Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 - Spotkanie | Kampania 3 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia poradnik Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Kampania 3, Misja 3 - Spotkanie

Jest to misja typu "ja zaatakuję tego, a ten mnie uderzy od tyłu, zatem cofnę się umocnić pozycję, to odbiją mi drugi zamek, a w tym momencie trzeci mnie najedzie i czwarty zaskoczy z innej strony". Ot, trudna sprawa, gdyż na mapie znajduje się pięciu innych graczy. Na szczęście po dwóch tygodniach komputer sam się wyeliminuje, pozostawiając tylko dwóch oponentów przeciw Tobie.

Zadanie główne:

  • Znajdź portal do tajnej kryjówki Raelaga;
  • Dziecię Malassy musi przeżyć;
  • Ylala musi przeżyć.

Zadanie poboczne:

  • Uzbieraj sześć artefaktów ze Smoczej Kości (zadanie z Chaty Jasnowidza).
Heros: Główny bohater rozwinie się do 22 poziomu - Misja 3 - Spotkanie | Kampania 3 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia - Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Heros: Główny bohater rozwinie się do 22 poziomu.

Bonus: Jako bonus startowy wybierz 7 Kryształów. Przydadzą się do sprawnej rozbudowy miasta.

Zaczynasz w (1) i posiadasz tylko jeden zamek. Zacznij go rozbudowywać. Herosem pozajmuj pobliskie kopalnie. W ciągu dwóch i pół tygodnia powinieneś mieć już większość budynków wykupionych. W połowie trzeciego tygodnia zbierz armię do Ylala'i i rusz do (2). Po podbiciu zamku zostań w nim na dłuższą chwilę.

Teraz scenariusz wygląda tak: Jeden z przeciwników będzie wciąż nękał zamek 2, mając zamiar go odbić. Najlepiej ustawić się w niedalekim garnizonie (biały kwadracik obok (2)) i po prostu czekać, aż kolejne fale wroga będą się rozbijać o Twoje wojska. Drugi przeciwnik zacznie najazd od południowego wschodu. Przeczekaj dwa tygodnie, wykup drugiego herosa i skieruj go do (3). Po zdobyciu zamku znowu odczekaj tydzień czy dwa, eliminując każdego wroga, który zbliży się w okolice Twojego terenu.

Teraz udaj się do (4). Tutaj będziesz mógł rekrutować jednostki Lochu. Nie pozostaje nic innego jak zwerbować nowe oddziały, przekazać je Ylaya'i i ruszyć na podbój (5). Teraz zostaniesz na mapie sam i możesz zająć się spokojną eksploracją.

Pamiętaj, aby we wszystkich miastach wybudować piąty poziom Gildii Magów. Czary Implozji <br>i Grad Meteorów bardzo się przydadzą.

Na terenie zaznaczonym cyfrą (6), pokonawszy wszystkie bijące się ze sobą jednostki uzbierasz ośmioczęściowy set ze Smoczej Kości. Gdy pójdziesz z nim do Chaty Jasnowidza (7) automatycznie przeteleportuje Cię przed oblicze silnego oddziału i do portalu, który wiedzie do zakończenia misji (8). W innym wypadku musisz wejść w portalowy labirynt przy (7), by w końcu trafić do (8).

Jednostki stojące na Twojej drodze są silne i jest ich całkiem dużo (na przykład 17 Archaniołów). Jednak 1) Ty też masz silną armię, a 2) jeżeli podążałeś moimi radami Twój czar Wzmocniona Implozja powinien zadawać teraz 2100 obrażeń :).