Misja 1 - Szpieg | Kampania 3 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia poradnik Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Kampania 3, Misja 1 - Szpieg
W tym scenariuszu kierujesz Ylala'ą. Startujesz z niewielkim wojskiem, a w czasie misji de facto nie będziesz mógł go uzupełniać (brak zamku).
Zadanie główne:
- Znajdź miejsce tajemnego rytuału;
- Ylaya musi przeżyć.
Zadanie poboczne:
- Odwiedź wszystkie Chatki Maga i zabij wskazane przez nie stworzenia.
Heros: W tej misji jedyną szansą na zwycięstwo jest rozwijanie bohaterki w magię. Przy pierwszych awansach wybieraj jej Magię Zniszczenia, Wzmocnione Zaklęcia, Inteligencję - wszystko, co ma związek z czarami ofensywnymi. Będziesz mógł osiągnąć maksymalnie 12 poziom. Również każda skrzynię ze skarbami zamieniaj na doświadczenie.
Bonus: Zdecydowanie najlepszy bonus to 21 Krwawych Dziewic
Kolejna sprawa: w niektórych miejscach na mapie, które oznaczyłem znakiem (x) znajdują się oddziały zbyt silne, abyś mógł je pokonać. Tuż przed takimi jednostkami zostaniesz powiadomiony, że krok dalej będziesz zauważony.
I jeszcze jedno. Po zabiciu wskazanych przez Chaty Maga jednostek otrzymasz fragment puzzli. Wskazują one miejsce rytuału. Oczywiście nie musisz się z tym męczyć, ponieważ miejsce tych jednostek zaznaczyłem na mapie za pomocą (o). Odwiedzanie Chatek Maga to zbędne punkty ruchu, których nie powinieneś marnować.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie