Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Final Fantasy VII Remake: Najlepsze Materie - jakie? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 marca 2021

Na tej stronie poradnika do Final Fantasy VII Remake znajdziesz spis, naszym zdaniem, najlepszych Materii dostępnych w grze.

Ciężko jest jednoznacznie stwierdzić, które Materie w grze FF7 Remake są najlepsze. Wiele zależy od własnych preferencji, konfiguracji drużyny i oczywiście momentu, w którym znajdujesz się w grze. Wiele potężniejszych Materii będzie dostępne dopiero później, pod koniec gry.

Poniżej zamieszczamy spis najlepszych Materii w grze Final Fantasy VII Remake - Final Fantasy VII Remake: Najlepsze Materie - jakie? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Poniżej zamieszczamy spis najlepszych Materii w grze Final Fantasy VII Remake:

  1. Cure/Cura/Curaga (Healing Materia) - Materia lecznicza: absolutna podstawa przez większość gry. Najlepiej wyposażyć w nią Clouda, w wolny slot w akcesoriach i stopniowo ją rozwijać w walce;
  2. Thunder/Thundara/Thundaga (Lightning Materia): chyba największa ilość bossów i przeciwników w grze jest mało odporna na zaklęcia błyskawic. Dobrze mieć wymaksowane zaklęcie Thunder;
  3. Auto-Cure Materia: członkowie drużyny rzucają na Ciebie i innych rannych Cure. Przydatne przez większą połowę gry;
  4. Provoke Materia: typowy Taunt znany z innych gier. Postać posiadająca na swoim wyposażeniu tę Materię ściąga na siebie uwagę innych - idealna dla Barreta;
  5. Poisona/Esuna/Resist (Cleaning Materia): dobrze, by choć jeden członek drużyny mógł ściągać negatywne statusy z towarzyszy. Najlepiej w tę umiejętność wyposażyć postać, którą rzadziej sterujemy w walce;
  6. Elemental Materia: absolutna podstawa w walce. Możesz ją umieścić w slocie, który łączy się z inną Materią, by dodać moc żywiołu do podstawowych ataków. Świetnie sprawdza się na Cloudzie, gdy np. połączysz ataki z Lightning Materia;
  7. Assess Materia: przydatna w walce, gdy chcesz poznać słabości wrogów i sprawdzić na jaki żywioł są podatni. Najlepiej, by tę Materie używali Twoi towarzysze;
  8. ATB Boost Materia: podwaja ATB przy użyciu. Bardzo przydatna Materia, szczególnie na wyższych poziomach trudności i podczas walk z trudniejszymi bossami;
  9. Prayer Materia: Pray leczy całą Twoją drużynę. Wspaniała Materia dla Aerith, dzięki której dużo walk będzie o wiele łatwiejszych;
  10. HP UP, MP UP, Magic UP itp.: wszystkie Materie zwiększające pasywnie poziom danych współczynników są bardzo przydatne. Możesz dzięki temu zrobić np. bardzo wytrzymałego Barreta w roli Tanka, czy zabójczo skuteczną Aerith, pod magię żywiołów;
  11. Steadfast Block Materia: zmniejsza otrzymywane obrażenia przy bloku i szybciej napełnia pasek ATB. Bardzo dobra na Cloudzie, gdy ten używa Punisher Mode. Możesz bardzo szybko niszczyć wrogów walczących w zwarciu;
  12. Magnify Materia: zwiększa obszar ataku zaklęć żywiołu, z którym obecnie jest sparowania Materia. Bardzo dobre na grupki wrogów, gdy np. grindujemy i chcemy masowo zabijać przeciwników;
  13. HP Absorption Materia: odnawia HP po wykonaniu ataku fizycznego lub magicznego, opartego na Materii z którą jest sparowana;
  14. AP UP Materia: służy głównie do expienia Materii z którą jest sparowana. Świetne na Late Game, gdy chcemy szybko awansować nowe Materie.