Final Fantasy VII Remake: Battle Intel Chadleya - Battle Report, spis, porady Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 marca 2021
Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake znajdziesz listę wszystkich Battle Intel, a także dowiesz się, jak je ukończyć.
Począwszy od rozdziału 3 (Chapter 3) Home Sweet Slum, zaczniesz spotykać Chadley'a. Chłopak będzie zlecał Ci określone wyzwania, które w grze FF7 Remake noszą nazwę Battle Intel. Nagrodą za wykonywanie tych zadań jest m.in. możliwość zakupu nowych Materii, więc warto robić je na bieżąco.
Chadley'a będziesz spotykał co jakiś czas w różnych miastach, więc staraj się regularnie wykonywać Battle Reports. Warto dodać, że Battle Intels można robić na zapas - możesz zacząć wykonywać kolejne kroki do ukończenia Battle Intels wcześniej, a gra zarejestruje to i przy zaakceptowaniu kolejnych zadań zostaną one automatycznie ukończone. Kolejne zadania będziesz otrzymywał po wykonaniu poprzednich.
- Report 01 - Monster Bio Pt. 1
- Report 02 - Magic Elements Pt. 1
- Report 03 - The Stagger Effect Pt. 1
- Report 04 - The Stagger Effect Pt. 2
- Report 05 - Combat Simulation: Shiva
- Report 06 - Monster Bio Pt. 2
- Report 07 - Magic Elements Pt. 2
- Report 08 - The Manipulation Technique
- Report 09 - Monster Variants Pt. 1
- Report 10 - Combat Simulation: Fat Chocobo
- Report 11 - Monster Bio Pt. 3
- Report 12 - The Stagger Effect Pt. 3
- Report 13 - Refocus Analysis
- Report 14 - The Stagger Effect Pt. 4
- Report 15 - Combat Simulation: Leviathan
- Report 16 - Monster Bio Pt. 4
- Report 17 - Weapon Abilities
- Report 18 - Mp Consumption
- Report 19 - Monster Variants Pt. 2
- Report 20 - Combat Simulation: Bahamut
Report 01 - Monster Bio Pt. 1
- Warunki ukończenia: użyj Assess na 2 typach wrogów;
- Nagroda: Auto-Cure Materia;
- Komentarz: łatwy do wykonania Battle Intel. Wystarczy, że użyjesz Assess na dwóch dowolnych wrogach. Auto-Cure bardzo przydaje się przez większość gry, więc warto ją mieć w plecaku.
Report 02 - Magic Elements Pt. 1
- Warunki ukończenia: Użyj Fire, Ice lub Lightning na trzech przeciwnikach podatnych na dany żywioł;
- Nagroda: Wind Materia;
- Komentarz: Wind Materia przydaje się na późniejszym etapie rozgrywki, więc warto ją lvlować od wcześniejszych rozdziałów.
Report 03 - The Stagger Effect Pt. 1
- Warunki ukończenia: użyj unikatowych umiejętności na wrogu ze statusem staggered i naładuj wskaźnik ATB 10 razy;
- Nagroda: First Strike Materia;
- Komentarz: unikatowa umiejętności to te, które przyznawane są przez noszoną broń. Wykorzystuj więc np. Thrust Clouda itp.
Report 04 - The Stagger Effect Pt. 2
- Warunki ukończenia: wprowadź w stan oszołomienia (staggered) 15 różnych typów przeciwników;
- Nagroda: ATB Boost Materia
- Komentarz: Tifa wyprowadza ciosy z bardzo dużą szybkością, więc idealnie nadaje się do wykonania tego zadania.
Report 05 - Combat Simulation: Shiva
- Warunki ukończenia: Pokonaj Shive;
- Nagroda: Shiva Materia (Summon);
- Komentarz: Shiva jest bardzo podatna na ogień. Przyzwij w walce Ifrita, a bardzo ułatwisz sobie walkę. Dobrze działa również Elemental Materia + Fire Materia.
Report 06 - Monster Bio Pt. 2
- Warunki ukończenia: Użyj Assess na 10 różnych typach przeciwników;
- Nagroda: Steadfast Block Materia;
- Komentarz: łatwe zadanie, szczególnie, że gra podlicza Assess wykonanie na wcześniejszych wrogach.
Report 07 - Magic Elements Pt. 2
- Warunki ukończenia: Wykorzystaj słabość (weaknessess) u 15 przeciwników różnego typu;
- Nagroda: Steal Materia;
- Komentarz: gra podlicza wcześniejsze wykorzystanie słabości, więc łatwo ukończyć ten raport.
Report 08 - The Manipulation Technique
- Warunki ukończenia: pokonaj 2 lub więcej wrogów jednym atakiem;
- Nagroda: Provoke Materia;
- Komentarz: doprowadź do low HP kilku wrogów i wykończ ich np. Triple Slash Cloudem.
Report 09 - Monster Variants Pt. 1
- Warunki ukończenia: pokonaj trzy unikatowe warianty potworów;
- Nagroda: Synergy Materia;
- Komentarz: unikatowi przeciwnicy najczęściej pojawiają się podczas misji pobocznych.
Report 10 - Combat Simulation: Fat Chocobo
- Warunki ukończenia: pokonaj w walce Fat Chocobo;
- Nagroda: Fat Chocobo Materia (Summon);
- Komentarz: Fat Chocobo jest bardzo mało mobilny. Doskonale sprawdza się tu Poison Materia i użycie silnych zaklęć ofensywnych.
Report 11 - Monster Bio Pt. 3
- Warunki ukończenia: użyj Assess na 20 różnych typach przeciwników;
- Nagroda: Item Master Materia;
- Komentarz: gra podlicza Assess wykonanie na wcześniejszych wrogach.
Report 12 - The Stagger Effect Pt. 3
- Warunki ukończenia: Zwiększ stagger damage bonus u przeciwnika do 200%;
- Nagroda: Parry Materia;
- Komentarz: najlepiej wykonać to zadanie podczas walki z silniejszym wrogiem, który ma długi pasek stagger. Używaj umiejętności specjalnej Tify (trójkąt w walce), gdy wróg ma status staggered, by jeszcze bardziej zwiększyć bonus.
Report 13 - Refocus Analysis
- Warunki ukończenia: użyj dwukrotnie Limit Break Refocus;
- Nagroda: ATB Assist Materia;
- Komentarz: wyposaż dowolną postać w Refocus Materia i doprowadź do momentu, w którym będzie mogła odpalić swój Limit Break, a następnie użyj Refocus.
Report 14 - The Stagger Effect Pt. 4
- Warunki ukończenia: wprowadź w stan oszołomienia (staggered) 40 różnych typów przeciwników;
- Nagroda: ATB Stagger Materia;
- Komentarz: gdy będziesz walczył z nowym typem wrogów, pamiętaj, by starać się doprowadzić do stanu stagger u nich, m.in. używając ataków Tify.
Report 15 - Combat Simulation: Leviathan
- Warunki ukończenia: pokonaj Leviathana;
- Nagroda: Leviathan Summon Materia;
- Komentarz: Leviathan zadaje bardzo duże obrażenia od Materii. Wróg nie ma większych słabości, więc musisz bazować na normalnych atakach, leczyć się (Magnify + Healing Materia) i użyć własnego Summona. Dobrze również działają potężne zaklęcia ofensywne jak np. Thundaga.
Report 16 - Monster Bio Pt. 4
- Warunki ukończenia: Użyj Assess na 30 różnych typach przeciwników;
- Nagroda: Enemy Skill Materia;
- Komentarz: gra podlicza Assess wykonanie na wcześniejszych wrogach.
Report 17 - Weapon Abilities
- Warunki ukończenia: zdobądź wszystkie 16 specjalnych umiejętności broni;
- Nagroda: Skill Master Materia;
- Komentarz: spis wszystkich broni dostępnych w grze FF7 Remake znajdziesz na osobnej stronie niniejszego poradnika. Musisz wyposażać swoje postacie w nowe bronie i uczyć się ich specjalnych umiejętności.
Report 18 - Mp Consumption
- Warunki ukończenia: opanuj wszystkie 12 typów Magic Materia;
- Nagroda: MP Absorption Materia;
- Komentarz: z pomocą Pedometer Materia (która zamieni się w AP UP Materia) z 14 rozdziału gry, możesz szybko ulepszać kolejne Materie.
Report 19 - Monster Variants Pt. 2
- Warunki ukończenia: pokonaj dziesięć unikatowych wariantów potworów;
- Nagroda: HP Absorption Materia;
- Komentarz: unikatowi wrogowie najczęściej pojawiają się podczas misji pobocznych.
Report 20 - Combat Simulation: Bahamut
- Warunki ukończenia: Pokonaj Bahamuta;
- Nagroda: Bahamut Summon Materia;
- Komentarz: Bardzo trudna walka - Revive Earrings mogą pomóc przy Mega Flare Bahamauta. Najlepiej przystąpić do walki w pełni rozwiniętą drużyną, używać umiejętności wywołujących staggered i korzystać z najsilniejszych Materii.