Misja 4 - Negocjacje | Kampania 1 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia poradnik Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Kampania 1, Misja 4 - Negocjacje
Ta misja podzielona jest na dwie części. W żadnym wypadku nie musisz się spieszyć, wszystkie działania podejmuj na spokojnie.
Zadania główne:
- Porozmawiaj z garnizonem Krasnoludzkim;
- Spełnij żądania Krasnoludów;
- Opuść bezpiecznie krainę Krasnoludów;
- Freyda musi przeżyć.
Zadania poboczne:
- Pozbądź się rebeliantów;
- Zajmij się oddziałem Hydr (zadanie na klucz do kopalni);
- Zdobądź Krasnoludzie Nagolenniki (misja z Chaty Jasnowidza).
Heros: W tym scenariuszu Freyda osiągnie maksymalnie 27 level. W zamku nie będziesz mógł wybudować karczmy, będzie ona zatem Twoim jedynym bohaterem przez całą misję.
Bonus: Jako bonus startowy radzę wybrać dwóch Czempionów Zła. Kryształów i tak będziesz miał pod dostatkiem, a z wybudowaniem Gildii Magów nie trzeba się spieszyć. Natomiast dwie dodatkowe jednostki zwiększą skuteczność Twojej armii w początkowej fazie eksploracji terenu.
Pierwsza część polega jedynie na eksploracji terenu. Zwiedź całe południe (trawiaste pole). W ciągu miesiąca powinieneś osiągnąć pełne rozbudowanie głównego zamku.
Startujesz (1) z dobrym wojskiem i nie powinieneś napotkać żadnego silnego oporu. Zdobądź zamek rebeliantów (2) i osiągnij tym samym pierwszy cel misji. Teraz udaj się do bramy Krasnoludów (3). Oznajmią Ci, że zostaniesz wpuszczony dopiero po ofiarowaniu datku oraz jedynie z określoną liczba wojsk. Cóż, 100 Szeregowych, 80 Strzelców Wyborowych, 50 Krzyżowców, 30 Gryfów, 15 Inkwizytorów i 5 Paladynów musi Cię zadowolić. Ostatnim warunkiem jest zakaz posiadania jednostek buntowniczych (Upadły Anioł, Fanatyk, Kusznik etc.) w swojej armii.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie