Final Fantasy VII Remake Intermission: A New Threat - solucja, opis przejścia Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 czerwca 2021
Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake Intermission znajdziecie dokładny opis przejścia głównej misji fabularnej A New Threat.
Yuffie i Sononowi udało się pokonać Scarlet, jednak ich droga nie dobiegła końca. Teraz muszą zmierzyć się z zupełnie nowym zagrożeniem.
Help Sonon
Biegnijcie w stronę Sonona i pomóżcie mu w walce z jednostkami specjalnymi Deepground SOLDIER. Tego typu żołnierze są bardziej wytrzymali, potrafią znikać na krótką chwilę, ale są podatni na Fire (zaklęcia Fire/Fira), a ataki fizyczne wyrządzają im całkiem spore obrażenia i szybko doprowadzają do statusu Staggered.
Combat Simulator Prototype
Uciekając przed żołnierzami Shinra traficie do symulatora walk (Combat Simulator Prototype), gdzie będziecie musieli stoczyć kilka walk.
Przed przystąpieniem do tego wyzwania warto zregenerować HP/MP postaci i uzupełnić zapasy w Vending Machine - szczególną uwagę zwróćcie na zapas Antidote.
Pierwsza walka
Pierwszą walkę w Combat Simulator Prototype stoczycie z dwoma przeciwnikami typu Unknown Entity. Warto tutaj zaznaczyć, że są oni podatni na Ice (Blizzard/Blizzara), a ataki wyprowadzane od tyłu mogą przerywać ich akcje.
Druga walka
W drugiej kolejności będziecie walczyć z dwoma przeciwnikami typu Zenene. To zwinne stworzenia, które nie mają słabości, a do tego mogą korzystać z magii (Poison), gdy ich zdrowie spadnie poniżej 20%. Zenene są podatne na szybkie kombinacje ciosów, szczególnie Synergized Art of War.
Jeśli Wasi bohaterowie zostaną zatruci, najszybszym sposobem na usunięcie tego statusu będzie skorzystanie z Chakra Materia lub Antidotum.
Trzecia walka
Trzecią walkę stoczycie z małym oddziałem żołnierzy w składzie: jeden Grenadier i trzech Riot Trooper. Żołnierze są podatni na Fire (zaklęcia Fire/Fira, Fire Ninjutsu), ale zwykłem ataki fizyczne również są skuteczne. Przeciwników z tarczą atakujcie od tyłu, aby nie zablokowali Waszych ciosów.
Czwarta walka
Ostatnie starcie będzie najtrudniejsze, ponieważ będziecie musieli poradzić sobie z bardzo niewygodnym przeciwnikiem - Diabolic Creation w towarzystwie latającego Projektora (Projector).
Projector jest otoczony nieprzenikalną barierą, która zniknie dopiero wtedy, gdy zlikwidujecie Diabolic Creation. Należy tutaj zaznaczyć, że Diabloic Creation będzie się odnawiać, dopóki nie zniszczycie The Projector.
Po rozpoczęciu walki natychmiast skoncentrujcie ataki wręcz na prawym ramieniu (Right Arm) demonicznej istoty - najlepiej atakować razem z Sononem.
Diabloic Creation potrafi atakować magią i zatruwać (Poison) swoich przeciwników, dlatego warto mieć pod ręką antidotum (Antidote) lub skorzystać z Chakra Materia.
Gdy Diabloic Creation straci swoje ramię, będzie bardziej podatny na Staggerowanie, a to najlepszy moment, by skorzystać z magii lodu (Blizzard/Blizzara) lub mocnych ataków fizycznych.
Warto zachować naładowane ATB, aby móc je wykorzystać na Projektorze.
Po zniszczeniu diabolicznej istoty, The Projector straci swoją tarczę i będzie podatny na ataki. Użyjcie wszystkich ofensywnych zdolności, aby wykończyć urządzenie, zanim minie status Staggered. W innym przypadku odzyska swoją tarczę i będziecie musieli po raz drugi walczyć z Diabloic Creation.
Dread (Defeat Nero)
Po przejściu do pomieszczenia badawczego czeka Was walka z Nero - ostatnim bossem gry Final Fantasy VII Remake Intermission.
Dokładny opis przebiegu walki z bossem Nero, a także porady i wskazówki, jak go pokonać znajdziecie na stronie Nero - boss, jak pokonać?.