Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 - Moczary | Kampania 3 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia poradnik Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Kampania 3, Misja 2 - Moczary

Ta misja, po trudnej poprzedniczce, jest dosyć prosta.

Zadanie główne:

  • Przekrocz pierwszy garnizon w ciągu dwóch tygodni;
  • Przekrocz drugi garnizon w ciągu trzech tygodniu;
  • Przekrocz trzeci garnizon w ciągu miesiąca.
Heros: Ylaya osiągnie w tej misji 16 poziom - Misja 2 - Moczary | Kampania 3 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia - Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Heros: Ylaya osiągnie w tej misji 16 poziom. Rozwijaj jej skille zwiększające ilość many (Inteligencja) oraz obniżające koszt czarowania.

Bonus: Możesz wybrać Zabójców, Krwawe Dziewice lub Talię Tarota. Scenariusz jest na tyle łatwy, iż nie ma to większego znaczenia.

Zaczynasz w (1). W ciągu pierwszych dwóch tygodni zrób rundkę wokół terenu przed pierwszym garnizonem. Teraz (i później również) odwiedzaj miejsca, które zaznaczyłem (brązową kropką) . Możesz w nich rekrutować jednostki. Aby było to możliwe zbieraj po drodze całe napotkane złoto.

Wróg będzie się pojawiał po upływie wyznaczonego czasu. Pierwszy ukaże się po dwóch tygodniach w miejscu (zielonej kropki) w południowo wschodnim rogu mapy. Po upływie kolejnych trzech tygodni pojawi się następny na północy. Trzeci zjawi się dopiero po kolejnym miesiącu, lecz my już wtedy już dawno ukończymy misję.

Po przekroczeniu garnizonu przeciwnik zaprzestanie pościgu, a Ylaya będzie bezpieczna przez kolejny miesiąc. - Misja 2 - Moczary | Kampania 3 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia - Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry
Po przekroczeniu garnizonu przeciwnik zaprzestanie pościgu, a Ylaya będzie bezpieczna przez kolejny miesiąc.

Zanim przekroczysz pierwszy garnizon odwiedź namiot klucznika (czarna kropka a). Teraz skieruj się do (2). Masz trzy tygodnie na eksplorację terenu. Na jeziorku znajdziesz artefakt, znajdujący się za wieżą strażniczą (czarna kropka b). Kawałek dalej na północy (niebieska kropka a) jest niebieski namiot klucznika.

W końcu przekrocz drugi garnizon (3). Na południu (4) znajdziesz Fort (możesz w nim ulepszyć jednostki). Obok jest kolejna wieża strażnicza (niebieska kropka b) , za którą znajdziesz ciekawy artefakt (zapewniający pełną skuteczność jednostek dystansowych. Świetne gdy posiadasz sporo Zabójców).

Zostaje już tylko zmierzać na północ. W (5) natkniesz się na zasadzkę (niewielki oddział Mumii) <br>i artefakt. Gdy pokonasz ostatnią bramę (6) ukończysz misję. Ostatnia walka nie jest trudna. Czarami rozwal jednostki dystansowe. Potem wykończ resztę. Prawdę powiedziawszy większą część tej misji można ukończyć, używając jedynie Wzmocnionej Błyskawicy.