Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Krypta | CZĘŚĆ II | Lionheart Legacy of the Crusader poradnik Lionheart: Legacy of the Crusader

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Krypta

Na początek kolory przeciwników, które obowiązują we wszystkich lokacjach:

Biały - Szkielet

Jasnofioletowy - Zombie

Błękitny - Wrzaskun

Pomarańczowy - Ropiejący Upiór

Żółty - Przeżeracz

Czerwony - Większy Szkielet

Zielony - Wielki Ghul

Różowy - Przegniły Gangrenowiec

Szary - Siarczany Pożeracz Dusz

Ciemnoniebieski - Wiedźma-Ghul

Ciemnofioletowy - Ghul

Niebieski - Pożeracz Dusz

Brązowy - Ożywieniec

Ciemnozielony - Arktyczny Sukkub

Jasnozielony - Węglowy Przeżeracz

Ciemnożółty - Pożeracz Many

Jasnobrązowy - Lodowy Przeżeracz

Jasnożółty - Eteryczny Sukkub

Pojawisz się w [1], tam gdzie jest kryształ teleportujący - Krypta | CZĘŚĆ II | Lionheart Legacy of the Crusader - Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Pojawisz się w [1], tam gdzie jest kryształ teleportujący. Zobaczysz też jak dwóch przeciwników wbiega do krypty, a następnie kilku nieumarłych się ożywi. Pokonaj ich i idź do [A], znajdziesz się w Przedsionku. Zacznie z tobą rozmawiać Obrońca - powie ci, że musisz wybrać kryptę. Rozbrój pułapkę i wybierz: w krypcie [2] są dwa Szkielety, w [3] trzy Ghule, a w [4] - dwie Wiedźmy-Ghule. Gdy zabijesz przeciwników, kolce w [5] zaczną się opuszczać i będziesz musiał walczyć ze Strażnikiem Włóczni. Jest on silnym przeciwnikiem - dostaniesz za niego 1000 doświadczenia. Upuści on Krwawiącą Włócznię , którą podnieś - okaże się, że jest ona fałszywa. Będziesz musiał zejść głębiej do lochów - odkryj ukryte przejście w [5] i zejdź do [B] - do Azylu Dusz.

Na początek odrobina informacji - Krypta | CZĘŚĆ II | Lionheart Legacy of the Crusader - Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Na początek odrobina informacji. Jest tutaj mnóstwo sarkofagów, z których większość da się otworzyć. Co w środku nich będzie, to zależy wyłącznie od twojego komputera (co ci wylosuje). Mogą to być przeciwnicy (najczęściej zwykłe Zombie, ale często zdarzają się Ghule różnego rodzaju, Wrzaskuny lub Siarczane Pożeracze Dusz), przedmioty (najczęściej mikstury), złoto. Przy otwarciu sarkofagu praktycznie zawsze pojawia się jedna lub więcej kulek many. Najlepiej zapisuj przed otwarciem każdego.

By przedostać się dalej, musisz uruchomić trzy mechanizmy. Zacznij od tego w [1]. Po drodze uważaj na kryptę w [2] (pojawią się trudni przeciwnicy). Gdy dojdziesz do końca korytarza (w pobliże mechanizmu), bale w [3] opuszczą się i będziesz mógł dojść do skrzyni. Po przekręceniu pierwszego mechanizmu idź do tego w [4]. Znów po przekręceniu bale w [5] się opuszczą. Zanim jednak pójdziesz do trzeciego mechanizmu może chcesz zwiedzić inną lokację? Musisz tylko odkryć ukryte przejście w [6]. Prowadzi ono do krypty, gdzie w sarkofagach są Ożywieńcy - bardzo trudni przeciwnicy. Kiedy trafią w ciebie, sami się leczą. Najgorzej jeśli występują parach. Nie musisz jednak otwierać tego sarkofagu. Możesz od razu zejść do Mauzoleum Chlodwiga w [B].

Po wejściu pokonaj przeciwników i resztę. W [7] jest sarkofag, który otwórz i uciekaj do wyjścia w [B]. Tam zacznij walczyć z Ożywieńcem, który cię pewnie goni. Gdy go zabijesz, pojawią się dwa Szkielety i trzy Większe Szkielety, a na końcu drugi Ożywieniec. Możesz mieć trudności z pokonaniem wszystkich na raz (gdyż nie pojawiają się po kolei), więc korzystaj z wyjścia, obok którego jesteś. Gdy zabijesz ich, bale w [8] opuszczą się i będziesz mógł użyć mechanizmu, który opuszcza drzwi w [9]. Uzyskasz też dostęp do skrzyni. Gdy już zrobisz, co masz do zrobienia, wróć się do Azylu Dusz.

Pokonaj wrogów i przekręć ostatni mechanizm - ten w [10]. Będziesz mógł się dostać do mechanizmu w [11], który otworzy wyjście. Z [12] przybiegnie do ciebie Drugi Strażnik (nie jest trudny do pokonania). Idąc dalej zwróć uwagę na ściany, w [13], [14] i [15] - prowadzą do ukrytych pomieszczeń. Szczególnie to ostatnie jest interesujące, gdyż znajduje się tam w sarkofagu w [16] świetna broń na nieumarłych - Boska Buława z Kości Słoniowej .

Idź dalej, przesuń mechanizm w [17]. Pokonaj przeciwników w pokoju i po kolei otwórz trzy krypty, które uwolnią wrogów. Gdy ich zabijesz, użyj mechanizmu w [18] (on otwiera krypty, więc gdybyś sam tego nie zrobił, musiałbyś walczyć z wszystkimi przeciwnikami na raz). Dzięki temu będziesz mógł odkryć tajną ścianę w [19], potem kolejną w [20]. W [21] jest sarkofag, który uwalnia dwóch Ożywieńców. [C] prowadzi do Zbezczeszczonej Krypty Remigiusza. Tam, po zabiciu przeciwników, możesz podnieść Ostrze Berserkera , które leży w [22]. Gdy otworzysz sarkofag w [23], pojawi się dwóch Ożywieńców. Gdy zabijesz obu, krata w [24] się opuści dając ci dostęp do skrzyni. Nie ma tu nic więcej do roboty, więc wróć się do Azylu Dusz.

Mechanizm w [25] otwiera kolejną ścianę. W [26] tajna ściana prowadzi do pokoju z mechanizmem, który podwyższa bale w [27] - otoczą one krypty. Jeśli masz broń dystansową lub zaklęcia, możesz go użyć i otwierać krypty bez obawy, że coś cię dosięgnie. W [28] jest ściana prowadząca do pokoju w [29] - sarkofag tam umieszczony zawiera dwóch Ożywieńców. Tu już nic więcej nie ma do zrobienia - zejdź na dół schodami w [D].

W [1] zagada cię duch rycerza - Krypta | CZĘŚĆ II | Lionheart Legacy of the Crusader - Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

W [1] zagada cię duch rycerza. Bądź dla niego miły, to i reszta rycerzy będzie - możesz zwabiać tu przeciwników, a templariusze pomogą ci ich rozwalać. Wszędzie w [2] są ukryte ściany prowadzące do tajnych pomieszczeń. a w [3] - krypty uwalniające parę Ożywieńców. Jednego z tajnych pokoi nie ma na mapie (w grze), jest on w [4]. By dostać się do Krypty de Trois w [B], musisz uruchomić mechanizm w [5]. Blokada w [6] opuści się, a ty zejdziesz na dół. Tutaj najpierw pokonaj trzech Ożywieńców. Gdy padną martwi, drewniane bale w [7] opuszczą się, pozwalając ci na dojście do mechanizmu. Otwiera on trzy krypty (nie ma innego sposobu na ich otwarcie), choć nie ma w nich nic ciekawego.

Musisz dostać się do [8] i porozmawiać z Joanną d'Arc . Potem po kolei użyj mechanizmów w [9] i w [10], dzięki czemu dostaniesz się do rady duchów w [11]. Gdy z nimi porozmawiasz, wróć się do Joanny d'Arc . Teraz znów z nią pogadaj i powiedz, że jest przeklęta. Jeśli twoja Retoryka wynosi 65, możesz przekonać ją by się do ciebie przyłączyła. Wrota się otworzą i będziesz mógł iść dalej. W [12] toczy się walka, pośpiesz się by pomóc rycerzom.

Jeśli chcesz odwiedzić Krypty Merowingów, to idź do [C]. Tam użyj mechanizmów w [13] i [15], by bale w [14] i [16] się opuściły. Będziesz mógł dostać się do dwóch skrzyń, ale to nie wszystko - obok skrzyń są ukryte przejścia do pokojów. W tym w [16] będzie dwóch Ożywieńców, więc uważaj. W obu pokojach są mechanizmy, po użyciu obu bale w [17] i [18] się opuszczą. W [17] jest krypta zawierająca kilka Wielkich Ghuli, natomiast [18] to pokój z dwoma Wrzaskunami, pułapką i skrzynią. Gdy już nic tu nie będzie do roboty, wracaj do Wyżyny Zagłady, a następnie zejdź do Krypt w [D].

Miejsca oznaczone [1] to ściany, które należy sprawdzić - ukrywają tajne przejścia - Krypta | CZĘŚĆ II | Lionheart Legacy of the Crusader - Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Miejsca oznaczone [1] to ściany, które należy sprawdzić - ukrywają tajne przejścia. [2] natomiast to sarkofagi, które kryją parę Ożywieńców. Są dwie drogi do sali z włócznią (możesz oczywiście wytępić z przeciwników obie). Pierwsza polega na dostaniu się do teleportu w [3], który przeniesie cię do [4]. Następnie skorzystaj z tego w [5] by znaleźć się w [6]. Tutaj uważaj, najpierw pokonaj przeciwników. Możesz użyć skradania się, by włączyć mechanizm w [7] i dostać się do przeciwników z bronią zasięgową w [8]. Teleport za balami przeniesie cię wprost do sali z włócznią.

Druga droga jest dłuższa, ale i ciekawsza. Musisz dostać się do [B] i zejść do Krypty Włóczni. Pokonaj przeciwników i użyj mechanizmu w [10], dzięki temu dostaniesz się do tego w [11], który także przekręć. Bale w [12] się opuszczą. Zapisz grę i podnieś Lampę Jah'Roosha . Możesz wypowiedzieć jedno życzenie uwolnienia Joanny d'Arc , za co dostaniesz 1500 doświadczenia (jeśli jednak jest ona z tobą, to odłączy się od ciebie). Możesz kazać duchowi zginąć, co warte jest 300 doświadczenia. Jeśli chcesz podwyższyć jakiś współczynnik (Inteligencja, Zwinność, Siła) to musisz najpierw ostrzec ducha by nie próbował żadnych sztuczek - do tego potrzebna jest Retoryka na 85 lub Inteligencja na 6. Przekręć mechanizm, który jest obok lampy. Teraz musisz iść do [13] i uwolnić z sarkofagu dwóch Ożywieńców. Dopiero, jak ich zabijesz będziesz mógł użyć teleportu w [14], który zabierze cię do [9].

Czeka cię walka z Dowódcą Asasynów . Znika i się pojawia, najlepiej uderzaj po prostu w niego cały czas i rzucaj czary co chwila - będzie znikał i się pojawiał w tej samej chwili. Zaklęcia obszarowe nadal go będą ranić, a twoi towarzysze widzieć - nawet jeśli będzie on niewidzialny. Gdy go pokonasz, dostaniesz 1202 doświadczenia. Użyj mechanizmu w [15], rozbrój pułapki i otwórz sarkofag. Jest tam Krwawiąca Włócznia . Gdy ją weźmiesz, pojawi się portal prowadzący do Montaillou. Jednak okaże się, że miasto się trochę zmieniło...