Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Final Fantasy VII Remake: Battle Intel Chadleya - Battle Report, spis, porady Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 marca 2021

Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake znajdziesz listę wszystkich Battle Intel, a także dowiesz się, jak je ukończyć.

Począwszy od rozdziału 3 (Chapter 3) Home Sweet Slum, zaczniesz spotykać Chadley'a. Chłopak będzie zlecał Ci określone wyzwania, które w grze FF7 Remake noszą nazwę Battle Intel. Nagrodą za wykonywanie tych zadań jest m.in. możliwość zakupu nowych Materii, więc warto robić je na bieżąco.

Chadleya będziesz spotykał co jakiś czas w różnych miastach, więc staraj się regularnie wykonywać Battle Reports - Final Fantasy VII Remake: Battle Intel Chadleya - Battle Report, spis, porady - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Chadley'a będziesz spotykał co jakiś czas w różnych miastach, więc staraj się regularnie wykonywać Battle Reports. Warto dodać, że Battle Intels można robić na zapas - możesz zacząć wykonywać kolejne kroki do ukończenia Battle Intels wcześniej, a gra zarejestruje to i przy zaakceptowaniu kolejnych zadań zostaną one automatycznie ukończone. Kolejne zadania będziesz otrzymywał po wykonaniu poprzednich.

Report 01 - Monster Bio Pt. 1

  1. Warunki ukończenia: użyj Assess na 2 typach wrogów;
  2. Nagroda: Auto-Cure Materia;
  3. Komentarz: łatwy do wykonania Battle Intel. Wystarczy, że użyjesz Assess na dwóch dowolnych wrogach. Auto-Cure bardzo przydaje się przez większość gry, więc warto ją mieć w plecaku.

Report 02 - Magic Elements Pt. 1

  1. Warunki ukończenia: Użyj Fire, Ice lub Lightning na trzech przeciwnikach podatnych na dany żywioł;
  2. Nagroda: Wind Materia;
  3. Komentarz: Wind Materia przydaje się na późniejszym etapie rozgrywki, więc warto ją lvlować od wcześniejszych rozdziałów.

Report 03 - The Stagger Effect Pt. 1

  1. Warunki ukończenia: użyj unikatowych umiejętności na wrogu ze statusem staggered i naładuj wskaźnik ATB 10 razy;
  2. Nagroda: First Strike Materia;
  3. Komentarz: unikatowa umiejętności to te, które przyznawane są przez noszoną broń. Wykorzystuj więc np. Thrust Clouda itp.

Report 04 - The Stagger Effect Pt. 2

  1. Warunki ukończenia: wprowadź w stan oszołomienia (staggered) 15 różnych typów przeciwników;
  2. Nagroda: ATB Boost Materia
  3. Komentarz: Tifa wyprowadza ciosy z bardzo dużą szybkością, więc idealnie nadaje się do wykonania tego zadania.

Report 05 - Combat Simulation: Shiva

  1. Warunki ukończenia: Pokonaj Shive;
  2. Nagroda: Shiva Materia (Summon);
  3. Komentarz: Shiva jest bardzo podatna na ogień. Przyzwij w walce Ifrita, a bardzo ułatwisz sobie walkę. Dobrze działa również Elemental Materia + Fire Materia.

Report 06 - Monster Bio Pt. 2

  1. Warunki ukończenia: Użyj Assess na 10 różnych typach przeciwników;
  2. Nagroda: Steadfast Block Materia;
  3. Komentarz: łatwe zadanie, szczególnie, że gra podlicza Assess wykonanie na wcześniejszych wrogach.

Report 07 - Magic Elements Pt. 2

  1. Warunki ukończenia: Wykorzystaj słabość (weaknessess) u 15 przeciwników różnego typu;
  2. Nagroda: Steal Materia;
  3. Komentarz: gra podlicza wcześniejsze wykorzystanie słabości, więc łatwo ukończyć ten raport.

Report 08 - The Manipulation Technique

  1. Warunki ukończenia: pokonaj 2 lub więcej wrogów jednym atakiem;
  2. Nagroda: Provoke Materia;
  3. Komentarz: doprowadź do low HP kilku wrogów i wykończ ich np. Triple Slash Cloudem.

Report 09 - Monster Variants Pt. 1

  1. Warunki ukończenia: pokonaj trzy unikatowe warianty potworów;
  2. Nagroda: Synergy Materia;
  3. Komentarz: unikatowi przeciwnicy najczęściej pojawiają się podczas misji pobocznych.

Report 10 - Combat Simulation: Fat Chocobo

  1. Warunki ukończenia: pokonaj w walce Fat Chocobo;
  2. Nagroda: Fat Chocobo Materia (Summon);
  3. Komentarz: Fat Chocobo jest bardzo mało mobilny. Doskonale sprawdza się tu Poison Materia i użycie silnych zaklęć ofensywnych.

Report 11 - Monster Bio Pt. 3

  1. Warunki ukończenia: użyj Assess na 20 różnych typach przeciwników;
  2. Nagroda: Item Master Materia;
  3. Komentarz: gra podlicza Assess wykonanie na wcześniejszych wrogach.

Report 12 - The Stagger Effect Pt. 3

  1. Warunki ukończenia: Zwiększ stagger damage bonus u przeciwnika do 200%;
  2. Nagroda: Parry Materia;
  3. Komentarz: najlepiej wykonać to zadanie podczas walki z silniejszym wrogiem, który ma długi pasek stagger. Używaj umiejętności specjalnej Tify (trójkąt w walce), gdy wróg ma status staggered, by jeszcze bardziej zwiększyć bonus.

Report 13 - Refocus Analysis

  1. Warunki ukończenia: użyj dwukrotnie Limit Break Refocus;
  2. Nagroda: ATB Assist Materia;
  3. Komentarz: wyposaż dowolną postać w Refocus Materia i doprowadź do momentu, w którym będzie mogła odpalić swój Limit Break, a następnie użyj Refocus.

Report 14 - The Stagger Effect Pt. 4

  1. Warunki ukończenia: wprowadź w stan oszołomienia (staggered) 40 różnych typów przeciwników;
  2. Nagroda: ATB Stagger Materia;
  3. Komentarz: gdy będziesz walczył z nowym typem wrogów, pamiętaj, by starać się doprowadzić do stanu stagger u nich, m.in. używając ataków Tify.

Report 15 - Combat Simulation: Leviathan

  1. Warunki ukończenia: pokonaj Leviathana;
  2. Nagroda: Leviathan Summon Materia;
  3. Komentarz: Leviathan zadaje bardzo duże obrażenia od Materii. Wróg nie ma większych słabości, więc musisz bazować na normalnych atakach, leczyć się (Magnify + Healing Materia) i użyć własnego Summona. Dobrze również działają potężne zaklęcia ofensywne jak np. Thundaga.

Report 16 - Monster Bio Pt. 4

  1. Warunki ukończenia: Użyj Assess na 30 różnych typach przeciwników;
  2. Nagroda: Enemy Skill Materia;
  3. Komentarz: gra podlicza Assess wykonanie na wcześniejszych wrogach.

Report 17 - Weapon Abilities

  1. Warunki ukończenia: zdobądź wszystkie 16 specjalnych umiejętności broni;
  2. Nagroda: Skill Master Materia;
  3. Komentarz: spis wszystkich broni dostępnych w grze FF7 Remake znajdziesz na osobnej stronie niniejszego poradnika. Musisz wyposażać swoje postacie w nowe bronie i uczyć się ich specjalnych umiejętności.

Report 18 - Mp Consumption

  1. Warunki ukończenia: opanuj wszystkie 12 typów Magic Materia;
  2. Nagroda: MP Absorption Materia;
  3. Komentarz: z pomocą Pedometer Materia (która zamieni się w AP UP Materia) z 14 rozdziału gry, możesz szybko ulepszać kolejne Materie.

Report 19 - Monster Variants Pt. 2

  1. Warunki ukończenia: pokonaj dziesięć unikatowych wariantów potworów;
  2. Nagroda: HP Absorption Materia;
  3. Komentarz: unikatowi wrogowie najczęściej pojawiają się podczas misji pobocznych.

Report 20 - Combat Simulation: Bahamut

  1. Warunki ukończenia: Pokonaj Bahamuta;
  2. Nagroda: Bahamut Summon Materia;
  3. Komentarz: Bardzo trudna walka - Revive Earrings mogą pomóc przy Mega Flare Bahamauta. Najlepiej przystąpić do walki w pełni rozwiniętą drużyną, używać umiejętności wywołujących staggered i korzystać z najsilniejszych Materii.