Misja 2 - Zasadzka | Kampania 2 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia poradnik Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Kampania 2, Misja 2 - Zasadzka
Tym razem zaczynamy bez zamku. Mając za sobą poprzednią misję, tu poczujesz się, jakbyś spacerował po zielonej polanie.
Zadania główne:
- Odbij twierdze Asbrand w ciągu dwóch tygodni;
- Oswobodź siedziby Krasnoludów.
Zadania poboczne:
- Zajmij wszystkie kopalnie złota (0/4).
Heros: Wulstan będzie mógł w tej misji awansować jedynie do 16 poziomu. Wszystkie napotkane skrzynki skarbów zamieniaj na złoto. Rozwijaj u Wulfstena umiejętność Magii Runicznej.
Bonus: Jako bonus startowy wybierz dziesięciu Jeźdźców Czarnych Niedźwiedzi
Misję zaczynasz w (1). Na drodze do zejścia do podziemi (3a) pokonaj kilka wilków. Na dole utoruj sobie drogę do zamku. Jak go odbijesz zacznij zajmować po kolei kopalnie surowców. Jednocześnie zadbaj o rozbudowę miasta.
Otrzymasz nowy cel. Oswobodź siedziby Krasnoludów. Chodzi tu o wszystkie budynki na mapie, w których można rekrutować jednostki Fortecy. Na mapie oznakowane są małymi, brązowymi kwadratami.
Gdy zajmiesz cztery kopalnie złota (brązowe kropki) i wykonasz zadanie główne, otrzymasz wiadomość o nadchodzącej armii. Jednak Twoje wojska zmiażdżą nadchodzące oddziały bez problemu. Czerwony przeciwnik pojawi się po kilku dniach od tej wiadomości w punkcie (5b). Potem w ciągu trzech tur dotrze do zamku. Wystarczy, że będziesz tam na niego czekał.
Na mapie ponaznaczałem miejsca, w których są położone wyjścia na powierzchnię (znajdziesz skarby i artefakty) oraz portale dwukierunkowe. Literka (a) oznacza przejście znajdujące się na ziemi, literka (b) pod ziemią.
Po pokonaniu armii Andreasa scenariusz się zakończy.