Final Fantasy VII Remake Intermission: Nero - boss, jak pokonać? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 czerwca 2021
Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake Intermission znajdziecie opis przejścia pojedynku z bossem /nero. Dowiecie się, kiedy dochodzi do konfrontacji Nero, jakimi atakami dysponuje boss i jak ich unikać, a także jak skutecznie i szybko go pokonać.
Do pojedynku ze Nero dochodzi pod koniec drugiego rozdziału (Chapter 2) epizodu Intermission, Covert Ops. Yuffie i Sonon udali się do budynku Shinra Electric Power Company w poszukiwaniu Ultimate Materia, a na ich drodze stanął Nero - członek elitarnej grupy Tsviets.
- Odporność, słabości, podstawowe informacje
- Pierwsza faza pojedynku
- Druga faza pojedynku
- Trzecia faza pojedynku
- Czwarta faza pojedynku
Odporność, słabości, podstawowe informacje
Nero to ostatni boss epizodu Intermission w grze Final Fantasy VII Remake. Nero (Nero the Sable) to członek elitarnej jednostki Tsviets w Deepground, który jest zdolny do manipulacji ciemnością (zepsutą energią).
Słabości i odporność Nero:
- Słabości: brak;
- Umiejętności: Sweeping Darkness (Physical), Pinion Pistols (Physical), Binding Talons (Physical), Disembowel (Physical), Umbral Shell (Physical), Salvo (Physical), Chthonic Surge (Magical), Dark Torrent (Magical), Dark Ferocity (Physical), Veil of Woe (Physical), Chaotic Pulsars (Magical), Haste (Magic), Eldritch Celerity (Physical), Spatial Shift, Soul Erosion (Magical), Dark Matter (Magical);
- Niewrażliwość: Poison, Silence, Sleep, Slow, Stop, Berserk, Fixed Damage, Proportional Damage.
Ze względu na to, że Nero nie posiada słabości, warto zdecydować się na Materie defensywne (Cure, Chakra, Revival, HP Up, Barrier), które utrzymają Waszych bohaterów przy życiu, a w razie konieczności wskrzeszą ich.
Pierwsza faza pojedynku
Ze względu na to, że Nero nie odczuwa specjalnie ataków magicznych, po rozpoczęciu pojedynku zsynchronizujcie się z Sononem i zacznijcie okładać przeciwnika ciosami wręcz, aby jak najszybciej wprowadzić go w stan Staggered. Gdy pasek ATB obydwu bohaterów zostanie naładowany, korzystajcie z umiejętności Synergized Art of War.
Druga faza pojedynku
W drugiej fazie pojedynku Nero zacznie korzystać z mocy ciemności. Gdy któraś z Waszych postaci zostanie trafiona mroczną energią, ta zacznie wysysać z niej zdrowie (obrażenia otrzymywane w czasie).
Monitorujcie poziom zdrowia Yuffie i Sonona i w razie potrzeby korzystajcie z zaklęć leczących: Cure/Cura/Regen, Pray lub zdolności Chakra.
W drugiej fazie pojedynku musicie kontynuować agresywną taktykę i bezustannie wywierać presję na przeciwniku poprzez wyprowadzanie mocnych ataków fizycznych. W trakcie tego etapu starcia z Nero, musicie także zwracać większą uwagę na poziom zdrowia Yuffie i Sonona i w razie konieczności korzystać z zaklęć lub umiejętności leczących.
Trzecia faza pojedynku
W trzeciej fazie pojedynku Nero otrzyma dostęp do jeszcze większej ilości zdolności magicznych. Boss rozpocznie ten etap walki od wykonania ataku Spatial Shift - przeteleportuje się do jednego z Waszych bohaterów i wykona atak wręcz. Jeśli zaatakuje Yuffie, bądźcie przygotowani do zrobienia uniku lub zablokowania ciosu (R1).
Ze względu na to, że boss będzie znacznie częściej korzystał z magii, na tym etapie pojedynku dobrze sprawdzają się ataki zasięgowe shurikenami, które powoli, ale nieubłaganie będą nadwątlać pasek zdrowia przeciwnika i umożliwią Wam unikanie mrocznej energii.
Jeśli chcecie, możecie wezwać do pomocy Ramuha lub zachować tę opcję na ostatni etap starcia z Nero.
Gdy uda Wam się wprowadzić Nero w stan Staggered, skorzystajcie z wszystkich ofensywnych ataków (Synergized Art of War) i przejdźcie do ostatniej fazy walki z ostatnim bossem epizodu Intermission.
Czwarta faza pojedynku
To najtrudniejszy etap walki z Nero, ponieważ boss będzie obejmował swoimi zaklęciami sporą część areny, przez co trudniej będzie unikać jego ataków. Co więcej, bezustannie będzie wysysał zdrowie z Waszych bohaterów, dlatego musicie stale pilnować ich pasków zdrowia i w razie konieczności używać zaklęć leczących lub przedmiotów zużywalnych, jak np. Hi-Potion.
Skupcie się na zniszczeniu skrzydeł Nero (Abyssal Wings), aby wprowadzić go w stan Staggered. Gdy przeciwnik zostanie obezwładniony skoncentrujcie na nim całą siłę rażenia (Limit Break Yuffie i Sonona, Synergized Art of War) i wykończcie ostatniego bossa gry Final Fantasy VII Remake Intermission.