Misja 2 - Podejrzenie | Kampania 1 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia poradnik Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Kampania 1, Misja 2 - Podejrzenie
Kolejna misja jest bardzo schematyczna. Mam na myśli bardziej, niż zwykle. Twoim zadaniem jest śmignąć przez całą mapę i zabić oraz zniszczyć wszystko co się da. To drugi raz, gdy nie dysponujemy żadnym zamkiem.
Zadania główne:
- Wyeliminuj miasta rebeliantów (0/4);
- Zniszcz wszystkie chłopskie chaty (0/14);
- Freyda i Laszlo muszą przeżyć.
Zadania poboczne:
- Ocal niewinnych chłopów (0/5).
Heros: We wszystkich skrzyniach skarbów wybieraj złoto zamiast doświadczenia. Freyda może awansować jedynie do 16 poziomu i spokojnie zrobi to jedynie walcząc. W tym scenariuszu radzę rozwijać Logistykę i skille związane z wiedzą/inteligencją dla szybszego zdobywania doświadczenia.
Bonus: Przed rozpoczęciem misji jako bonus wybierz 10.000 złota. Przyda się przy rekrutowaniu nowych jednostek. Artefakt jest słaby, a czar Ślepota nie będzie potrzebny.
Zaczynasz w lewym dolnym rogu mapy (1). Pokonaj kilku wieśniaków i udaj się ścieżką na zachód do pierwszego z czterech miast rebeliantów (2).
W głębi lasu (3) czeka na Ciebie Czarci Lord. Jest go niewiele, zatem nie powinien sprawić Ci problemu. Strzeże natomiast cennego artefaktu, którym jest Topór Władcy Gór. Dodaje on 4 do ataku bohatera.
Dalsze kroki skieruj na wschód. Na końcu ścieżki zniszcz kolejny zamek, a w (4) znajduje się Fort. Teraz przyda się całe złoto, ponieważ ulepszanie jednostek nie jest tanie. Taką armią dalsza część misji nie będzie Ci straszna.
Tuż za pierwszym mostem, na północy, jest Garnizon. Pokonaj strażników, a będziesz mógł rekrutować Gryfy, Kawalerzystów i Kapłanów (niewielki przyrost cotygodniowy, ale zawsze coś).
Po wykonaniu zadania pobocznego (ocal pięciu wieśniaków) wszystkie statystyki Freydy zostaną zwiększone o 1. Natomiast po zburzeniu czterech miast, zniszczeniu wszystkich chłopskich chat <br>i pokonaniu ostatniej armii demonów ukończysz scenariusz zwycięsko.