Final Fantasy VII Remake: Żółte Materie - Gdzie i jak zdobyć wszystkie? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 16 marca 2021
Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake znajdziesz spis wszystkich żółtych Materii (Command Materia / Yellow Materia), a także dowiesz się, jak je zdobyć.
Żółta Materia (Command Materia) to jedna z pięciu rodzajów Materii, które można znaleźć w grze FF7 Remake. Żółte Materie umożliwiają postaciom korzystanie z dodatkowych poleceń (Commands) w trakcie walki, jak np. Kradzież (Steal), Assess czy Chakra.
Nazwa materii | Opis: | Poziomy | Jak zdobyć? |
Chakra Materia | Pozwala ci odnowić HP i wyleczyć status poison z pomocą Chakry. Ilość odnowionego HP jest powiązana z otrzymanymi obrażeniami i większa ilość HP jest odnowiona przy mniejszym poziomie zdrowia. | Level 1 - Use Chakra (Odnawia 20% poniesionych obrażeń). Level 2 - Use Chakra (Odnawia 25% poniesionych obrażeń). Level 3 -Use Chakra (Odnawia 30% poniesionych obrażeń). Level 4 - Use Chakra (Odnawia 35% poniesionych obrażeń). Level 5 - Use Chakra (Odnawia 40% poniesionych obrażeń). | - Podczas rozdziału 8 Tifa będzie ją miała w swoim startowym wyposażeniu. - W kościele, w którym spotkasz Aerith. Możesz tam wrócić dopiero później, gdy dotrzesz do miasta. |
Assess Materia | Pozwala ci wykorzystywać umiejętność Assess, która m.in. pokazuje HP i słabości przeciwników. | Level 1 - Use Assess on a single target. Level 2 - Use Assess on all targets. | - Materie dostaniesz od Chadleya w rozdziale 3. |
Prayer Materia | Pozwala ci odnawiać HP drużyny z pomocą Pray. | Level 1 - Use Pray (Slight HP restoration) Level 2 - Use Pray (Modest HP restoration) Level 3 - Use Pray (Moderate HP restoration) Level 4 - Use Pray (Great HP restoration) Level 5 - Use Pray (Significant HP restoration) | - Domyślna Materia Aerith. - Do zdobycia w rozdziale 4, podczas zadania Corneo's Secret Stash. |
Steal Materia | Pozwala ci okradać wrogów. | Level 1 - Use Steal | - Do kupienia u Chadleya w Battle Intel Report 7 |
ATB Boost Materia | Podwaja ilość ATB po aktywacji. Kombinacja L1+R1 w walce aktywuje umiejętność. Nie może być używana bez ponownego naładowania. | Level 1 - ATB Boost cooldown 360 seconds. Level 2 - ATB Boost cooldown 300 seconds. Level 3 - ATB Boost cooldown 240 seconds. Level 4 - ATB Boost cooldown 180 seconds. Level 5 - ATB Boost cooldown 120 seconds. | - Do kupienia u Chadleya po ukończeniu Battle Intel Report 4. |
Enemy Skill Materia | Pozwala uczyć się niektórych technik, które Twoja postać doświadczyła na własnej skórze i późniejsze wykorzystanie ich w walce. Umiejętności te mogą być tylko używane wtedy, gdy odpowiednia Materia jest w ekwipunku. | Level 1 - Learn and use enemy skills. | - Do kupienia u Chadleya po ukończeniu Battle Intel Report 16. |