan może otworzyć, jeśli odpowiednio poprowadzić rozmowę. Są tam trzy szare wilki, kulka many i skrzynia z ponad setką złota.
12 - Ściana, którą da się otworzyć. Trzeba tylko włączyć umiejętność szukania pułapek. Jest za nią skrzynia i kulka many.
13 - Łańcuch. Gdy go pociągniesz, drzwi po prawej się otworzą.
Kolory przeciwników:
Różowy - Goblin Łucznik
Zielony - Goblin Mongolski
Czerwony - Szczurołak
Pomarańczowy - Maleńki Szczurołak
Biały - Zbirowaty Wojak
Żółty - Oprych
Błękitny - Oprych Łucznik
Jasnofioletowy - Złodziej
Niebieski - Pomiot Utopców
Szary - Zbirowaty Łucznik