Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Final Fantasy VII Intermission: Scarlet/The Crimson Mare - boss, jak pokonać? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 czerwca 2021

Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake Intermission znajdziecie opis przejścia pojedynku z bossem Scarlet. Dowiecie się, kiedy dochodzi do konfrontacji ze Scarlet, jakimi atakami dysponuje boss i jak ich unikać, a także jak skutecznie i szybko go pokonać.

Do pojedynku ze Scarlet dochodzi pod koniec drugiego rozdziału (Chapter 2) epizodu Intermission, Covert Ops. Yuffie i Sonon udali się do budynku Shinra Electric Power Company w poszukiwaniu Ultimate Materia, a na ich drodze stanęła Scarlet - szefową rozwoju uzbrojenia (Weapons Development).

Odporność, słabości, podstawowe informacje

Scarlet to jeden z bossów epizodu Intermission w grze Final Fantasy VII Remake - Final Fantasy VII Intermission: Scarlet/The Crimson Mare - boss, jak pokonać? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Scarlet to jeden z bossów epizodu Intermission w grze Final Fantasy VII Remake. Scarlet korzysta z gigantycznego pancerza bojowego The Crimson Mare (Shinra Battle Armor) - ostatniego wynalazku korporacji Shinra.

Słabości i odporność Scarlet i jej pancerza bojowego:

  1. Scarlet: podatność na Fire (zaklęcia Fire/Fira/Firaga, Fire Ninjutsu);
  2. The Crimson Mare: podatność na Lightning (zaklęcia Thunder/Thundara/Thundaga, Ninjutsu), odporność na Fire. Niewrażliwość na Poison, Silence, Sleep, Slow, Berserk, Fixed Damage, Proportional Damage.

W trakcie walki zwracajcie uwagę na to, aby korzystać z określonych ataków na odpowiednim celu.

Pierwsza faza pojedynku

Po rozpoczęciu walki skupcie się na zniszczeniu wszystkich wieżyczek (Sentry Ray), które rozmieszczono dookoła areny - Final Fantasy VII Intermission: Scarlet/The Crimson Mare - boss, jak pokonać? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po rozpoczęciu walki skupcie się na zniszczeniu wszystkich wieżyczek (Sentry Ray), które rozmieszczono dookoła areny. Nie musicie do nich podbiegać, możecie rzucać w nie shurikenami.

Następnie skorzystajcie z zaklęć ognia (Fire/Fira), aby pozbawić Scarlet całego zdrowia i ją obezwładnić, co spowoduje, że The Crimson Mare wejdzie w status Pressured - Final Fantasy VII Intermission: Scarlet/The Crimson Mare - boss, jak pokonać? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Następnie skorzystajcie z zaklęć ognia (Fire/Fira), aby pozbawić Scarlet całego zdrowia i ją obezwładnić, co spowoduje, że The Crimson Mare wejdzie w status Pressured.

Gdy Scarlet otrzyma spore obrażenia, na wyższym piętrze areny pojawią się dodatkowe wieżyczki strzelnicze, które powinniście jak najszybciej zlikwidować.

Serią celnych ciosów kombinacyjnych (Synergized Art of War) i zaklęć typu Lightning szybko wyrządzicie odpowiednią ilość obrażeń, co umożliwi przejście do drugiej fazy pojedynku z bossem - Final Fantasy VII Intermission: Scarlet/The Crimson Mare - boss, jak pokonać? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Serią celnych ciosów kombinacyjnych (Synergized Art of War) i zaklęć typu Lightning szybko wyrządzicie odpowiednią ilość obrażeń, co umożliwi przejście do drugiej fazy pojedynku z bossem.

Druga faza pojedynku

W drugiej fazie pojedynku Scarlet wyposaży swój pancerz w dwa działa Makocannon - Final Fantasy VII Intermission: Scarlet/The Crimson Mare - boss, jak pokonać? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W drugiej fazie pojedynku Scarlet wyposaży swój pancerz w dwa działa Makocannon. To właśnie na działach dalekiego zasięgu powinniście skupić swoje ataki i zniszczyć je jak najszybciej. Atakując skorzystajcie z pomocy Sonona i wyprowadzajcie mocne ataki fizyczne (Art of War) lub korzystajcie z zaklęć typu Lightning.

Pozbawienie bossa jednej broni osłabi jego możliwości bojowe, a zniszczenie dwóch sprawi, że pancerz będzie bezużyteczny, aż do następnej fazy tego starcia - Final Fantasy VII Intermission: Scarlet/The Crimson Mare - boss, jak pokonać? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pozbawienie bossa jednej broni osłabi jego możliwości bojowe, a zniszczenie dwóch sprawi, że pancerz będzie bezużyteczny, aż do następnej fazy tego starcia. Gdy The Crimson Mare będzie niezdolny do walki, skupcie na nim całą siłę rażenia, aby wprowadzić go w stan Staggered i przejdźcie do trzeciej fazy pojedynku.

Trzecia faza pojedynku

W trzeciej fazie pojedynku Scarlet po raz kolejny uzbroi swój pancerz bojowy - Final Fantasy VII Intermission: Scarlet/The Crimson Mare - boss, jak pokonać? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W trzeciej fazie pojedynku Scarlet po raz kolejny uzbroi swój pancerz bojowy. Tym razem The Crimson Mare ruszy do walki z ogromnym mieczem i tarczą. Taktyka jest dokładnie taka sama - w pierwszej kolejności zniszczcie miecz, a następnie tarczę, aby pozbawić bossa możliwości bojowych.

Na tym etapie walki z bossem niezwykle przydatny będzie Summon Ramuh, który wyrządza obrażenia od elektryczności (Lightning).

Po zniszczeniu uzbrojenia skupcie się na wyeliminowaniu z walki Scarlet, a następnie wykończcie pancerz bojowy The Crimson Mare, korzystając z mocnych ciosów (to najlepszy moment na skorzystanie z Limit Breake Yuffie) i zaklęć (Tunder/Thundara) - Final Fantasy VII Intermission: Scarlet/The Crimson Mare - boss, jak pokonać? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po zniszczeniu uzbrojenia skupcie się na wyeliminowaniu z walki Scarlet, a następnie wykończcie pancerz bojowy The Crimson Mare, korzystając z mocnych ciosów (to najlepszy moment na skorzystanie z Limit Breake Yuffie) i zaklęć (Tunder/Thundara).